Wat is jouw leukste wraakactie?
maandag 4 april 2011 om 13:26
Naar aanleiding van het zoveelste irritante enquete topic, heb ik toch stiekem een lach op mijn gezicht.
Ik heb dagen misschien wel weken gefantaseerd over een gave wraakactie! Niet utgevoerd en alweer jaren geleden.
We (vriendinnetje en ik) zouden 's nachts met bivakmutsen op (tsja je moet het wel een beetje spannend maken) zijn hele huis (ramen en deur) en auto helemaal ondersmeren met kroketten!
Gelukkig niet gedaan, maar was wel leuk om te bedenken.
Hebben jullie ook wel eens zoiets bedacht?
Ik heb dagen misschien wel weken gefantaseerd over een gave wraakactie! Niet utgevoerd en alweer jaren geleden.
We (vriendinnetje en ik) zouden 's nachts met bivakmutsen op (tsja je moet het wel een beetje spannend maken) zijn hele huis (ramen en deur) en auto helemaal ondersmeren met kroketten!
Gelukkig niet gedaan, maar was wel leuk om te bedenken.
Hebben jullie ook wel eens zoiets bedacht?
maandag 4 april 2011 om 13:39
quote:valentinamaria schreef op 04 april 2011 @ 13:38:
ex alleen achtergelaten in kroatie na hem betrapt te hebben op geil smsen met andere vrouw.
onderweg zijn spijkerbroeken uitgedeeld aan roemeense vrachtwagenchauffeurs op een parking in duitsland.Heb jij dat meegemaakt? Hoe is dat afgelopen? Heeft hij nog contact opgenomen, heb je hem ooit nog gezien daarna?
ex alleen achtergelaten in kroatie na hem betrapt te hebben op geil smsen met andere vrouw.
onderweg zijn spijkerbroeken uitgedeeld aan roemeense vrachtwagenchauffeurs op een parking in duitsland.Heb jij dat meegemaakt? Hoe is dat afgelopen? Heeft hij nog contact opgenomen, heb je hem ooit nog gezien daarna?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 4 april 2011 om 13:43
Ik heb eens gehoord van een wraakactie van een bedrogen vrouw.
Zij heeft garnalen in de zoom van de gordijnen gedaan in de woonkamer. Zij had al een ander huisje en de gordijnen bleven bij hem hangen.
Het begon na weken zo erg te stinken dat je niet met goed fatsoen in die woning kon zijn, De bron werd nooit gevonden dus op zoek naar een ander huis om met minnares nieuw leventje te beginnen.
En het allerleukste is dat de gordijnen gewoon zijn meeverhuisd.
Klein plagerijtje, geweldige uitkomst.
Zij heeft garnalen in de zoom van de gordijnen gedaan in de woonkamer. Zij had al een ander huisje en de gordijnen bleven bij hem hangen.
Het begon na weken zo erg te stinken dat je niet met goed fatsoen in die woning kon zijn, De bron werd nooit gevonden dus op zoek naar een ander huis om met minnares nieuw leventje te beginnen.
En het allerleukste is dat de gordijnen gewoon zijn meeverhuisd.
Klein plagerijtje, geweldige uitkomst.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
maandag 4 april 2011 om 13:49
Geen echte wraakactie, maar ik heb hem met zijn midlifecrisis en 'bijvriendin' in zijn sop gaar laten koken. Koffer ingepakt, weggegaan, eigen leven opgebouwd en bijna 2 jaar na dato is hij daar nog steeds niet overheen.
Ultieme wraakactie zou zijn als ik een leuke vent tegenkom en daar een gezinnetje mee zou starten. Die leuke vent ben ik echter nog niet tegengekomen en jeukende eierstokken heb ik ook niet, maar wie weet!
Ultieme wraakactie zou zijn als ik een leuke vent tegenkom en daar een gezinnetje mee zou starten. Die leuke vent ben ik echter nog niet tegengekomen en jeukende eierstokken heb ik ook niet, maar wie weet!
maandag 4 april 2011 om 13:50
quote:valentinamaria schreef op 04 april 2011 @ 13:41:
de rest van zijn spullen bij terugkomst in zijn tuin geknikkerd.
hij was een dag of 3 onderweg terug, met bus en trein.
bleef me maar bellen, hij had zoiets niet verwacht.
ik was hem zat natuurlijk.
Oei, wat ontzettend bizar! Kun je misschien wel een leuk boek over schrijven, klinkt trouwens ook wel goed voor een film!
Valentinamaria's angry road trip!
Meid, jij kunt rijk worden! Heb je nog meer van die acties?
de rest van zijn spullen bij terugkomst in zijn tuin geknikkerd.
hij was een dag of 3 onderweg terug, met bus en trein.
bleef me maar bellen, hij had zoiets niet verwacht.
ik was hem zat natuurlijk.
Oei, wat ontzettend bizar! Kun je misschien wel een leuk boek over schrijven, klinkt trouwens ook wel goed voor een film!
Valentinamaria's angry road trip!
Meid, jij kunt rijk worden! Heb je nog meer van die acties?
maandag 4 april 2011 om 13:51
Mijn vriendin kwam er onlangs achter dat haar vriend ontzettend vreemdging. Toen is ze naar de visafslag gereden en heeft 2 emmers met vissenkoppen en organen gehaald. Te ranzig voor woorden, de stank....bizar. Ze heeft het water toen op dat rooster van zijn auto gegooid, zodat als hij de blowers aanzette de lucht niet te harden was.
Wakker worden 'sochtends en dan in je eentje vissenkoppen gaan halen op de visafslag...dan ben je wel echt boos.
Wakker worden 'sochtends en dan in je eentje vissenkoppen gaan halen op de visafslag...dan ben je wel echt boos.
Toen ik 16 was bezorgde ik de Volkskrant en Trouw en daar zat een hele irritante abonnee bij...Soms werden de kranten te laat bij mijn ophaalpunt aangeleverd, waardoor ik weer te laat met die kranten bij de mensen aan kwam kakken. Een man stond altijd voor het raam te wachten en als ik te laat was begon-ie op zijn horloge te tikken en nee te schudden. Ik heb geprobeerd het hem uit te leggen, maar hij vond dat hij geen uitleg bliefde van "simpele arbeidersdochters." Welja. Waar hij woonde daar fietste ik vaak langs en merkte op dat hij heel zuinig was op zijn auto. Altijd wassen en poetsen en iedereen wegjagen die er te dichtbij kwam (voetballende kinderen enzo).
Dus. Op een dag was ik weer te laat: kranten te laat, maar ook een enorme storm waardoor er bijna geen doorkomen aan was en mijn kranten zo ongeveer de tas uitwaaiden en -regenden. Toen die man weer begon te tetteren over het verstoren van zijn ochtendritueel had ik er genoeg van. Ik heb een week of twee gewacht en toen ben ik met een vriendin 's nachts om 02.00 uur naar zijn huis gefietst en heb op zijn autodak met oranje lak (spuitbus) boter-kaas-en-eieren gespeeld. En daarna heb ik om 06.30 uur gewoon weer de krant bezorgd. Hij stond toen voor het eerst niet voor het raam te wachten, had het vast erg druk ergens anders mee Die verf heeft nog weken op het dak van zijn geliefde auto gezeten.
De dingen die je doet als je 16 en tegendraads bent....
Dus. Op een dag was ik weer te laat: kranten te laat, maar ook een enorme storm waardoor er bijna geen doorkomen aan was en mijn kranten zo ongeveer de tas uitwaaiden en -regenden. Toen die man weer begon te tetteren over het verstoren van zijn ochtendritueel had ik er genoeg van. Ik heb een week of twee gewacht en toen ben ik met een vriendin 's nachts om 02.00 uur naar zijn huis gefietst en heb op zijn autodak met oranje lak (spuitbus) boter-kaas-en-eieren gespeeld. En daarna heb ik om 06.30 uur gewoon weer de krant bezorgd. Hij stond toen voor het eerst niet voor het raam te wachten, had het vast erg druk ergens anders mee Die verf heeft nog weken op het dak van zijn geliefde auto gezeten.
De dingen die je doet als je 16 en tegendraads bent....
maandag 4 april 2011 om 13:53
maandag 4 april 2011 om 13:55
quote:valentinamaria schreef op 04 april 2011 @ 13:52:
ja, genoeg.
maar vanwege dat andere topic over wraakgevoelens en evt herkenbaarheid plaats ik die niet.
Maak er een boek van, zet het op tenpages en ik weet zeker dat het uitgegeven gaat worden!
Ik hoop trouwens wel dat je er beter uit bent gekomen. Dat het allemaal wel goed met je gaat. Zulke kloteacties van je exvriend gaan je natuurlijk niet zomaar in de koude kleren zitten.
ja, genoeg.
maar vanwege dat andere topic over wraakgevoelens en evt herkenbaarheid plaats ik die niet.
Maak er een boek van, zet het op tenpages en ik weet zeker dat het uitgegeven gaat worden!
Ik hoop trouwens wel dat je er beter uit bent gekomen. Dat het allemaal wel goed met je gaat. Zulke kloteacties van je exvriend gaan je natuurlijk niet zomaar in de koude kleren zitten.
maandag 4 april 2011 om 13:57
maandag 4 april 2011 om 13:57
maandag 4 april 2011 om 14:01
k had wel een klein probleempje toen bij de sloveense douane.
ik zag er natuurlijk nogal woest uit, en bereikte die grens om middernacht.
vroegen ze me wat een vrouw alleen daar deed, een verward verhaal verteld over boyfriend, veel woede natuurlijk.
gingen ze m,n hele auto op de kop zetten, dachten natuurlijk dat boyfriend in stukken gesneden in de koffers zat.
ik zag er natuurlijk nogal woest uit, en bereikte die grens om middernacht.
vroegen ze me wat een vrouw alleen daar deed, een verward verhaal verteld over boyfriend, veel woede natuurlijk.
gingen ze m,n hele auto op de kop zetten, dachten natuurlijk dat boyfriend in stukken gesneden in de koffers zat.
wij slapen nooit.
maandag 4 april 2011 om 14:09
Mijn ex ging vreemd met een collega en ging na een paar maanden samenwonen met haar. Ik had met haar niet zoveel problemen maar wel met de manier waarop mijn ex met mij en onze dochter om ging.
Na mijn werk ging ik in de supermarkt bij zijn huis boodschappen doen en daarna dochter naar ex brengen. Toen ik weer naar buiten liep zag ik zijn nieuwe vriendin zoenen met haar ex. Heb daar een foto van genomen, dochter weggebracht, thuis de foto uitgeprint en opgestuurd. Overbodig om te zeggen dat die relatie geen stand hield, mijn wraak was zoet.
Na mijn werk ging ik in de supermarkt bij zijn huis boodschappen doen en daarna dochter naar ex brengen. Toen ik weer naar buiten liep zag ik zijn nieuwe vriendin zoenen met haar ex. Heb daar een foto van genomen, dochter weggebracht, thuis de foto uitgeprint en opgestuurd. Overbodig om te zeggen dat die relatie geen stand hield, mijn wraak was zoet.
Erger u niet, verwonder u slechts!