is het wat ik denk dat het is?

10-03-2011 20:08 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
ok
Wat denk je wat het is? Dan pas kan ik zeggen of ik dat ook denk.
Doordeweeks hoor je bar weinig van hem, maar door de weeks proberen jullie samen iets te doen maar er kwam iets tussen?
ok
Wat denk je zelf dat het is?
erg warrig je verhaal.

je denkt misschien dat je alleen goed genoeg ben voor de sex in het week-end en verders gezellige vrienden,meer niet???

is dat wat je denkt.

tenminste dat haal ik een beetje uit je verhaal.

vraag het hem!! wat is je eigen bedoeling met deze vriend.

verwacht je meer dan....??
quote:tylertx444 schreef op 10 maart 2011 @ 20:12:

Af en toe zijn er een paar weken tussen waar ik amper of niks hoor van hem en ik begin te denken dat het alleen maar om de seks gaat.Heel simpel; vraag het hem. Dan weet je het.
Ik weet het, ik weet het, ik weet het...

Je bent leuk, lief, lekker, spannend, geil

Maar niet leuk, lief, lekker, spannend en geil genoeg voor een relatie

Dus...leuk voor de neuk!

Maar.....dat denk ik dan hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dat je niet meer dan een neukertje bent? Dat denk ik ook.
quote:Summerdance schreef op 10 maart 2011 @ 20:16:

Dus...leuk voor de neuk!

He, dat rijmt!
ok
ok
quote:tylertx444 schreef op 10 maart 2011 @ 20:21:

Ja maar dat is niet mijn bedoeling dat ik zo over kom. Ik zou inderdaad willen dat het wat wordt. Alleen heb van de week een paar berichtjes gestuurd en niks terug gehoord dus dan begin ik weer denken dat hij verder niet in mij is geintereseert. Sorry dat mijn verhaal wat verwarrend is....

Scherpe observatie!

Als iemand namelijk WEL in je geïnteresseerd is....dan smst/belt hij/zijn wel terug!
quote:tylertx444 schreef op 10 maart 2011 @ 20:23:

ja en hem gewoon vragen is ook makkelijker gezegt dan gedaan.....Want? Kom op, jezelf gek maken met deze gevoelens schiet je zelf ook niets mee op natuurlijk. Klinkt lullig, maar vraag het hem gewoon! Dan weet je direct waar je aan toe bent. Wat is jullie leeftijd?
quote:tylertx444 schreef op 10 maart 2011 @ 20:21:

Ja maar dat is niet mijn bedoeling dat ik zo over kom. Ik zou inderdaad willen dat het wat wordt. Alleen heb van de week een paar berichtjes gestuurd en niks terug gehoord dus dan begin ik weer denken dat hij verder niet in mij is geintereseert. Sorry dat mijn verhaal wat verwarrend is....

ik denk dat je dat heel goed gedacht hebt. Door de weeks neuken kan natuurlijk niet, vroeg op en zo, genoeg slaap nodig hebben om de volgende dag weer helemaal fris te zijn.

Stuur hem vrijdagavond maar eens een sms, wedden dat hij meteen wat van zich laat horen!
Als je niet alleen leuk voor de neuk wil zijn, dan moet je niet met iemand gaan neuken voordat je verkering hebt met iemand.
quote:Chardonnay schreef op 10 maart 2011 @ 20:29:

Als je niet alleen leuk voor de neuk wil zijn, dan moet je niet met iemand gaan neuken voordat je verkering hebt met iemand.Dus eerst alleen leuk voor de nietneuk!
Oh, ik was altijd wel van de welneuk hoor

Maar ik besefte me maar al te goed dat het ook wel eens gewoon bij een neuk kon blijven.

Ik neukte blijkbaar makkelijker dan dat ik verliefd werd of zo
quote:tylertx444 schreef op 10 maart 2011 @ 20:12:

ik begin te denken dat het alleen maar om de seks gaat.Dat denk ik inderdaad ook.
Chardonnay zegt;

Als je niet alleen leuk voor de neuk wil zijn, dan moet je niet met iemand gaan neuken voordat je verkering hebt met iemand.

Inderdaad amen!!!
quote:hechicero schreef op 10 maart 2011 @ 20:28:

[...]

ik denk dat je dat heel goed gedacht hebt. Door de weeks neuken kan natuurlijk niet, vroeg op en zo, genoeg slaap nodig hebben om de volgende dag weer helemaal fris te zijn.

Stuur hem vrijdagavond maar eens een sms, wedden dat hij meteen wat van zich laat horen!

jong denk ik er jong

anders had zij het waarschijnlijk niet gevraagd.
ok
Grootste fout die een hoop mensen maken

Denken voor een ander....
ok
ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven