Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
maandag 14 maart 2011 om 22:37
limburger er was er eentje nog maar 28 jaar oud, en ik 2x zoveel. pff beetje te laat voor ons oudjes.ik zie al dat je het over gedragsstoornissen hebt.......
lauw, erg van je moeder,ik weet ook niet goed hoe daar op te reageren, (de mijne wordt 83 en is zo fragiel aan het worden. ) rare is, mijn lievelingstante is stervende, in het buitenland, en ik hoor haar ook roepen. en als ik dan bel was ze wel met me bezig in gedachten. ik heb een ster voor haar gekocht, al weet ik zelf niet of ik me nu bedonderd moet voelen of niet. maar nu heb ik wel het idee dat ik weet waar ze is. tja......nog een paar weken heeft ze nog, de 26e krijgt ze haar ster.
het is idd een heel raar gebeuren, ik was erbij toen mn schoonmoeder stierf. een heel raar iets.
maar nu maaike, valt die later in onze trieste overwegingsverhalen......ik neem ook mn pilletjes en duik in bed.......welterusten allemaal.
lauw, erg van je moeder,ik weet ook niet goed hoe daar op te reageren, (de mijne wordt 83 en is zo fragiel aan het worden. ) rare is, mijn lievelingstante is stervende, in het buitenland, en ik hoor haar ook roepen. en als ik dan bel was ze wel met me bezig in gedachten. ik heb een ster voor haar gekocht, al weet ik zelf niet of ik me nu bedonderd moet voelen of niet. maar nu heb ik wel het idee dat ik weet waar ze is. tja......nog een paar weken heeft ze nog, de 26e krijgt ze haar ster.
het is idd een heel raar gebeuren, ik was erbij toen mn schoonmoeder stierf. een heel raar iets.
maar nu maaike, valt die later in onze trieste overwegingsverhalen......ik neem ook mn pilletjes en duik in bed.......welterusten allemaal.
dinsdag 15 maart 2011 om 08:10
jee ben ik de eerste vandaag? kheb dan ook prima geslapen. en ben natuurlijk ook benieuwd naar de eerste berichten uit maagjesland van maaike.
ik lees mn laatste zin en snap hem nu pas weer zelf; het zou sneu zijn als maaike weer begint te lezen en allemaal verdrietige verhalen leest. al wil ik niks afdoen aan het trieste ervan hoor. ik kom soms wat moeilijk uit de hoek.....fijne dag allemaal, we zien elkaar vast nog wel hier.
ik lees mn laatste zin en snap hem nu pas weer zelf; het zou sneu zijn als maaike weer begint te lezen en allemaal verdrietige verhalen leest. al wil ik niks afdoen aan het trieste ervan hoor. ik kom soms wat moeilijk uit de hoek.....fijne dag allemaal, we zien elkaar vast nog wel hier.
dinsdag 15 maart 2011 om 08:28
Goedemorgen iedereen! Owwww werken en het gaat een super mooie dag worden, iemand ruilen haha nee hoor ik ga wel weer kijken naar de vliegtuigen die opstijgen en landen, de ryanairs en transavia.
Nog geen Maaike nieuws???
Nog 37 dagen dan hoor ik meer, vorige week leek dat niet zo lang, maar hmz nu mag het van mij morgen zijn hoor
Nog geen Maaike nieuws???
Nog 37 dagen dan hoor ik meer, vorige week leek dat niet zo lang, maar hmz nu mag het van mij morgen zijn hoor
dinsdag 15 maart 2011 om 09:37
Meiden,
Heb nog niets van Maaike gehoord
Geen bericht is goed bericht.
Zodra ik wat hoor in de loop van de dag dan plant ik het hier neer.
Ze zou zelf ook komen dacht ze de dag erna, dus we moeten nog even afwachten.
Lauw,
Heel veel sterkte vandaag!!
Denk aan je.
Zodra ik wat hoor zet ik het met alle liefde hier neer.
Heb nog niets van Maaike gehoord
Geen bericht is goed bericht.
Zodra ik wat hoor in de loop van de dag dan plant ik het hier neer.
Ze zou zelf ook komen dacht ze de dag erna, dus we moeten nog even afwachten.
Lauw,
Heel veel sterkte vandaag!!
Denk aan je.
Zodra ik wat hoor zet ik het met alle liefde hier neer.
dinsdag 15 maart 2011 om 09:38
nou, zo ongeveer wel. ze hebben nogal wat geschoven met data, maar omdat ik mn vakantie ervoor moest gaan verzetten heb ik gezegd dat ik dan graag de 18e op de OKlijst wil, want we komen de 14e terug, dan is alles weer aan kant, en dan heb ik voor de maandag dinsdag en woensdag sowieso oppas voor e hond, anders moet hij weer naar een pension. Heel sterk argument toch? dus op dit moment sta ik op de 18e, met 90% zekerheid......als ik pech heb wordt het toch nog later. maar ik vond het wel een mooie volgorde zo....lekker warm naar het zonnetje, misschien wat beter bewegen en wat conditie opdoen, zodat ik naderhand wat minder last van mn rug/been heb. Voor het plan krijg ik een 10, nu de uitvoering nog. Ben ik straks die gozer van het Ateam die altijd roept dat hij ervan houdt als een plan slaagt. en dat vind ik nou zo'n mooie zin, dat geldt voor mij dus ook.
Maar voorlopig kunnen jullie dus nog rustig slapen. kheb nu het mailadres van brenda , dus kan ik achterom iemand bereiken om dan de boodschappen door te geven. ze moeten ook al naar mn andere vriendinnetjes. kmag wel vast een lijst maken. want we gaan 2 april op vakantie, dus dan moet er van alles al klaar staan/liggen. ik ben wat dat betreft een soort controlfreak. alles op tijd geregeld hebben. maar eerst naar torremolinos, heel spannend, omdat de rolstoel meegaat en ik daar niet altijd in zit, maar er wel verder mee kan komen dan met de rollator, snap je. als ik te moe word ga ik zitten en mag manlief duwen of ikzelf draaien......het is dus een test en naar ik hoop eens maar dan ook nooit weer.
Maar voorlopig kunnen jullie dus nog rustig slapen. kheb nu het mailadres van brenda , dus kan ik achterom iemand bereiken om dan de boodschappen door te geven. ze moeten ook al naar mn andere vriendinnetjes. kmag wel vast een lijst maken. want we gaan 2 april op vakantie, dus dan moet er van alles al klaar staan/liggen. ik ben wat dat betreft een soort controlfreak. alles op tijd geregeld hebben. maar eerst naar torremolinos, heel spannend, omdat de rolstoel meegaat en ik daar niet altijd in zit, maar er wel verder mee kan komen dan met de rollator, snap je. als ik te moe word ga ik zitten en mag manlief duwen of ikzelf draaien......het is dus een test en naar ik hoop eens maar dan ook nooit weer.
dinsdag 15 maart 2011 om 09:47
Majesteit,
Heerlijk even op vakantie nog en daarna focussen op jou operatie. Spannend is het zeker dat rolstoel mee moet en ik ga duimen dat dit de laatste keer is
Alles geregeld is dan wel fijn zodat je bij thuiskomst niet alles meer hoeft te doen.
Ik ben wat dat betreft ook iemand die alles tot de puntjes geregeld wil hebben.
KiMi29
Geweldige baan lijkt me dat wat jij doet
Heerlijk even op vakantie nog en daarna focussen op jou operatie. Spannend is het zeker dat rolstoel mee moet en ik ga duimen dat dit de laatste keer is
Alles geregeld is dan wel fijn zodat je bij thuiskomst niet alles meer hoeft te doen.
Ik ben wat dat betreft ook iemand die alles tot de puntjes geregeld wil hebben.
KiMi29
Geweldige baan lijkt me dat wat jij doet
dinsdag 15 maart 2011 om 09:52
Hallo Majesteit, lekker naar de zon toe, zou bijna jaloers worden, maar het is je goed gegund. Begrijp ik nu goed dat je operatie datum 90% bevestigd is ivm met je vakantie??? Ik ga hard voor je duimen dat je dan gewoon geopereerd gaat worden!
Brenda, nou ik heb al met China in de clinch gelegen vanochtend lol enne ja leuke baan, maar soms als ik zo een vliegtuig zie opstijgen dan denk ik "take me too " hahaha
Lauw daar ga je dan, toi toi toi!!
Brenda, nou ik heb al met China in de clinch gelegen vanochtend lol enne ja leuke baan, maar soms als ik zo een vliegtuig zie opstijgen dan denk ik "take me too " hahaha
Lauw daar ga je dan, toi toi toi!!
dinsdag 15 maart 2011 om 09:55
dinsdag 15 maart 2011 om 10:02
Hoeraaaa voor Maaike, fijn iets te horen 
Majesteit genieten!!!! wat heerlijk en dan voor OK. spannend hoor.
Lauw, succes !
KiMi29 wat voor leuke baan heb jij?
trouwens zijn er nog mensen aan de twitter? ik ben te vinden onder mimaaike en ben heus niet verslaafd
afspraak voor morgen is afgezegd helaas moet nu weer twee weken wachten :S
Majesteit genieten!!!! wat heerlijk en dan voor OK. spannend hoor.
Lauw, succes !
KiMi29 wat voor leuke baan heb jij?
trouwens zijn er nog mensen aan de twitter? ik ben te vinden onder mimaaike en ben heus niet verslaafd
afspraak voor morgen is afgezegd helaas moet nu weer twee weken wachten :S
dinsdag 15 maart 2011 om 10:07
Pudding, ik werk met cijfertjes haha maar werk voor een expediteur en ik kijk uit op de start en landingsbaan
Ik heb sinds gisteren een twitter, heb mijn tweets ( lol ik heb tweets haha) protected, ik ben te vinden onder Heidi28061980
Pudding, je had morgen voor het opspuiten moeten gaan? Balen dat je daar op moet wachten.
Ik heb sinds gisteren een twitter, heb mijn tweets ( lol ik heb tweets haha) protected, ik ben te vinden onder Heidi28061980
Pudding, je had morgen voor het opspuiten moeten gaan? Balen dat je daar op moet wachten.
dinsdag 15 maart 2011 om 10:21
Ja flink balen Pudding daar ik al las dat het niet zo loopt zoals je had gedacht, bedoel dat trouwens niet vervelend. Heb je al een andere datum gekregen?
Ik zal thuis eens kijken op twitter, twitter en fb zijn geblocked op het werk, daar de aziaten er teveel gebruik van maakten tijdens werktijd haha.
Ik zal thuis eens kijken op twitter, twitter en fb zijn geblocked op het werk, daar de aziaten er teveel gebruik van maakten tijdens werktijd haha.
dinsdag 15 maart 2011 om 10:31
Hi Kimi, twitter doet het bij mij niet helaas. Maar ik ben FruityPebbles86 en ik ga je zeker volgen 
Ook ik heb mijn tweets beschermd
Ben blij dat het redelijk gaat met Maaike en vanmiddag mag ze dik vloeibaar... Dat gaat best snel.. Ik dacht dat je de eerste paar dagen magere yoghurt enzo moest nemen.
Doe Maaike de groeten!
Ook ik heb mijn tweets beschermd
Ben blij dat het redelijk gaat met Maaike en vanmiddag mag ze dik vloeibaar... Dat gaat best snel.. Ik dacht dat je de eerste paar dagen magere yoghurt enzo moest nemen.
Doe Maaike de groeten!
dinsdag 15 maart 2011 om 12:46
allemachtig, die maaike, alles helemaal goed gelukt, en alleen last van een paar krampjes en pijntjes !! je zou haast denken dat het een fluitje van een cent is......maar hartstikke fijn dus.
over twitter en ander gedoe kan ik niet meepraten, dus trek ik me terug in het bejaardenhoekje....de dummies zeg maar. en zo zie ik iemand schrijven dat ze uitkijkt op start en landingsbaan en nu is dat weer weg.....
ik maak me er niet druk om, mn hondje is net weer goedgekeurd....daar maakte ik me stiekem zorgen om, beestje is 13. gewoon 13 dus, met de gebreken die daar bij horen zei de DA, of verwacht je dat hij huppelt? meer moe, langzamer, allemaal normaal......pffffff
over twitter en ander gedoe kan ik niet meepraten, dus trek ik me terug in het bejaardenhoekje....de dummies zeg maar. en zo zie ik iemand schrijven dat ze uitkijkt op start en landingsbaan en nu is dat weer weg.....
ik maak me er niet druk om, mn hondje is net weer goedgekeurd....daar maakte ik me stiekem zorgen om, beestje is 13. gewoon 13 dus, met de gebreken die daar bij horen zei de DA, of verwacht je dat hij huppelt? meer moe, langzamer, allemaal normaal......pffffff