leuke, jonge moeders Oss eo gezocht!

11-10-2010 16:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik ben sinds 5 maanden moeder van een super lieve zoon! In mijn omgeving ken ik helaas niet zo heel veel jonger moeders. Graag kom ik in contact met meiden die net als ik dus moeder zijn en gezellig contact zoeken voor koffie/thee/borrel etc.

Ik ben 26 jaar, net klaar met mijn HBO opleiding en nog opzoek naar passend werk. Ik kook graag, lees, wandel (met de kleine), sport (omdat het moet), ben niet vies van een wijntje en vind winkelen geen vervelende bezigheid (mijn portomonee wel..)

Verders ben ik geinteresseerd in politiek, baby/kids stuff en bagger tv als GTST.

Spreekt dit je wel aan dan hoor 'k 't graag!
Hoi hoi!!

Ok je bericht is enigzins verouderd, maar hopelijk nog wel van toepassing ;)

Ik zelf ben sinds 9 maanden moeder van een lieve zoon. En als ik goed reken is jouw zoontje nu ongeveer 13 maanden?

Ook ik ken niet veel jonge moeders uit de omgeving en ben hier pas begin vorig jaar komen wonen.

Ik ben 25 jaar, ben ook dol op koken en bakken, wandelen (vooral in combinatie met winkels geen straf), joggen (mits het mooi weer is/ik de juiste schoenen heb/geen last van mijn enkels ofzo :P), terrasjes pakken en kletsen over de zin en onzin van het leven.

Dus mocht je nog interesse hebben in gezellig contact, dan hoor ik het wel!
Hoi,

Ik had in het andere (hetzelfde) topic ook al eens gereageerd maar helaas nog zonder reactie. Daarom sluit ik me hier ook maar aan.

Ik woon ook nog niet zo lang in Oss en ken maar weinig jonge moeders hier. Het lijkt me dan ook erg gezellig om op deze manier een paar leuke meiden met kleine kinderen te leren kennen.

Ik ben bijna 23 en de mama van Sven van net 1. Ik ga net als jullie graag wandelen, sporten omdat het moet, terrasjes pakken of gewoon lekker met Sven spelen. Verder ben ik druk aan het afstuderen en sta ik voor de klas op een vmbo school.

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen!
Wat leuk dat jullie reageren! Keek net toevalling nog eens naar mijn laatste berichten en zag jullie reacties! Lijkt me heel leuk om in contact te komen! Ik probeer jullie even een prive bericht te sturen!

Groetjes !
Het lukt me niet om via m'n viva account een bericht te sturen dus heb even een anoniem mailadres aangemaakt:

nic83@live.nl

Kunnen jullie een berichtje sturen?
zie dat deze topic alweer even geleden is...maarrrr

ik zou het ook leuk vinden om in contact te komen met hippe leuke meiden die voor het eerst moeder zijn. Ik ben 29 en heb een dochtertje van 10 maanden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven