stomme schussler zouten test
zaterdag 9 april 2011 om 13:55
Bovenin op het forum staat een advertentie met als titel welk type bent u. Ik heb die test gedaan en het klopt van geen kanten. Het zijn ook rare vragen. Alsof de kleur van mijn nagels iets zegt over mijn gestel.
Volgens de test ben ik type 6. Ik citeer: Kalium sulfuricum-types hebben graag hun hele leven onder controle. Ze bereiden alles goed voor en werken hard. Ze zijn behulpzaam en door hun praktische inslag is iedereen blij met hun betrokkenheid.
Ik bereid nooit iets goed voor. Op de meeste vergaderingen kom ik te laat binnen en heb de agenda niet uitgeprint. Dat weet ik vaak wel weer handig te verbloemen, door mijn briljante invallen denkt iedereen dat ik er lang en goed over heb nagedacht.
En hard werken? Pfff, daar ben ik veel te vaak voor op dit forum. Daar staat dan weer tegenover dat m'n werk altijd wel af is.
En alles graag onder controle? Hmpff, we zijn een huis aan 't bouwen. Vriend zou graag meer betrokkenheid willen zien.
Het klopt dus van geen kanten. Is er iemand bij wie het wel klopt?
Volgens de test ben ik type 6. Ik citeer: Kalium sulfuricum-types hebben graag hun hele leven onder controle. Ze bereiden alles goed voor en werken hard. Ze zijn behulpzaam en door hun praktische inslag is iedereen blij met hun betrokkenheid.
Ik bereid nooit iets goed voor. Op de meeste vergaderingen kom ik te laat binnen en heb de agenda niet uitgeprint. Dat weet ik vaak wel weer handig te verbloemen, door mijn briljante invallen denkt iedereen dat ik er lang en goed over heb nagedacht.
En hard werken? Pfff, daar ben ik veel te vaak voor op dit forum. Daar staat dan weer tegenover dat m'n werk altijd wel af is.
En alles graag onder controle? Hmpff, we zijn een huis aan 't bouwen. Vriend zou graag meer betrokkenheid willen zien.
Het klopt dus van geen kanten. Is er iemand bij wie het wel klopt?
zaterdag 9 april 2011 om 14:07
quote:Zanne schreef op 09 april 2011 @ 14:05:
Ik heb de test ook gedaan
En vooral de vraag of ik vaak in mezelf praat verbaasde me.
Ik denk trouwens wel dat de kleur van je nagels wat over je algemene gezondheid zegt hoor.Dat denk ik ook. Voor een operatie mag je ook geen nagellak op. Kleur van je nagel(bed) zegt een hoop over je!
Ik heb de test ook gedaan
En vooral de vraag of ik vaak in mezelf praat verbaasde me.
Ik denk trouwens wel dat de kleur van je nagels wat over je algemene gezondheid zegt hoor.Dat denk ik ook. Voor een operatie mag je ook geen nagellak op. Kleur van je nagel(bed) zegt een hoop over je!
zaterdag 9 april 2011 om 14:17
zaterdag 9 april 2011 om 15:12
quote:Captain_Obvious schreef op 09 april 2011 @ 14:08:
Uit de door jou ingevulde antwoorden blijkt dat je een mengtype bent. Bij jouw type passen meerdere mineraalzouten. Lees onderstaande typebeschrijvingen en kijk in welke je je het meest herkent.
Ja, hallo, daar heb ik toch net die test voor gedaan?
Uit de door jou ingevulde antwoorden blijkt dat je een mengtype bent. Bij jouw type passen meerdere mineraalzouten. Lees onderstaande typebeschrijvingen en kijk in welke je je het meest herkent.
Ja, hallo, daar heb ik toch net die test voor gedaan?
zaterdag 9 april 2011 om 18:10
Ja, hier nog een 7 Het klopt zelfs wel aardig. Ik heb ook al eens een tijdje extra magnesium geslikt en was juist van plan om dat weer te doen, omdat dat destijds wel goed hielp. Grappig dat dat nu dan ook uit die test komt. Ik zie het maar als een bevestiging van dat ik mezelf ken
Ik koop alleen wel m'n potjes van het eigen merk van de Kruidvat of de Etos of een willekeurige andere drogisterij...