Kat van de buren

27-03-2011 15:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Mijn twee kittens van nu 5 maanden gaan voor t eerst naar buiten (tuin).

Nu sprong gisteren de MEGA kat van de buren over het hek om vervolgens als een gek te gaan blazen en gillen naar mijn katten.

Ik heb die kat weggejaagd, maar vraag me af of dat nou wel zo slim was. Ik vond t zo zielig, want die kittens kregen een rolling van dat beest.

Wat te doen, ik word er zelf helemaal zenuwachtig van, omdat die kat van de buren nu steeds zit te loeren of ze weer naar buiten komen....

Gewoon laten gaan? Of hebben jullie andere suggesties?

En hoe bedoel je overbezorgd
De kat van de buren ziet jouw (tot nu katloze tuin) als zijn territorium. Maar nu wonen er twee nieuwe kattenvrienden dus zal het even wennen worden voor de megabuurkat. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan, maar het komt wel goed. Per slot van rekening zijn ze met zn tweetjes
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Óf laten gaan, óf binnen houden.
of ze snel op ninja-training doen!

Hahah qua afmetingen klopt het zo ongeveer wel ja!!

En ik zal ze maar moeten laten gaan denk ik zo.. En ze oefenen veel op elkaar, wie weet kunnen ze dat in het echie gaan uitproberen, terwijl ik hysterisch toe zal kijken!
Bezorgde moeke , logisch hoor, ze zijn dan zo lief en klein en poezelig (en vaak ook ietwat onbenullig ), logisch dat je ze wil beschermen toch? Maar gewoon laten gaan joh, dieren redden zich daar over het algemeen prima zelf mee!
Ik zou ze sowieso niet naar buiten laten gaan als ze nog niet geholpen zijn.
Ja, vooral dat onbenullige.. Ze gaan volledig op in mieren, vliegjes e.d.. En dan heb ik dus zo'n rampscenario voor me, dat die kat bovenop ze springt, hahaha Ik zou er een horrorfilm van kunnen maken The revenge of the neighbours cat.
Met 5 maanden kunnen ze al vruchtbaar zijn, dus inderdaad eerst castreren en dan pas naar buiten
Het zijn poesjes, kunnen die al bezwangerd worden met 5 mnd? Ze zijn niet krols ofzo
Je zal niet de eerste zijn van wie poes onverwachts kittens kreeg. Niet naar buiten laten voor je bij de dierenarts bent geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven