Werk & Studie alle pijlers

HBO leraaropleiding??

05-04-2011 21:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:

Wat is het studielast?

HBO frans lerarenopleiding, wie heeft ervaring?

Leraaropleiding?
Wat dacht je van bellen naar een lerarenopleiding Frans?
Ga gewoon naar je decaan, die kan je alle informatie geven over hbo-opleidingen en hun studielast.

En als je een talenopleiding wilt doen en je maakt in 2 zinnen al 3 fouten, dan zou ik die studielast zeker niet naar beneden afronden.
mwa, ik heb niet de lerarenopleiding gedaan, maar tijdens mijn studie Engels heb ik geen woord Nederlands hoeven praten.
quote:Mevrouw75 schreef op 05 april 2011 @ 22:03:

mwa, ik heb niet de lerarenopleiding gedaan, maar tijdens mijn studie Engels heb ik geen woord Nederlands hoeven praten.Dat is toch geen vergelijking? Als je graag leraar wilt worden maar je maakt zoveel taalfouten, dan wordt dat heel lastig, vrees ik.
quote:Mevrouw75 schreef op 05 april 2011 @ 22:03:

mwa, ik heb niet de lerarenopleiding gedaan, maar tijdens mijn studie Engels heb ik geen woord Nederlands hoeven praten.Ik ook niet (lerarenopleiding Engels) MAAR toen was er nog niet de algemene taaltoets die er nu wel is.
quote:sassafras schreef op 05 april 2011 @ 22:14:

[...]

Dat is toch geen vergelijking? Als je graag leraar wilt worden maar je maakt zoveel taalfouten, dan wordt dat heel lastig, vrees ik.

waarom niet?

Wij hebben native speakers uit Frankrijk die best wel foutjes / fouten maken in hun Nederlands, maar dus vloeiend Frans spreken en hele goede leraren zijn en de leerlingen dus fantastisch Frans kunnen leren.

Maar goed, ik had het niet over de opleiding nee, want ik heb geen ervaring met hbo.
quote: Maken jullie maar geen zorgen voor mij ! Ik weet heel goed wat ik wil.

Nog meer ervaringen??

quote:Mevrouw75 schreef op 05 april 2011 @ 22:35:

[...]

waarom niet?

Wij hebben native speakers uit Frankrijk die best wel foutjes / fouten maken in hun Nederlands, maar dus vloeiend Frans spreken en hele goede leraren zijn en de leerlingen dus fantastisch Frans kunnen leren.Maar goed, ik had het niet over de opleiding nee, want ik heb geen ervaring met hbo.Ten minste een die iets begrijpt ! haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven