Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Hallo dames,

Ik heb een vraag voor de ervaringsdeskundige hier en ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen...Ik ben een tijd op zoek naar een geur die naar de frangipani bloem ruikt. Ik zat de denken aan de volgende Frangipani Absolute van Ormonde Jayne. Heeft iemand die geur? Hoe ruikt hij? Ik houd namelijk absoluut niet van zware zoete geuren, en ik heb vaak genoeg geuren ‘ongeroken’ gekocht die mij hebben teleurgesteld...dus ik wil die risico niet meer nemen. Als ik aan frangipani denk dan denk ik aan vakantie en aan zomer en aan mijn huwelijkreis dus ik hoop dat hij een beetje in de beurt komt. En nog een vraag, waar kan ik hem kopen? Is hij ook in Nl te koop of moet ik hem op de officiële site van Ormonde Jayne bestellen?
Alizee, welkom! Ik heb zelf geen geuren van Ormonde Jayne dus ik kan je helaas niet helpen aan een proefje.

Voor zover ik weet zijn de geuren van Ormonde Jayne alleen in Londen (en via internet) verkrijgbaar.
Alizee, het is ook mogelijk om een sample set te bestellen:

http://www.ormondejayne.c ... y-set-perfume-samples.php
anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 01-04-2011 14:02
Reden: -
% gewijzigd
Goedeavond meiden,

Dalida, ik kon niet meer reageren, maar het is opium geworden, enne... hij kon niet van me afblijven, zal wel goed zitten Wat fijn dat je je beter voeld !

Twisted, ook bedankt voor het meedenken ! ik ken femme van bose, lekker geurtje, maar ik heb hem niet in huis.

Plommmmmmmmmmettje, grrrrr... irritant he inlog problems !!

Nou uhm, top dag gisteren, lag vanacht pas om 3 uur in bed met een hele fles chardonay in mijn maagje en aangezien ik dat niet gewend ben, ben ik echt ziek van de kater, alleen geen hoofdpijn, wel misselijk, darmen, moe lamlendig, eigen schuld hoor ! op het moment van het drinken zit je er niet mee he, whahahaha.

Ik blijf dicht bij mijzelf, maar na gisteren, ben ik om, ik vind hem ge-wel-dig! Uhm we hebben samen gekookt en daarna...... (trommel de trommel) secret story gekeken, athans ik, ik volg het hahaha, hij zat wel te frunniken, maar ik zei telkens je zit vor het beeld

Ondanks alcohol misbruik, heb ik mij weten te douchen en aankleden en ben ik voor: The one gegaan van D&G.

Fijne avonddddd.

X
Bedankt Dalida voor jouw antwoord. Ik heb ondertussen wat beoordelingen gelezen en ik denk dat ik hem toch 'blind' ga kopen.... Mocht hij toch te zwaar zijn dan geef ik hem aan mijn moeder
Goeieavond allemaal,

Dalida,fijn dat je weer beter bent .Komt mooi weer aan,kun je lekker gaan genieten he .

Hahah Girlxx das best heftig een hele fles .Fijn dat je date TOPPIE was en je helemaal om bent .Heerlijk om er lekker voor te gaan ! Alweer een andere date in zicht ?

Opium is echt een lekker aanwezig fummetje .Laat je hem volgende x weer lekker voor het beeld zitten ?Best veilig he .

Hoe is het met Taylor?

Vandaag in de rode van D&G ..ben vlgs mij de enige hier die het lekker vind ..

Fijne avond nog en liefs

Plom !
Goedemorgen!

Plommetje, nou ik ben nog wel voorzichtig, tegen hem heb ik alleen gezegt dat ik hem erg leuk vind, niet geweldig, want ik blijf wel voet bij stuk houden, daden en geen woorden, eerst maar 's zien, nu vind hij mij spannend en nog leuk, maar ik denk ook aan de lange termijn, wat over 6 maanden? spanning beetje weg... etc.... dan hebben we nog de afstand, ik heb geen auto, en ook niet veel centjes voor de trein! dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt voordat we uberhaubt gingen daten, volgens hem geen probleem, maar niets is wat het lijkt want hij bracht mij dus thuis, slaperig en moe, dat gaat begeven moment toch opbreken en irriteren, been there done that! Je snapt mijn point wel denk ik. Dus ik geef mijzelf nog steeds niet helemaal, zelfde geld is het next week uit ? laat hem maar eens eerst zien of hij het meent! Mischien morgen... ligt eraan, ik zit ook met mijn muziek, ik heb over 2 maanden 2 optredens staan, en ik wil dat niet opgeven, ik moet oeffenen, en als ik telkens na 1 nacht bij hem een hele dag moet bijkomen(komt ook door mijn ziekte) gaat dat ten koste van mijn muziek, en ik sta in de muziek met ene muziekpartner, en die gaat voor.

Ja hahahhaa, die fles, is niet mijn ding, gelukkig was het een 750ml fles, normaal merk ik na 2 tot 3 wijntjes van stoppen girl! en dat doe ik dan ook, deze wijn was echter heel zacht en ik voelde hem niet, daarbij van half 8 tot 1 uur snachts meegedaan kan dan wel voor een keer he, alhoewel ik er vandaag wat geel uitziet,

Ja ik zit mij ook aftevragen, lieve Taylor, waar ben je meissie ? gaat alles wel geod met je ?

Plom, die rode van D&G is sterk in mijn herinnering, ik heb hem ooit geroken, toen vond ik hem niets wel de blauwe light blue, maar nu vind ik light blue ook niet meer lekker, sterker nog ik word er echt misselijk van, dus mischien vind ik rood nu wel lekker... zal eens testen en aan je vermelden.

Hebben jullie dat nou ook, dat je of uitgekeken of dat je een geur die je eerst geweldig vond nu ineens echt niet meer kan uitstaan? komt dat omdat je ouder word en je zuurgraad anders word ? of mischien een associatie legt, de dag dat je het geurtje droeg en je wat rottigs hebt meegemaakt dat het daarna niet meer lekker ruikt ? of hormonaal haha wat een ge-annalyzeer he

Vandaag, ga ik in want... ik ga een uur lekker in de zon wandellen, lekker alleen met mp3 op !

Fijne zonnige dag allemaal!

X
Goedemorgen allemaal ,

Nou Girl het kan erger .Gisteravond gezellige avond gehad en een fles Port op .Die kwam er vannacht dus weer geheel uit :puke: .Ook geen liter maar wel duidelijk te veel .Nu katertje ,beetje gaar .

Hoop dat het snel beter gaat want straks gaan we bij een vriend eten .

Meid,logisch dat je nog niet voluit gas geeft .Vind het gewoon goed dat je je eigen ding doet en daar moet hij gewoon in passen ...Dochters nieuwe lover woont ruim 40 minuten van ons vandaan ,zij heeft haar teamsport en wedstrijden .Ze is daar ook heel duidelijk in ,die gaan gewoon door ..Dus ook afwachten

De Blauwe van D&G vind ik ook smerig en misselijkmakend .De rode is sterk ja ,vind hem lekker bij mij,maar bij een vriendin stinkt tie .Op een geur uit gekeken raken herken ik ,maar na een tijdje vind ik het dan toch weer lekker .Dit heb ik bij Angel regelmatig ,nu zit ik weer in de lekker periode hahaha

Fijne dag allemaal ,heerlijk zonnetje

Heb weer Angel op EDP

Gr Plom
Goedemorgen,

Alizee, succes! Ik hoop dat de geur goed bevalt.

Plom, ik vind 'de rode' van D&G ook heerlijk! Heb hem alleen niet in mijn collectie op dit moment.

Ik hoop dat je snel opknapt!

Girl, wat heerlijk, je verhalen!

Vandaag in Oud Immortel - Byredo Parfums (proefje).

Oud Immortel: lemoncello, cardamom, incense, Brazilian rosewood, oud, papyrus, patchouli, moss, tobacco leaves.

Een aparte, maar heel mooie geur. Rokerig, houtig, kruidig en warm.

Fijne zonnige dag!

anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 15-11-2011 11:12
Reden: privacy
% gewijzigd
Dalida ,dank je wel en fijn te horen dat jij de rode van D&G ook lekker vind ..Voelde mij een beetje een eenling hier
Goedemorgen,

Plom, lekker gegeten gisteren?

Vandaag in Zibeline - Weil (vintage versie, ruikt nog perfect).

Zibeline: aldehydes, bergamot, lemon, tarragon, coriander, jasmine, gardenia, orris, lily-of-the-valley, rose, ylang ylang, honey, tonka bean, sandalwood, amber, vetiver, civet, musk.

Een prachtige geur, chypre-floral-aldehyde, en ik ruik er ook heel duidelijk leer in. Hij doet iets denken aan Peau d'Espagne van Santa Maria Novella.

Fijne dag!

Mooie reviews over Zibeline:

http://perfumenerd.blogsp ... eil-zibeline-vintage.html

http://www.mimifroufrou.c ... view_musings_zibelin.html
Goedeavond dames,

Plommetje, achhh gosss, hoe is het nu met je ??? Ik heb nog nooit port gedronken, maar ben er wel benieuwd naar, een oud collega vertelde mij hoe lekker het was, hihi, nu ben ik wel benieuwd, maar houd het dan wel bij 2 glaasjes

Leuk dat jullie het herkennen, dacht al ben vast niet the only one oh... ik heb rode D&G nog niet getest !

Vandaag niets opgedaan, had geen zin in parfum, telt dove bodylotion ook

Fijne avond allemaal

X
Goedemorgen dames .

Dalida ,het was echt heerlijk,dank je .Hebben Pakistaans gegeten bij een collega .Krijg binnenkort het recept !

Girlxxx!!!! Nou het valt erg heftig hoor Port ,maar jammie ,vandaar dat ik het gauw te veel drink .Was een ouwe Port ,zacht ,heerlijk .

Dus hou het maar bij 2 glaasjes hoor ,das safe hahaha .

Ik haal het helemaal niet meer ,wel zo veilig en ga weer over op bier enz .Daar drink ik nooit te veel van ...bijna nooit te veel dan

Gisteren spontaan nieuwe lover van dochter gezien , kwam zich voorstellen en ik kreeg gelijk drie zoenen .Nou is het een meer dan leuke vent om te zien ,dus was dat wel okee

Was gezellig en maakte een goede indruk .

Druk weekje voor de boeg .Zoon komt over uit Spanje ,donderdag .Dit om verjaardag te vieren van zijn zusje ,echt een verrassing .Gaan veel doen ,dus kan zijn dat ik even niet post .Nu nog inspiratie opdoen voor een cadeau ,erg lastig dit keer.

Een hele fijne maandag toegewenst uit een bewolkt westen

Oja dit gaat over parfum ,heb Angel op EDP een zogenaamd setje want mijn man is gehuld in A-men

liefs

Plom

ps Taylor ...waar ben je ... ?
Goedemiddag,

Plom, fijn dat jullie zo heerlijk hebben gegeten!

Succes met de drukte komende week en veel plezier!

Vandaag in Shamsin - Atelier Flou (proefje).

Shamsin: Egyptian jasmine, rose, iris, labdanum, incense, patchouli, cedar, vanilla, musk.

Een mooie zomerse jasmijngeur.

Fijne dag!

Goedemorgen meiden,

Nou begin maar met het slechte nieuws: het is uit, @#%$^#@% echt nu ben ik er echt klaar mee! Ik had nog zo tegen hem gezegt afstand is in mijn conditie niet te doen, ik kan niet hele nachten wakker blijven, en ik kan en wil mjn huis niet onbemand laten, en zeker niet zo snel vertrouwen moet ik voelen! maar nee hoor, na mijn afketsen, heeft ie mij zo weten te paayen dat ik toch zo dom ben geweest hem het voordeel van de twijvel te geven ! weg vriendschap, weg liefde, en ik was echt verliefd Hij zou legio oplossingen heben, maar noemde er geen 1 ! ik kreeg infeite de schuld, stel je niet zo aan, komen en gewoon blijven slapen en daarmee basta ! Ik heb er zelf maar een punt achter gezet. Ging hem dus toch puur om mijn uiterlijk, echt ik word er zo doodmoe van, en ik was nu nog zo duidelijk en voorzichtig. Here we go again, echt ik word alsmaar achterdochtiger en onzekerder, daarbij weten mannen van tegenwoordig niet meer hoe het hoort dan ? wat word de liefde lelijk gemaakt zeg!

Het goede nieuws is: ik kom er steeds sneller achter, waardoor ik ook sneller het een plek kan geven, ik ga er altijd met heel veel pure gevoel in, en ze gebruiken mij gewoon, omdat ik zo spontaan en te lief ben, dit heeft zelfs mijn werkgeefster gezegt, je bent te lief... #@$%^&^*&*&

Sorry meiden, ik wil het parfum topic niet om zeep helpen, maar ik ben zo boos en verdrietig, heeft geen enkel fatsoen die gozer, idd weer loze woorden en dacht nu echt een leuke man te hebben ontmoet, wat een loser !

Plommie, ik vind het echt oprecht fijn te horen dat de nieuwe vriend van je dochter top is!! leuk, beter zo'n binnenkomer van hem, dan zo'n suf geval zonder manieren.

Ik zal eens port kopen, en het wel netjes bij 2 glaasjes houden, aangezien ik gauw niet lekker ervan word.

Wat leuk, beide gehuld in Angel hihi zo leuk !

Dalida, wat heb jij toch altijd bijzondere geuren, en leuk de beschrijvingen erbij !

Ik ga vandaag in niets, straks toch naar de choorlucht hihi, daar kan geen geur tegen op haha.

Fijne dag!

X
Goeiemorgen allemaal .

Ach lieve Girl ,,je hebt duidelijk weer een urkel getroffen !! Wat een rotsituatie .Allebei andere verwachtingen ,gaat niet werken .Ik wil een beetje anoniem blijven hier ,maar kan je zeggen dat ik een erg mooie dochter heb .Tuurlijk zeggen alle moeders van hun kind dat vaak .Maar echt ,opvallend mooi en volgens zeggen een schoonheid .Heb vaak gedacht:Had ik maar een dochter die niet zo opviel en met dikke jamglazen [schaam schaam]

Als we met haar bv een restaurant binnen komen zijn alle ogen op haar gericht ,altijd aangestaard .. en meer .Dit heeft in relatiesfeer veel problemen opgeleverd ,vriendinnen en liefjes .

Verleden tijd ,was te lief en spontaan ,heeft daar ook aan gewerkt en meer bewust geworden van situaties ed . Nu is ze zelfs soms tegen het botte aan in haar reacties,heel direct en eerlijk Wat ik je wil zeggen is dat een man die wat wijzer is ,doortastend ,niet alleen voor het mooie koppie gaat en ook je binnenkantje ziet .En die gaat gewoon een x komen hoor ,ben ik van overtuigd .Dus dikke knuf van mij ! Geniet van je Portje !

Berteke ,alles nog te pruimen daar ?Lukt het ?

Dalida,mooie omschrijving ,ben benieuwd hoeveel geuren jij hebt

Vanavond heb ik weer een dineetje en nu heerlijk in Coco EDP van Chanel [op het bedje van de rest] Verder hier druk in de weer met allerlei kook en boodschappen ,wordt een week van de rookworsten ,stamppot , erwtensoep .Nog veel stroopwafels en drop kopen voor zoonlief en Spaanse schoon- familie .

Een hele fijne dag !

Liefs Plom
Goedemorgen,

Girl, wat een narigheid meis, dikke knuffel!

Plom, het valt reuze mee met de geuren, ik denk dat het er ongeveer ** zijn.

Door deze hobby, of beter, passie, heb ik dames leren kennen die meer dan 700 geuren hebben.

Veel plezier vanavond, eet ze!

Vandaag in Eau d'Iparie - L'Occitane en Provence.

Fijne dag!

anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 11-11-2011 11:54
Reden: privacy
% gewijzigd
Plommm dank je wel lief van je!

Ik kan me helemaal in jou dochter verplaatsen. Wat betreft vriendinnen net zo, zijn altijd jaloers, ik weet ook heus wel dat ik niet lelijk ben, dat word mij door veel mensen erin gepepert terwijl het mij een worst zal wezen, ik ben het soms zelfs zat, ik kan nooit ongestoord boodschappen doen of ik word nagestaard, en daar zit ik niet op te wachten! dus ze kijken hey! lekker wijf en verders niet. Ik dacht een keer een leuke vriendin te hebben gevonden, alles ging goed, 1 keer stappen, komt ze naar mij toe van: zo je krijgt wel alle aandacht he! waarop ik zei: geen idee, ik ben aan het dansen. Volgende dag heel koel tegen mij en gewoon daarna niets meer laten horen. soms denk ik ik knip mijn haren kort af en verzorg mij niet meer, maar helaas zit dat niet in mijn aard. Ik zal idd eens proberen mij harder en botter op te stellen, hopelijk schrikken ze dan van mij af.

Ik kom er wel boven op, dat weet ik: been there done that he maar het blijft op zijn grof gezegt klote.

Och rookworst en stroopwafels, mjammmmmmmmmieeeeeeeee!! ik ga vanavond voor de wortelstampot hahahha nu al zin in. Veel plezier met het koken !!

Fijne dag !

X
Girl,heftig en herkenbaar .Maar gewoon lekker jezelf blijven ook al is dat soms best moeilijk ..[bedoel situatie van nakijken aanstaren ed]Jaloezie maakt veel kapot ,heb je wel vriendschappen die daar wel mee om kunnen gaan .?

Ik merkte laatst dat zelf mijn vriendinnen soms er vreemd op reageren als ze dochter zien ,belachelijk gewoon .Gelukkig heeft ze dat niet door ,maar ik dus wel .Want die mannen van hun kijken dus ook ,dus vandaar

Tuurlijk kom je weer waardig boven ,al hoop ik wel dat dit soort ervaringen straks verleden tijd zijn voor je

Dalida , Dank je wel !Jeetje ,das best wel veel heur . Passies zijn heerlijk,ik heb er alleen meer dan een hahaha .En om die allemaal te bekostigen zou ik toch echt een goeie job moeten zoeken .

Ben lui en tevreden zo ,dus doe alles met mate

Girl geniet van je stamppotje vanavond ,dineetje is gelukkig vrij gewoontjes en in een eetcafe ,hoef niet opgedirkt te zijn

doei doei
Ha meiden,

Plom veel plezier van de week met je fam uit Spain, gezellig! Veel plezier vanavond ook Lief dat je naar me vroeg of hoe het met me gaat..het gaat nu wel weer

Girl (ook voor jou) niet jezelf veranderen omdat anderen dat willen of graag zouden willen zien..je bent uniek zoals je bent en ook voor jou komt een goede man en idem vriendinnen. Ikzelf trek me nooit wat aan wat anderen van me vinden, ik ben zoals ik ben en hou niet van die hokjesgeest, niet aan mij besteedt..zonde van je tijd...en als je je zelf blijft dwingt dat ook respect af hoor..zet 'm op meis!

Iedereen ruikt weer heerlijk vandaag.

Ik in Coco M - Chanel vandaag.
Goedemorgen meiden,

Taylor, lief van je, en fijn je weer te zien, hoop dat alles goed gaat !

Plommetje, Ik weet wel dat ik erboven op kom, maar ik loop nu gewoon tegen het flafond op, ik kan mijn ei niet kwijt, en ik ben zo boos!! echt zo boos ! hij heeft nlk nooit gevraagd waarom ik iets voel, overal ging hij grapjes overheen maken, als ik begon met wat serieus te melden, gauw erover heen walsen. Als hij belde, en ik begon met een praatje moest hij ineens snel ophangen. Ik kreeg al meteen foto's van zijn exen te zien. Ik was oprecht geintreseerd en vroeg geregeld hoe hij zich voelde. Achteraf zie ik het allemaal in, weer een hyves man die gewoon snelle sex zocht, weer 1 die mijn muur nog hoger bouwt... Ik weet het gewoon ff niet meer.

Jullie hebben gelijk, ik ben geen bot iemand dus ik kan mij daarin ook niet veranderen bemerk ik, en ik weet dat ik dat ook nooit vol zou houden.

Plom, ik heb 1 hele goede vriend, ik ken hem al vanaf mijn 17e, wij zijn echt super vrienden, ik bel hem nu ook plat en dat mag ik ook, hij heeft gezegt, dat ik juist blij moet wezen er zo snel achter te komen, hij zei ook: als ik vrouw was geweest had ik ook in zijn mooie woorden geloofd, en dat waren ze echt, want ik hield het juist zo erg af, en zei ook: ik ben in het verleden enorm gekwets en iikk durf niet zo goed ben liever single, maar nee hij heeft het prima klaar gespeeld, en wat heb ik er aan over gehouden ? wer bull-shit, maar goed, niets is voor niets dus zal er wel weer wat door leren, nu nog uitzoeken wat voor leer he

Ach ja, ik kom er sterker uit, girl lat zich niet helemaal down maken, beodel heb eigenwaarde en ik ben niet kapot te krijgen

Zo klaar nu !! i i'll move on !

Dalida, hahahaha net als plom hier ook meerdere passies, muziek maken kost ook en hoop geld, zeker mijn snaren zijn duur, maar ja dat parfum blijft lokken he 700 geuren wowwwwwwwwwwww waar laat je dat, je kunt hoguit om de 3,5 jaar dan alles te hebben gebruikt als je per dag 1 geur kiest hahahahaa.

Vandaag ga ik in van cleef&arpels- First.

en jullie ?

Fijne dag meiden, het schijnt vanmiddag zonnig en HOT te worden !! hihahhhhhhhhhhhhhhhhhh

XX
Goedemorgen,

Taylor, fijn om je weer even te zien!

Girl, je komt er echt wel weer bovenop meis, het duurt alleen even. Nogmaals sterkte!

Je ruikt trouwens heerlijk!

Vandaag in 28 La Pausa - Chanel.

28 La Pausa: aldehydes, citrus, green notes, iris, violet, woodsy notes.

Fijne dag!

Goedemorgen,

Dank jullie allemaal, het gaat wel iets beter

En jullie ruiken heerlijk vandaag, hier trouwens nog geen zon te zien en kóud..heb de verwarming maar even aangedaan

In Fantasy - BS vandaag.

Girl het komt wel goed meid..mannen ook. Maar: er zitten ook goede tussen hoor, ben zelf al jaren gelukkig met dezelfde

Hoelang heb je iets met deze jongen gehad?

Plom al aan het genieten van je fam uit Spanje?

Fijne dag!
Dalida, dank je meis !

Taylor, merci ! Ik had met deze man hij word over 2 weken 40 haha, in real niet lang, maar wij hadden maanden iedere dag heel veel msn, en sms contact, laatste weken ook bellen. Dus eigenlijk mag ik alleen maar dankbaar wezen het heel snel te hebben gezien Ik denk eerders dat het meer een leegte is van msn en sms. En die boosheid is gewoon meer van: waarom had ik niet voet bij stuk gehouden maar mij toch hebben weten te laten ompraten, terwijl ik echt meerdere keren had gezegt, nee ik wil niets want... nou ja wat ik in mijn vorige post al schreef.

Ach weet je, ik voel mij eigenlijk al veel beter dan gisteren, dus ik ga goed, ben ineens ook blij dat ik ervan af ben, en mijn boosheid duurd gelukkig nooit lang, daar ben ik en te nuchter voor en, ik relativeer veel, daarbij, mannen zat

Ik ben er klaar mee, en heb het van mij afgezet, hoofdstuk afgesloten en move on to the next !

Idd Plommetje zit leker in spain, en dat verdient ze ook.

Fijne dag, ik ruik idd lekker, ik snuffel steeds aan mijzelf hahaha.

XX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven