Gezondheid alle pijlers

stomme schussler zouten test

09-04-2011 13:55 21 berichten
Bovenin op het forum staat een advertentie met als titel welk type bent u. Ik heb die test gedaan en het klopt van geen kanten. Het zijn ook rare vragen. Alsof de kleur van mijn nagels iets zegt over mijn gestel.

Volgens de test ben ik type 6. Ik citeer: Kalium sulfuricum-types hebben graag hun hele leven onder controle. Ze bereiden alles goed voor en werken hard. Ze zijn behulpzaam en door hun praktische inslag is iedereen blij met hun betrokkenheid.

Ik bereid nooit iets goed voor. Op de meeste vergaderingen kom ik te laat binnen en heb de agenda niet uitgeprint. Dat weet ik vaak wel weer handig te verbloemen, door mijn briljante invallen denkt iedereen dat ik er lang en goed over heb nagedacht.

En hard werken? Pfff, daar ben ik veel te vaak voor op dit forum. Daar staat dan weer tegenover dat m'n werk altijd wel af is.

En alles graag onder controle? Hmpff, we zijn een huis aan 't bouwen. Vriend zou graag meer betrokkenheid willen zien.

Het klopt dus van geen kanten. Is er iemand bij wie het wel klopt?

de test

Totaal aantal stemmen: 11

klopt van geen kanten (45%)
ik herken mezelf niet Geen stemmen
zit een kern van waarheid in (18%)
klopt een beetje (27%)
klopt helemaal (9%)
Alle reacties Link kopieren
ik zie dat hele ding niet... Adblocker Plus ;)
Ik heb de test ook gedaan

En vooral de vraag of ik vaak in mezelf praat verbaasde me.

Ik denk trouwens wel dat de kleur van je nagels wat over je algemene gezondheid zegt hoor.
quote:Zanne schreef op 09 april 2011 @ 14:05:

Ik heb de test ook gedaan

En vooral de vraag of ik vaak in mezelf praat verbaasde me.

Ik denk trouwens wel dat de kleur van je nagels wat over je algemene gezondheid zegt hoor.Dat denk ik ook. Voor een operatie mag je ook geen nagellak op. Kleur van je nagel(bed) zegt een hoop over je!
Haha, inderdaad een hilarische test.
Uit de door jou ingevulde antwoorden blijkt dat je een mengtype bent. Bij jouw type passen meerdere mineraalzouten. Lees onderstaande typebeschrijvingen en kijk in welke je je het meest herkent.

Ja, hallo, daar heb ik toch net die test voor gedaan?
Ik moest erg lachen om de tip dat je een spiegeltje moest gebruiken voor je uiterlijke kenmerken erg, hoe zeg je dat, betuttelend. ALsof ik niet weet hoe ik eruit zie.

De drogist hier heeft me trouwens echt eens aangeraden om die test te doen. Terwijl íe normaal gesproken best verstandig is. Ahum.
Hier ook een mengtype :-s
Wat zegt het dan als je een zachtroze nagelbed heb.......
quote:Captain_Obvious schreef op 09 april 2011 @ 14:08:

Uit de door jou ingevulde antwoorden blijkt dat je een mengtype bent. Bij jouw type passen meerdere mineraalzouten. Lees onderstaande typebeschrijvingen en kijk in welke je je het meest herkent.

Ja, hallo, daar heb ik toch net die test voor gedaan?
Haha ik ben avontuurlijk, moedig en heb een groot uithoudingsvermogen. Wel jammer dat ik dan weer last heb van kuitkrampen....
Ik ben hetzelfde type als jij Katherina.

Er wordt natuurlijk ook een product aangeboden om te kopen.

Tja, er zullen vast allerlei mensen intrappen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik ben ook hetzelfde type als Katherina... bij mij klopt het dan wel weer een beetje, maar het is wel raar dat iedereen hier of een mengtype of type 6 is.

In ieder geval ga ik die zouten niet kopen.
Semper ubi sub ubi
Heb de test gedaan en ben een mengzype van 12 1 en 6, zouden ze me blut willen hebben ofzo???
Ik ben type 7..nog meer zevens hier?
Ik ben 1 en 9 gemengd. Wazige test!
Haha, mengtype van 5 nummers (1, 10, 5, 6, 2) Zal ik het hele zoutvaatje dan maar bestellen?
Ja, hier nog een 7 Het klopt zelfs wel aardig. Ik heb ook al eens een tijdje extra magnesium geslikt en was juist van plan om dat weer te doen, omdat dat destijds wel goed hielp. Grappig dat dat nu dan ook uit die test komt. Ik zie het maar als een bevestiging van dat ik mezelf ken ;) Ik koop alleen wel m'n potjes van het eigen merk van de Kruidvat of de Etos of een willekeurige andere drogisterij...
Ah, ik ben schijnbaar alleen geschikt voor een pensioen :D
@Vinyl: geen nagellak op voor een operatie, heeft te maken met een zuurstofmetertje wat ze op je vinger doen tijdens de operatie, deze kan niet door nagellak heen meten.
ik ben een type 8. natrium muriaticum type

ik herken wel dingen eruit, maar goed kan maar net zo zijn natuurlijk. net als horoscopen:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven