Help 5 dagen overtijd betekend dit dat ik zwanger ben????
zondag 20 maart 2011 om 08:28
Hier vind je meer info: http://tinyurl.com/6ywgdtb
zondag 20 maart 2011 om 08:35
quote:lelijk86 schreef op 20 maart 2011 @ 08:33:
Ik ga maar kijken of iemand me 5 euro kan lenen.
Ik zit al drie dagen te stressen hierover zou het niet kunnen dat omdat ik zo stres het juist niet komt.
En hoelang is het langste wat jullie overtijd zijn geweest??
9 maanden.
Ik zou ook snel ergens een paar euros lenen en een test doen.
Ik ga maar kijken of iemand me 5 euro kan lenen.
Ik zit al drie dagen te stressen hierover zou het niet kunnen dat omdat ik zo stres het juist niet komt.
En hoelang is het langste wat jullie overtijd zijn geweest??
9 maanden.
Ik zou ook snel ergens een paar euros lenen en een test doen.
Poep, wie heeft jou gescheten?

zondag 20 maart 2011 om 08:39
lelijk86, 2 minuten geleden
Ik weet et ik ben een loser ik heb niks., geen baan geen opleiing geen geld, ik ben lelijk en ook nog eens dom om het zonder condoom te doen.
Weet k zelf ook dus hoeven jullie er niet in te wrijven.
Jij zegt het.... Hier is met geen woord gerept over lelijk zijn. Eigenlijk alleen maar over dat het niet handig is om zonder condoom te seksen.
Ga je nog vaker horen vandaag... sorry
lelijk86, 2 minuten geleden
Ik weet et ik ben een loser ik heb niks., geen baan geen opleiing geen geld, ik ben lelijk en ook nog eens dom om het zonder condoom te doen.
Weet k zelf ook dus hoeven jullie er niet in te wrijven.
Jij zegt het.... Hier is met geen woord gerept over lelijk zijn. Eigenlijk alleen maar over dat het niet handig is om zonder condoom te seksen.
Ga je nog vaker horen vandaag... sorry

zondag 20 maart 2011 om 08:43

zondag 20 maart 2011 om 08:46
quote:lelijk86 schreef op 20 maart 2011 @ 08:41:
ik heb een plus spaarzegelboekje van mijn moeder gejat ter waarde van 6 euro gelukkig is de plus open ga nu een test halen.
bid aub voor me dat het niet zo is.Meestal zijn supermarkten op zondag pas aan 't eind van de middag open en anders op z'n vroegst om 12 uur?
ik heb een plus spaarzegelboekje van mijn moeder gejat ter waarde van 6 euro gelukkig is de plus open ga nu een test halen.
bid aub voor me dat het niet zo is.Meestal zijn supermarkten op zondag pas aan 't eind van de middag open en anders op z'n vroegst om 12 uur?
zondag 20 maart 2011 om 08:49
hier kun je ook naar de vk praktijk of de huisarts voor een gratis test. hoop ook voor jou dat het niet zo is.
ot: waar wonen jullie in vredesnaam allemaal waar supermarkten altijd open zijn??????????? hier krijgt men boetes als de supermarkt op zondag open is en dan is het alleen van vier tot zeven.eentje in de hele stad (nee,geen ref,christ of katholiek gebied)
ot: waar wonen jullie in vredesnaam allemaal waar supermarkten altijd open zijn??????????? hier krijgt men boetes als de supermarkt op zondag open is en dan is het alleen van vier tot zeven.eentje in de hele stad (nee,geen ref,christ of katholiek gebied)
Puck