Wat moet ik doen?
woensdag 6 april 2011 om 14:25
Hallo allemaal,
Hier even een vraagje. Ik ga nu een jaar met een man om en ik vind hem erg leuk. Echter is hij net terug want hij is een maand in het buitenland geweest. Het is tot nog toe steeds een vriendschap + geweest omdat hij steeds niet klaar was voor een relatie. Voor hij wegging zei hij dat het wel goed zou komen als hij terugkwam en hij gevoelens heeft voor mij. Echter hij is teruggekomen en er waren die drie dagen dat hij er was veel irritaties. Juist omdat hij het onderwerp weer negeerde en ik wil weten waar ik aan toe ben. Nu mijn vraag ik ben er ook altijd voor hem, moet ik mezelf ook onbereikbaarder maken of moet ik hier helemaal mee stoppen?
Hier even een vraagje. Ik ga nu een jaar met een man om en ik vind hem erg leuk. Echter is hij net terug want hij is een maand in het buitenland geweest. Het is tot nog toe steeds een vriendschap + geweest omdat hij steeds niet klaar was voor een relatie. Voor hij wegging zei hij dat het wel goed zou komen als hij terugkwam en hij gevoelens heeft voor mij. Echter hij is teruggekomen en er waren die drie dagen dat hij er was veel irritaties. Juist omdat hij het onderwerp weer negeerde en ik wil weten waar ik aan toe ben. Nu mijn vraag ik ben er ook altijd voor hem, moet ik mezelf ook onbereikbaarder maken of moet ik hier helemaal mee stoppen?
woensdag 6 april 2011 om 14:31
Nou Yael, als jullie 'niet' relatie al een jaar duurt en hij weet het nog steeds niet, én hij reageert geïrriteerd op jouw vraag of jullie nou wel of niet een relatie hebben dan zou ik mijn conclusie trekken: geen relatie, gaat ook niet gebeuren. Wel de lusten niet de lasten. Als er iemand voorbij komt bij wie hij net dat beetje meer voelt dan gaat hij waarschijnlijk voor haar.
Sowieso gaat hij niet echt voor jou. Ik zou eieren voor mijn geld kiezen en er een punt achter zetten. (waarachter eigenlijk?)
Uithuilen en doorgaan. Dit is geen relatie die je jezelf toewenst toch? Pijnlijk maar ik kan er niks anders van maken. Lekker laten gaan!
Sterkte!
Sowieso gaat hij niet echt voor jou. Ik zou eieren voor mijn geld kiezen en er een punt achter zetten. (waarachter eigenlijk?)
Uithuilen en doorgaan. Dit is geen relatie die je jezelf toewenst toch? Pijnlijk maar ik kan er niks anders van maken. Lekker laten gaan!
Sterkte!
woensdag 6 april 2011 om 14:31
Ik zou hem gewoon vragen hoe hij jullie toekomst ziet. Als hij nog steeds twijfelt dan is dat niet leuk voor jou maar dan zou ik zeggen dat hij je maar weer moet bellen als hij zich zeker is van zijn zaak.
Hij kan je toch niet de hele tijd aan het lijntje blijven houden en jij moet laten zien dat je voor jezelf opkomt. Anders denkt hij nog dat je wel eeuwig op hem wilt wachten.
Hij kan je toch niet de hele tijd aan het lijntje blijven houden en jij moet laten zien dat je voor jezelf opkomt. Anders denkt hij nog dat je wel eeuwig op hem wilt wachten.
woensdag 6 april 2011 om 14:33
Ik vind dat altijd zo raar...
Dan mensen bij iemand willen blijven, een relatie met iemand willen, een toekomst zien met een man (of een vrouw) die dat idee dus overduidelijk helemaal niet heeft.
Trek je conclusie zou ik zo zeggen
Spelletjes spelen om een eventueel doel te bereiken is in mijn ogen zinloos, maar dat ben ik....
Dan mensen bij iemand willen blijven, een relatie met iemand willen, een toekomst zien met een man (of een vrouw) die dat idee dus overduidelijk helemaal niet heeft.
Trek je conclusie zou ik zo zeggen
Spelletjes spelen om een eventueel doel te bereiken is in mijn ogen zinloos, maar dat ben ik....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 6 april 2011 om 14:34
Ja dat klopt idd, ik heb lang hoop gehad zeker omdat hij me voor de vakantie vertelde dat hij gevoelens voor me heeft. Dus de de spanningen liepen hoog op afgelopen dagen. Ik heb soms idd het idee stop ermee voordat hij jou achterlaat voor een ander. Maar ik vind het doodeng om te doen gevoelsmatig.
woensdag 6 april 2011 om 14:43
quote:Yael1980 schreef op 06 april 2011 @ 14:37:
Nou ja het wordt natuurlijk onduidelijker als hij voor zijn vertrek zegt denk er over na of je het zeker weten wil en zo ja dan komt het goed!
Hij is na een jaar nog steeds niet "klaar voor een relatie" en gebruikt dit om jou op een laffe manier aan het lijntje te houden.
Denk eens goed na, wat is er zo leuk aan deze man?
Nou ja het wordt natuurlijk onduidelijker als hij voor zijn vertrek zegt denk er over na of je het zeker weten wil en zo ja dan komt het goed!
Hij is na een jaar nog steeds niet "klaar voor een relatie" en gebruikt dit om jou op een laffe manier aan het lijntje te houden.
Denk eens goed na, wat is er zo leuk aan deze man?
woensdag 6 april 2011 om 14:46
Ik vind t ook nogal lullig dat hij zoiets heeft gezegd voor zijn vertrek. Dat schept natuurlijk verwachtingen! En misschien zei het zelfs om even er vanaf te zijn. Of is hij terug en realiseert hij zich dat hij toch geen gevoelens heeft.
Wat zegt hij dan als jij hem er mee confronteerd?
Trouwens: hoe langer je bij hem blijft hangen, hoe meer leuke mannen je aan je voorbij laat gaan. T is lente!! Kijk om je heen! Ga flirten, dansen, heb het leuk en Fuck die onbesluitbare
Wat zegt hij dan als jij hem er mee confronteerd?
Trouwens: hoe langer je bij hem blijft hangen, hoe meer leuke mannen je aan je voorbij laat gaan. T is lente!! Kijk om je heen! Ga flirten, dansen, heb het leuk en Fuck die onbesluitbare