Geld & Recht alle pijlers

Online bestelling prijzencircus eenzijdig geannuleerd

29-03-2011 19:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Xx
Geen idee, maar hetzelfde gebeurde bij mij. Jammer, geen v&d dus meer voor mij.
Huts!
Daar zit je V&D niet dwars mee hoor, alleen jezelf. Vind dat altijd zo stom. Ik kom er nooooit meer. Nou, alsof hun dat wat kan schelen.
Vorig jaar precies hetzelfde meegemaakt. Zag een week later in een andere plaats in de V&D een hele berg overtrekken liggen. Dus ik nog eens gemaild dat ze mij die toch ook tegen de aanbiedingsprijs moesten kunnen leveren, maar ik kreeg nul op rekest. Ik kreeg twee bonnen voor een kopje koffie toegestuurd.

En okee, redelijk snel mijn geld teruggestort.

Uiteindelijk kwamen de overtrekken een aanbieding later weer voor aanbiedingsprijs, en heb ze toen in die andere plaats gekocht.

Of het mag weet ik niet, ze doen het wel iig.
Mag dat wel? Misschien een van de consumentenprogramma's mailen...
Ik weet nog dat ze jaren geleden ook iets niet konden leveren tijdens het prijzencircus terwijl het in het boekje stond. Toen werd je op een lijst gezet en mocht je zodra het artikel er was het ook nog kopen voor de prijzencircus prijs.

Maar het valt mij ook op dat ze aan het begin van het prijzencircus veel dingen niet hebben en zo tegen het einde / als het net afgelopen is ligt er ineens een hele lading. Heb dus zo'n vermoeden dat er bepaalde artikelen in het boekje staan als lokkertjes terwijl ze die niet hebben tijdens het prijzencircus.
Gebeurt niet alleen bij V&D, maar ook bijv. bij Wehkamp. Ze hebben vanuit Wehkamp toen wel een uitleg gegeven, maar was zo klaar ermee (net als jij met V&D) dat ik de precieze inhoud vergeten ben. Had in ieder geval iets te maken met centraal magazijn of zoiets...
Wat vreemd, ik wilde een ereader kopen (aanbieding van de dag) en die was uitverkocht. Ik kreeg de melding dat ze nieuwe gingen bestellen en dat ik me kon inschrijven voor als ze weer binnen waren. Misschien konden ze de overtrekken niet meer bij de fabrikant bestellen voor dezelfde prijs? Ik kan me wel voorstellen dat ze vanuit de warenhuizen geen spullen meer terug gaan halen naar het centrale magazijn, de kosten daarvan wegen waarschijnlijk niet op tegen de baten.

Ik heb juist wel goede ervaringen met V&D, had wat kleding besteld voor mijn dochters, waaronder een bepaald rokje. Toen ik de bestelling binnen kreeg bleek dat ik andere rokjes binnen had gekregen omdat de afbeeldingen op de site niet klopten met het artikelnummer van de rokjes die ik wel besteld had. Ik had het er maar bij laten zitten, omdat ik deze rokjes ook leuk vond, maar kreeg een mail van de klantenservice waarin ze dat meldden en dat als ik dat wilde de andere rokjes zonder verzendkosten werden opgestuurd. Dat vond ik toch wel heel netjes.
Keroppi,

Dat klopt! Van deze prijzencircus mis ik de helft van de jurkjes bijvoorbeeld. En ik ben nu al meerdere keren geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven