Mode & Beauty alle pijlers

omertrends 2011

16-03-2011 11:10 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van de zomertrends?

rokken super lang of kort.

circelrokken

a lijn in jurken (jaren 50 - 60)

neonkleuren

half hoge hak terug en platte schoenen

palazzo broek (hoge taille wijd uitlopende pijpen)

exotische en bloemmotieven prints

etc.
Ik moet lachen om je topictitel!
Ontopic: ik vind de Palazzobroek afgrijselijk. A-lijn nog wel mooi. Neonkleuren: nee dank je.
nou ad al k e eggen.

k ind ie ikini ode an egenwoordig aar arig.

n erder eb k een erstand an ode.

Ik volg geen trends. Ik trek aan wat ik mooi vind en me staat, wel zo handig.
Ik vind de jaren 50-60 rokken en jurken leuk!

Neonkleuren vind ik vreselijk.

Palazzo broeken staan me niet.

Ik vind de Chino broek wel leuk, en ook de sleehakken.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 16 maart 2011 @ 11:12:

Ik moet lachen om je topictitel!Idd wou het aanpassen, maar kon alleen de tekst in het berichtje zelf aanpassen.

Dit vind ik erg leuk. Ik heb de leeftijd niet meer voor korte rokjes en ben blij dat de zoom wat aan het zakken is.
ik draag gewoon wat ik leuk vind en wat mij leuk staat. En een a-lijn staat mij voor geen meter, dus die mag van mij wel weg. Lange rokken en jurken, heeeerlijk! Kan je (bijna) niks onderaan hebben en niemand die het ziet en het is zo lekker koel.
Ik volg niet bewust de trends, maar kom ze natuurlijk wel tegen in de winkel en ik vind de jaren 50-60 jurken erg leuk en de halfhoge lage hak erg praktisch dus daar heb ik al wat van in mijn kast hangen/staan. Een chinobroek wil ik nog wel passen. De neonkleuren weet ik nog niet en bloemenprints hou ik sowieso (dat is 'zo wie zo' hier op het forum) wel van.
Ik heb een 120 dennier panty in neonroze. Staat heel leuk onder een donkergrijs kort wollen jurkje.

Zijn platte schoenen in? Inner dan anders? Ik kan het echt niet vinden tot nu toe wat schoenen betreft, zelfs geen leuke sneakers.
Die lange jurken en rokken vind ik afgrijselijk,dan liever de tuniek en legging. Neon kleuren kan leuk staan met wit gecombineerd,en zomerdag als we een kleurtje hebben .
Ik draag wat ik leuk vind en het ene jaar kan ik beter slagen dan het andere jaar. Ik hou erg van het maritieme klassiek-sportieve stijltje. Nu is blauw en wit dit jaar gelukkig weer in de mode, dus ik kan me uitleven. Maar ik heb jaren gehad dat ik het echt niet kon vinden. Dan stap ik weleens noodgedwongen van mijn stijl af, je moet toch wat om je lijf hebben, nietwaar?

Maar als ik het dan weer zie, kan ik weer inslaan.
Dat Franse/marine thema spreekt me wel aan, rood-wit-blauw, wit-blauw, wit-rood, al zie je nu zo ongeveer iedereen in (n variant op) de klassieke Bretonse strepen.

Is er trouwens verschil tussen n palazzo broek en n Marlene Dietrich broek of is dat t zelfde?
Ik zag in de UK inderdaad wat opvallende dingen, onder meer de uitlopende lijnen onderaan tunieken en shirts etc. Staat best goed. Ik kocht er twee. En een héle lange jurk. Zo lang dat ik me afvroeg wie dat kon dragen want met mijn 1.83 hing een size 8 bijna op de grond. Leek me wel lekker met mooi weer dus die ging ook in de tas mee
Half hoge hakken vind ik niet; alleen superplat of torenhoog en heel erg smal.

Ik ga nooit op zoek naar trends, maar kijk gewoon wat er op dit moment in de winkels ligt. Als het toevallig trendy is wat ik gekocht heb, dan is dat maar zo.

Wat ik op dit moment wel leuk vind (is een detail, maar toch) is zo'n dun riempje waar je een knoopje in maakt als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Neonkleuren, harembroeken, skinnies, zijn mijn ding niet, korte en lange rokken ook niet en exotische prints evenmin.

Zo'n broek met wijd uitlopende pijpen vind ik mooi, maar niet met hoge taille.

En toch heb ik de voorbije week goed kunnen shoppen!
Ik vind neonkleuren en lange rokken en exotische prints echt niets! Wat vind ik wel leuk: Chino broeken, marine-look, blazertjes, (soort van) harembroeken.
Goed dat ik mijn oranje broek bewaard heb. (of is dat niet NEON genoeg)

Verder klinkt het allemaal heel verleidelijk maar ik wil niet te veel geld uitgeven aan kleding dit voorjaar.
Neon-kleuren staan toch alleen als je bruin bent? (en dan nog liefst qua aangeboren huidskleur, niet qua zonnebank). De ondertoon van die kleuren is zo hard voor bleekneuzen. Alleen oranje gaat nog wel.

Palazzo vind ik oke, harembroeken verschrikkelijk! (gelukkig al weer op hun retour)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven