Kat van de buren
zondag 27 maart 2011 om 15:01
Ha,
Mijn twee kittens van nu 5 maanden gaan voor t eerst naar buiten (tuin).
Nu sprong gisteren de MEGA kat van de buren over het hek om vervolgens als een gek te gaan blazen en gillen naar mijn katten.
Ik heb die kat weggejaagd, maar vraag me af of dat nou wel zo slim was. Ik vond t zo zielig, want die kittens kregen een rolling van dat beest.
Wat te doen, ik word er zelf helemaal zenuwachtig van, omdat die kat van de buren nu steeds zit te loeren of ze weer naar buiten komen....
Gewoon laten gaan? Of hebben jullie andere suggesties?
En hoe bedoel je overbezorgd
Mijn twee kittens van nu 5 maanden gaan voor t eerst naar buiten (tuin).
Nu sprong gisteren de MEGA kat van de buren over het hek om vervolgens als een gek te gaan blazen en gillen naar mijn katten.
Ik heb die kat weggejaagd, maar vraag me af of dat nou wel zo slim was. Ik vond t zo zielig, want die kittens kregen een rolling van dat beest.
Wat te doen, ik word er zelf helemaal zenuwachtig van, omdat die kat van de buren nu steeds zit te loeren of ze weer naar buiten komen....
Gewoon laten gaan? Of hebben jullie andere suggesties?
En hoe bedoel je overbezorgd
zondag 27 maart 2011 om 15:04
De kat van de buren ziet jouw (tot nu katloze tuin) als zijn territorium. Maar nu wonen er twee nieuwe kattenvrienden dus zal het even wennen worden voor de megabuurkat. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan, maar het komt wel goed. Per slot van rekening zijn ze met zn tweetjes
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!