Kattenspelletjes en speelgoed: ideeen en tips?

08-03-2011 15:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Een vraagje: wie heeft er goeie tips voor katten spelletjes of speelgoed? Mijn twee speelse actievelingen hebben inmiddels alle balletjes, laserlampjes, speelgoedmuisjes en speeltjes aan elastiekjes wel weer gezien. En mijn creativiteit laat me momenteel een beetje in de steek. Kattensnoepjesverstoppertje vinden ze geweldig, maar ze mogen ook weer niet te veel uitdijen natuurlijk. Met dekbed en al opgemaakt worden is momenteel ook favoriet. Tsja. Mijn juist geprinte artikelen in zoveel mogelijk stukjes versnipperen en boeken uit de kast gooien ook: ik heb soms het idee dat ze wat baldadig zijn uit verveling. En dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen ook. Ik ben dus op zoek naar wat vertier!
Raar voorbeeld misschien maar mijn katten zijn gek op "tampons (uiteraard wel verpakt en/dus in het plastic).

Vinden ze helemaal geweldig....spelen ermee en hollen er achteraan en dat doen ze dan weer niet met balletjes.....!
Haha... dat zijn nog eens werelden van verschil: naar buiten, en als dat niet kan een leeg wc-rolletje. quote:watgebeurter schreef op 08 maart 2011 @ 16:59:

[...]

Juistem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En anders; een leeg wc-rolletje; gegarandeerd uren pret.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Ze vermaken zich nu weer met slablaadjes, soms is het ook wel snel goed! En stijlewandrennen over de bank is ook enig. Voor de katten. Niet voor mijn bank. Fijn om te horen dat de meesten ook niet bergen aan duur speelgoed in huis halen, en simpele dingen prima zijn. Ik heb weer wat ideeen opgedaan! Dank!
Onze kat is gek op de beessies van de Ah. Naar het andere (gekochte) speelgoed kijkt ze niet om!
Onze kat speelt met alles wat los en vast zit. Ik heb hem eens de grote ronde pit van een avocado gegeven en die vind ´ie fantastisch, net als appels. Zijn schaduw op de muur of reflectie in het raam kan hij al uren mee zoet zijn, loszittende draadjes of plasticjes en ronddwarrelende papiertjes of servetjes. Verder vooral snoeppapiertjes omdat die zo lekker knisperen... Onze kat heeft geen een ´officieel´ speeltje, maar ik heb die indruk dat hij zich prima vermaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven