Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
dinsdag 15 maart 2011 om 21:53
aye jammer dat maaike het even minder naar de zin heeft, daar word ik niet vrolijk van, ze vond spugen toch ook zo erg? (of ben ik dat alleen? die daar zo bang voor is? ) maar gelukkig zijn dit de tijdelijke dingen.
kan jullie verder even niet meer volgen, dus bedtijd.....kun je nagaan, dan gaat maaike ws morgenavond alweer naar huis. hoezo vliegt de tijd?
kan jullie verder even niet meer volgen, dus bedtijd.....kun je nagaan, dan gaat maaike ws morgenavond alweer naar huis. hoezo vliegt de tijd?
dinsdag 15 maart 2011 om 21:53
quote:InyMiny schreef op 15 maart 2011 @ 21:34:
Wow 4 jaar lang is best wel lang.. Maar alleen dan kunnen ze natuurlijk echt controleren hoe je psychisch veranderd bent na de operatie. Top dat je hier aan mee werkt!! Echt geweldig, zeker voor de mensen die nog moeten als het onderzoek is afgerond. Helpt ontzettend mee denk ik!
Als mens werkende in de zorgsector kun je dan toch moeilijk NEE zeggen????
Grapje hoor, het was geheel vrijblijvend en mijn motto is dat ik door mijn medewerking eraan wellicht iets kan betekenen voor de toekomste slachtoffers die zingend over FRIET MET MAYONAISE de OKAA ingaan.
ZOU MAAIKE NU GEEN ZIN HEBBEN IN EEN PATATJE MET.....of patatje oorlog?
hihi, bij de gedachte alleen al gaat ze waarschijnlijk over haar nek!
Wow 4 jaar lang is best wel lang.. Maar alleen dan kunnen ze natuurlijk echt controleren hoe je psychisch veranderd bent na de operatie. Top dat je hier aan mee werkt!! Echt geweldig, zeker voor de mensen die nog moeten als het onderzoek is afgerond. Helpt ontzettend mee denk ik!
Als mens werkende in de zorgsector kun je dan toch moeilijk NEE zeggen????
Grapje hoor, het was geheel vrijblijvend en mijn motto is dat ik door mijn medewerking eraan wellicht iets kan betekenen voor de toekomste slachtoffers die zingend over FRIET MET MAYONAISE de OKAA ingaan.
ZOU MAAIKE NU GEEN ZIN HEBBEN IN EEN PATATJE MET.....of patatje oorlog?
hihi, bij de gedachte alleen al gaat ze waarschijnlijk over haar nek!
dinsdag 15 maart 2011 om 21:58
http://www.cze.nl/
Voor Maaike kaartje te sturen.
Goed idee om e-card te sturen, heb haar mailadres
Wil het wel even neerzetten maar haal het zo weer weg
mailadres weggehaald en mail mij anders even
brenda.haven@hotmail.com
Voor Maaike kaartje te sturen.
Goed idee om e-card te sturen, heb haar mailadres
Wil het wel even neerzetten maar haal het zo weer weg
mailadres weggehaald en mail mij anders even
brenda.haven@hotmail.com
dinsdag 15 maart 2011 om 21:58
Hahaha Limburger, 'Nee' zeggen staat je vrij, in welke sector je dan ook werkt
Ik ben benieuwd of ze uberhaupt gezongen heeft toen ze die OK in ging en zo ja, wat ze dan gezongen heeft. Hoop voor haar dat het overgeven gauw ophoudt, je lichaam heeft al een opdonder gehad en als het dan ook nog er van alles uit gaat gooien wat je binnen krijgt (en dat is al niet zoveel...), lijkt me helemaal zwaar *(&*($*($)(&*@)(*!(!)@)_#*)_$
Lieve forumleden, ik ben mijn bed opzoeken, morgen weer vroeg dag helaas.. Slaap lekker allemaal alvast!
Ik ben benieuwd of ze uberhaupt gezongen heeft toen ze die OK in ging en zo ja, wat ze dan gezongen heeft. Hoop voor haar dat het overgeven gauw ophoudt, je lichaam heeft al een opdonder gehad en als het dan ook nog er van alles uit gaat gooien wat je binnen krijgt (en dat is al niet zoveel...), lijkt me helemaal zwaar *(&*($*($)(&*@)(*!(!)@)_#*)_$
Lieve forumleden, ik ben mijn bed opzoeken, morgen weer vroeg dag helaas.. Slaap lekker allemaal alvast!
dinsdag 15 maart 2011 om 22:27