Mode & Beauty alle pijlers

Dermal piercing!

11-03-2011 14:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Als het lukt een afspraak te maken voor morgen, laat ik mijn eerste piercing ooit zetten! Heel spannend natuurlijk en ik heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten. Natuurlijk ga ik tezamen met de afspraak wat vragen stellen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktijkverhalen: ervaringsdeskundigen dus.

-Het gaat een dermal piercing worden, alleen lees ik nu op internet veel over een micro – en anchor dermal en surface piercings. Waar zit het verschil in eigenlijk, wat is fijner, groeit minder snel uit? Ik laat de mijne vlakbij mijn sleutelbeen zetten, rechts.

-Daarnaast de verzorging, gaat dat goed? Heb je last van ontstekingen gehad en hoe lang duurde het voordat het bij jou uitgroeide? Dat is bij iedereen anders natuurlijk, maar ik ga even voor het plaatje.

-Een vriendin heeft deze piercing ook laten zetten, volgens haar was het vrij pijnlijk. Zelf heb ik een hoge pijngrens en niet zozeer bang voor pijn (dat hoort er naar mijn mening bij), maar is het geen martelwerk om de piercing te laten zetten? Zoals vrotten, flink duwen, dat vervelende werk.

- Ik heb wat ingelezen, maar het is me nu zó onduidelijk of ik de komende dagen ermee mag sporten of niet. Dit met zweten en zo… En word je ingepakt met een pleister?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen, ik ben een béétje nerveus, want ja, de eerste keer. Vind het stiekem nogal bad ass van mezelf!

Liefs, Barbara Ann
Ik zie dat je je keuze al gemaakt hebt, succes morgen.
quote:JanneJip schreef op 11 maart 2011 @ 15:35:

@Zoovie: wat een vreselijk lelijke, foute voorbeelden heb jij gevonden! Zo'n ding aan de bovenkant van je bilspleet!!!

TO, die van jou wordt vast wel heel mooi .Dank je wel, ik ga er wel van uit. Die bilspleet... nee, dat gaat 'em niet worden voor mij.
quote:kaatje_85 schreef op 11 maart 2011 @ 15:39:

Ik zie dat je je keuze al gemaakt hebt, succes morgen. Hartelijk bedankt voor je bijdrage Kaatje, dat waardeer ik erg. Ik zal je advies zeker in mijn achterhoofd houden en misschien bedenk ik me nog wel!
quote:JanneJip schreef op 11 maart 2011 @ 15:35:

@Zoovie: wat een vreselijk lelijke, foute voorbeelden heb jij gevonden! Zo'n ding aan de bovenkant van je bilspleet!!!

TO, die van jou wordt vast wel heel mooi .Hahaha, is het een bilspleet? OMG, ik dacht echt dat het borsten waren! Ja, ik vind het ook niet echt mooi, maar het was de eerste link met informatie op google nadat ik dermal piercing had opgezocht , vandaar...
Waarom doet iemand dit zichzelf aan?????

Ik lees niet anders dan ontstekingen en littekens.......dat je daaroor kiest.....ik kan me er niks bij voorstellen.
Hoi BarbaraAnn!

Wat grappig om je hier ook te vinden :P

Ik heb 2 jaar geleden 2 microdermals laten zetten bij me borsten. Wanneer ze niet ontstoken waren, zag het er mooi uit.

Weet niet of het hetzelfde is als wat ik heb laten doen, als dat wel zo is NIET DOEN. Ik heb nu 2 lelijke littekens eraan overgehouden :'( En je ziet het bij elk truitje dat ik aan heb wat een beetje laag is. Ze waren bijna altijd ontstoken, en ik liep meer met een pleister op als zonder. Ook zijn ze allebei een keer in me huid gegaan waardoor ik ze dus eruit moest pulken. Toen ik die ene eruit had gehaald, is kort daarna die andere er ook uitgegaan. Daar heb ik gewoon een trauma aan overgehouden. De laatste dermal was ontstoken en ik had een zalfje erop gedaan. Toen ik later keek was heel die dermal in me huid en kwam er allemaal pus uit. Was echt super goor. Heb meteen die man gebeld en eruit laten halen, het was echt niet normaal.

Sorry, maar moest dit wel even melden voor het geval jij dit ook laat doen.....
met 2 vriendinnen dermal laten zetten 2 jaar geleden.

Vriendin 1 had er tegleijk 3 laten zetten, 2 er al uit door ontstekingen of blijven haken. en 1 is onder haar huid geschoten en zit dus nog ergens in haar lichaam.

Vriendin 2 is er ook uitgegroeid maar gelukkig zonder ontstekingen

en ik heb hem eruit laten snijden bij de huisarts. Altijd onstoken en vies... bah

Ik persoonlijk zou voor een anderepiercing kiezen,maar niet voor een dermal....
Hi BarbaraAnn!

Ik heb ze zelf niet,

maar 4 vriendinnen van mij hebben ze wel(gehad).

1 vriendin op haar buik,

zij is er aan blijven hangen en heeft nu een litteken.

2 vriendinnen op het borstbeen,

1 daarvan heeft het er uit laten halen en heeft geen litteken.

En de ander heeft het al 5 x laten zetten.

En de laatste heeft het op haar pols+ringvinger en heeft nergens last van.

Hoop dat het je is meegevallen(als je vandaag heb laten zetten).

Ze zijn op zich wel grappig,maar niets voor mij

.(heb zelf 6 piercings )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven