Iets in m'n keel?
maandag 7 maart 2011 om 20:44
Sinds een week of 4,5 heb ik bijna dagelijks het gevoel dat er iets in m'n keel zit. Meestal rechts,iets schuin boven m'n strottehoofd. Lijkt alsof er een korreltje zit ofzo en dat gevoel wordt minder als ik eet. Af en toe denk ik dat ik niet kan slikken, wat een eng en rotgevoel is. Huisarts gooit t op spanning, wat kan, maar ik ga er helemaal mee aan de haal en ben er continue mee bezig.. Achterin m'n keel lijkt het of m'n amandelen rechts wat groter zijn, maar niet extra rood ofzo. Kent iemand dit? Wil me er graag bij neerleggen maar heb een beetje geruststelling nodig..
maandag 7 maart 2011 om 20:52
toen mijn vader ernstig ziek was had ik het ook, 8 weken lang.
een paar weken voor zijn dood vond ik het ook heel angstig worden maar was bang om een aansteller te wezen.
toch idd naar de ha gegaan. en die stelde dezelfde diagnose "spanningen'" ik kreeg tabletten mee die mijn keel wat verzachte of verdoofde (dit weet ik niet meer) maar ik voelde de brok in de keel minder, waardoor ik er ook minder aan dacht.
het is langzaam weggegaan.
een paar weken voor zijn dood vond ik het ook heel angstig worden maar was bang om een aansteller te wezen.
toch idd naar de ha gegaan. en die stelde dezelfde diagnose "spanningen'" ik kreeg tabletten mee die mijn keel wat verzachte of verdoofde (dit weet ik niet meer) maar ik voelde de brok in de keel minder, waardoor ik er ook minder aan dacht.
het is langzaam weggegaan.
maandag 7 maart 2011 om 20:56
quote:Substanza_ schreef op 07 maart 2011 @ 20:53:
Het is een hele enge ziekte, die " hypochondrie" heet. Google maar eens!
sjonge wat constructief....
Gewoon even langs de HA om te laten checken. Het kán wel iets zijn. (mijn moeder had bijv. een overactieve bijschildklier en het duurde wel even voor het was uitgevogeld. Die moest er wel uit dus) maar het hóeft niet....
Het is een hele enge ziekte, die " hypochondrie" heet. Google maar eens!
sjonge wat constructief....
Gewoon even langs de HA om te laten checken. Het kán wel iets zijn. (mijn moeder had bijv. een overactieve bijschildklier en het duurde wel even voor het was uitgevogeld. Die moest er wel uit dus) maar het hóeft niet....
maandag 7 maart 2011 om 21:10
maandag 7 maart 2011 om 22:09
dinsdag 8 maart 2011 om 21:08
woensdag 9 maart 2011 om 10:37
net terug,volgens arts zag alles er goed uit, dwz de schildklier en m'n lymfklieren! Lymfklieren wel wat vergroot maar zagen er rustig en goed uit,kan dus ergens ontsteking zitten. Over 3 dagen ha bellen voor def uitslag en dan dus maar weer verder kijken.. Beeld ik me dan in dat er wat zit?! Dat kan toch nie? Word er soms heel paniekerig van en soms voelt 't of ik stik omdat 't dan lijkt of ik écht nie kan slikken! En als ik eet heb ik nergens last van! Lekker blijven eten dus,haha!
woensdag 9 maart 2011 om 10:51
woensdag 9 maart 2011 om 11:30