Hoe doen jullie dat toch?
zaterdag 26 maart 2011 om 20:12
Hallo,
Ik ben redelijk nieuw op het forum en verbaas me over de vele nietszeggende onderwerpen waarbij dan meer dan 50 of 60 paginas reacties zijn. Sommige onderwerpen hebben in de naam al Deel heel-veel staan... Ik vind het daardoor moeilijk om onderwerpen te zoeken, het lijkt zo rommelig allemaal. Of ligt dan aan mij?
En als je dan mee wilt praten in 1 onderwerp, moet je dan al die paginas door? Want ik heb dan het idee dat alles wat ik zou willen zeggen, al ergens op pagina 30 langs is geweest, maar breng de moed niet op om alles te gaan lezen..... Hoe doen jullie dat toch?
Ik ben redelijk nieuw op het forum en verbaas me over de vele nietszeggende onderwerpen waarbij dan meer dan 50 of 60 paginas reacties zijn. Sommige onderwerpen hebben in de naam al Deel heel-veel staan... Ik vind het daardoor moeilijk om onderwerpen te zoeken, het lijkt zo rommelig allemaal. Of ligt dan aan mij?
En als je dan mee wilt praten in 1 onderwerp, moet je dan al die paginas door? Want ik heb dan het idee dat alles wat ik zou willen zeggen, al ergens op pagina 30 langs is geweest, maar breng de moed niet op om alles te gaan lezen..... Hoe doen jullie dat toch?
zaterdag 26 maart 2011 om 20:15
Veel topics zijn kletstopics, waar een vast groepje met elkaar praat over van alles en nog wat. Voor een nieuweling is dat moeilijk te zien, maar na een tijdje zie je wel welke topics kletstopics zijn (meestal met een nummer erachter)
En ja... hoe we 60 pagina's praten over niks....
Als je ergens mee wilt schrijven kun je t best eerst op nieuwe onderwerpen reageren. Dan hoef je niet 30 pagina's te lezen.
En ja... hoe we 60 pagina's praten over niks....
Als je ergens mee wilt schrijven kun je t best eerst op nieuwe onderwerpen reageren. Dan hoef je niet 30 pagina's te lezen.
zaterdag 26 maart 2011 om 20:16
Wat voor onderwerp doel je dan op?
Als je mee wilt praten in een groep die al langer bestaat, weet men wel dat als je je aanmeld om mee te doe, dat je misschien iets te melden hebt wat al eerder is gezegd. Maakt niet uit toch?
Vind dat persoonlijk overzichtelijker dan 36 topics over hetzelfde onderwerp.
Als je mee wilt praten in een groep die al langer bestaat, weet men wel dat als je je aanmeld om mee te doe, dat je misschien iets te melden hebt wat al eerder is gezegd. Maakt niet uit toch?
Vind dat persoonlijk overzichtelijker dan 36 topics over hetzelfde onderwerp.
maandag 28 maart 2011 om 14:11
Bij een kletstopic hoef je niet (zo veel) bij te lezen. Je komt binnen, je zegt hallo, ik ben bladibla, en ik zou het leuk vinden hier met jullie mee te kletsen. Maar pas op, niet alle kletstopics zijn even zo laagdrempelig (bestaat dat woord?). Kletsen bij De zeewespen, de tweeduizenelfjes en bar too much is leuk en ben je altijd welkom (denk ik).
Voor andere onderwerpen, inderdaad, bij de nieuwe topics kijken, of open zelf een topic, zoals je net hebt gedaan.
Veel forumplezier en verloren uurtjes toegewenst.
Voor andere onderwerpen, inderdaad, bij de nieuwe topics kijken, of open zelf een topic, zoals je net hebt gedaan.
Veel forumplezier en verloren uurtjes toegewenst.