Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
zondag 13 maart 2011 om 20:22
Dat lied ken ik niet, maar ik zal er mijn eigen melodie bijmaken, dan komt het helemaal goed!
We vertrekken om 11 uur, dan zijn we even voor 12 uur in Eindhoven. Lekker op tijd. Ik moet dan om half 1 op de afdeling zijn, 8 west.
Maar ik weet niet hoe laat ik naar de ok ga. Denk om een uur of half 2-2 uur? Intake op de afdeling, spullen wegzetten en dan naar de ok?
In het Atrium moest ik altijd (laatste keer is 4 jaar geleden ong) al 's morgens komen en zat ik driekwart dag te wachten... Weet niet zo goed hoe dat in Brabant gaat, maar van wat ik van andere mensen begrijp is het komen, intake op afd en dan de voorbereiding en operatie.
Ik merk het wel. Van binnen word ik steeds rustiger: het gaat nu dan toch eindelijk gebeuren! Nu het zo ver is, lijkt het ineens alsof het hele langdurige voor traject er helemaal niet geweest is!
We vertrekken om 11 uur, dan zijn we even voor 12 uur in Eindhoven. Lekker op tijd. Ik moet dan om half 1 op de afdeling zijn, 8 west.
Maar ik weet niet hoe laat ik naar de ok ga. Denk om een uur of half 2-2 uur? Intake op de afdeling, spullen wegzetten en dan naar de ok?
In het Atrium moest ik altijd (laatste keer is 4 jaar geleden ong) al 's morgens komen en zat ik driekwart dag te wachten... Weet niet zo goed hoe dat in Brabant gaat, maar van wat ik van andere mensen begrijp is het komen, intake op afd en dan de voorbereiding en operatie.
Ik merk het wel. Van binnen word ik steeds rustiger: het gaat nu dan toch eindelijk gebeuren! Nu het zo ver is, lijkt het ineens alsof het hele langdurige voor traject er helemaal niet geweest is!
zondag 13 maart 2011 om 21:14
Brand new day, of maak er brand new life van als je uit de narcose komt is ook nog een optie
Maaike ik begrijp dat jij ook uit Limburg komt? Ligt het ziekenhuis vooraan in Eindhoven. Ik heb namelijk eens drie kwartier rondgereden in Eindhoven met navigatie lol en kon de weg niet meer vinden haha, stond ineens voor een busstoplicht oops.
Lauw, voor jou komt het ook heeeel dichtbij.
Ik heb een auto geregeld voor de 21e en daar zie ik het meeste tegenop, wil perse zelf rijden maar ben doodsbang op voorhand.
Majesteit, hoe is het vandaag met je gegaan?
Brenda, van jou verhaal kreeg ik de rillingen, wat erg!!
Maaike ik begrijp dat jij ook uit Limburg komt? Ligt het ziekenhuis vooraan in Eindhoven. Ik heb namelijk eens drie kwartier rondgereden in Eindhoven met navigatie lol en kon de weg niet meer vinden haha, stond ineens voor een busstoplicht oops.
Lauw, voor jou komt het ook heeeel dichtbij.
Ik heb een auto geregeld voor de 21e en daar zie ik het meeste tegenop, wil perse zelf rijden maar ben doodsbang op voorhand.
Majesteit, hoe is het vandaag met je gegaan?
Brenda, van jou verhaal kreeg ik de rillingen, wat erg!!
zondag 13 maart 2011 om 21:34
KiMi29
Het zou ik kunnen wezen met rondrijden en ergens anders uitkomen maar niet op de plek waar ik moet zijn
Het was mijn eigen schuld dat het gebeurde maar goed doe er niets meer aan.
Heb er wel van geleerd
Toen ik nadien hoorde wat ze in mij gepompt hadden (niet alleen 4 liter vocht maar ook medicatie) moest ik wel slikken.
Het zou ik kunnen wezen met rondrijden en ergens anders uitkomen maar niet op de plek waar ik moet zijn
Het was mijn eigen schuld dat het gebeurde maar goed doe er niets meer aan.
Heb er wel van geleerd
Toen ik nadien hoorde wat ze in mij gepompt hadden (niet alleen 4 liter vocht maar ook medicatie) moest ik wel slikken.
zondag 13 maart 2011 om 21:43
Hahaha het erge was, ik had pas mijn rijbewijs en ging voor de tweede keer naar mn familie in het Noorden. Nu ben ik iemand die geleerd heeft met lessen op navigatie te rijden. De eerste keer dat ik na het behalen naar het Noorden ging was echt plotsklaps door een sterfgeval, toen was ik in de stress want had geen navigatie. Ik reed toen in 1x goed hahahaha, de tweede keer met navigatie en ik weet de weg niet meer hahahahahahaha. Ik moet er nog om lachen hahaha.
Hoezo was het je eigen schuld? Ik kan me goed voorstellen dat je daar goed van schrikt, je zou van minder.
Ik denk dat ik trouwens toch maar een blender moet gaan aanschaffen, als ik dat van Maaike en Majesteit zo lees, dan zie ik het bij mij ook wel overal heen spetteren haha. Mijn katten zullen dat feest vinden maar ik niet. Maar dat lijkt me toch wel moeilijk hoor eerst alles pureren.
Hoezo was het je eigen schuld? Ik kan me goed voorstellen dat je daar goed van schrikt, je zou van minder.
Ik denk dat ik trouwens toch maar een blender moet gaan aanschaffen, als ik dat van Maaike en Majesteit zo lees, dan zie ik het bij mij ook wel overal heen spetteren haha. Mijn katten zullen dat feest vinden maar ik niet. Maar dat lijkt me toch wel moeilijk hoor eerst alles pureren.
zondag 13 maart 2011 om 22:01
KiMi29
Bij de pre-operatieve-screening moet je een lijst invullen met gewicht en lengte maar dat wordt niet gecontroleerd.
Later kom je nog op spreekuur en dan controleren ze dat ook niet.
En ik heb toen stug volgehouden dat ik 115 kilo was en ik was 130/135 kilo dus vandaar mijn eigen schuld.
Lesgereden met navigatie?
Dat hoor je steeds meer en gelukkig kan je er nu om lachen maar op dat moment erger je je helemaal kapot.
Woon je in zuiden? Kom je uit noorden?
Welke provincie?
Bij de pre-operatieve-screening moet je een lijst invullen met gewicht en lengte maar dat wordt niet gecontroleerd.
Later kom je nog op spreekuur en dan controleren ze dat ook niet.
En ik heb toen stug volgehouden dat ik 115 kilo was en ik was 130/135 kilo dus vandaar mijn eigen schuld.
Lesgereden met navigatie?
Dat hoor je steeds meer en gelukkig kan je er nu om lachen maar op dat moment erger je je helemaal kapot.
Woon je in zuiden? Kom je uit noorden?
Welke provincie?
maandag 14 maart 2011 om 09:35
maandag 14 maart 2011 om 09:46
Dank je Brenda!!! Had trouwens een krabbel van die Marie Antoinette en die had nooit contact met Pudding gehad? Ik hoop dat ze wil reageren op het berichtje op haar site. Want we missen haar wel en willen ook heel graag weten hoe het met haar gaat!!!
Ik sms je later vandaag, posten op het forum zal morgen worden. Ik ben m'n zang nog even aan het repeteren, dat het ook goed klinkt!!
Ga nu mijn netbookje afsluiten en inpakken. En om 11 uur richting Eindhoven.
Tot morgen allemaal!!!
Ik sms je later vandaag, posten op het forum zal morgen worden. Ik ben m'n zang nog even aan het repeteren, dat het ook goed klinkt!!
Ga nu mijn netbookje afsluiten en inpakken. En om 11 uur richting Eindhoven.
Tot morgen allemaal!!!
maandag 14 maart 2011 om 11:18
Ik ben op kantoor maar mijn gedachten zijn toch bij Maaike, ze is nu onderweg, spannend hoor. Ben erg benieuwd.
Ik ben net gebeld door mijn zorgverzekering, kip die ik ben wil gewoon zeker weten dat het met de machtiging gewoon alles goed is. Nu ben ik begin dit jaar overgestapt, maar hoor net dat ik gerust alles kan laten doen en alles wordt vergoed door Interpolis zorgactief. Nou laat het nu maar 21 April zijn
Ik ben net gebeld door mijn zorgverzekering, kip die ik ben wil gewoon zeker weten dat het met de machtiging gewoon alles goed is. Nu ben ik begin dit jaar overgestapt, maar hoor net dat ik gerust alles kan laten doen en alles wordt vergoed door Interpolis zorgactief. Nou laat het nu maar 21 April zijn
maandag 14 maart 2011 om 12:46
maandag 14 maart 2011 om 12:52
Wat zal ze zingen als ze de OK ingaat hahaha.
Trouwens wie van jullie gebruikt er twitter, ik zit te denken om er tegen die tijd 1 aan te maken en dan kan ik gewoon met mjin BB twitteren vanuit het zh.
Brenda,
Ik woon trouwens in Zuid Limburg en ben van Groningen ( nou ja er vlakonder opgegroeid) hoezo weet je stiekem wie ik ben hahaha.
Trouwens wie van jullie gebruikt er twitter, ik zit te denken om er tegen die tijd 1 aan te maken en dan kan ik gewoon met mjin BB twitteren vanuit het zh.
Brenda,
Ik woon trouwens in Zuid Limburg en ben van Groningen ( nou ja er vlakonder opgegroeid) hoezo weet je stiekem wie ik ben hahaha.
maandag 14 maart 2011 om 13:09
maandag 14 maart 2011 om 13:16
maandag 14 maart 2011 om 13:32
Kreeg net een sms van Maaike dat ze ligt te wachten totdat ze naar OK mag.
Op de site van Catharina ziekenhuis Eindhoven kan je iemand een digitale kaart sturen, lijkt me leuk haar van ons ieder 1 te sturen
Ik heb er 1 gestuurd net.
Als je op website ziekenhuis komt:
http://www.cze.nl/
Dan ga je naar kaartje versturen en dan kies je er 1 uit
(ik heb de kiwi gedaan)
Ze ligt op afdeling 8 west
Op de site van Catharina ziekenhuis Eindhoven kan je iemand een digitale kaart sturen, lijkt me leuk haar van ons ieder 1 te sturen
Ik heb er 1 gestuurd net.
Als je op website ziekenhuis komt:
http://www.cze.nl/
Dan ga je naar kaartje versturen en dan kies je er 1 uit
(ik heb de kiwi gedaan)
Ze ligt op afdeling 8 west