Juli 2011 #

29-12-2010 13:03 967 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamlftuitg.

datumafspraak

echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta

jongen!

tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!

Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!

cursus "zwanger actief" en "baby op komst".

kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!

Asjemenou4014 julijongen!

dochter ('09)

naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!

zoon (’08) en dochter (’10)

begonnen met "zwangerschapszwemmen".

Vakantie: eind apr weekendje weg met man,

mei weekje Belgie/Ned

Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!

cursus "mensendieck".

berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!

dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!

1e symptomen van zwangerschapsdementie

4e kindje

Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!

mama van Sam*

kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!

heeft 2 kinderen van 7 en 4

promotie gemaakt, erg druk op werk.

mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus

Vakantie: meivakantie Center Parcs

Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!

het is een wildebras!

denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs

Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!

nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.

Verlof: 1 juli

Leeuw2831 juliverrassing!

handjes en voetjes voelbaar!

druk met inpakken en school

Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
Even een zwaai vanaf hier...

Alles goed en hier ook een lage hartslag.. zou dus ook een jongen kunnen zijn

Sorry.. later meer! Ben aan het werk
2jongens dat klinkt als een heerlijk geslaagd weekend! man en ik hebben ook een weekendje-weg gepland! 29 april gaan we lekker twee nachtjes met zijn tweeen weg. Oudste gaat naar mijn ouders en mijn Meissie naar schoonouders. gefeliciteerd nog met je 8-jaar-samen!

vera, over zwemmen ben ik wel enthousiast, hoop vanavond genoeg puf te hebben om te gaan (en anders ook maar gaan eigenlijk want is wel echt even fijn om met mezelf/baby bezig te zijn) heb bij Meissie ook gezwommen en vond het erg fijn. hier kun je ook per keer meedoen, zou het zeker een keer proberen, je zit toch nergens aanvast. leuk dat je met zo'n klein groepje bent bij de mensendieck, is leuk om wat mensen te kennen met wie je redelijk gelijk opgaat. laat je weten hoe je echo was?

cow, laat je weten hoe je cursus was? balen dat je geen nee kunt zeggen, hopelijk bevalt de nieuwe functie je!

lieselotje, wij hadden 145 hartslag bij de pretecho lekker gemiddeld volgens mij? jongens rond 140, meisje rond 150?

Oudste is bij mijn moeder en Meissie slaapt dus ik ga even snel eten en dan nog even op zolder klussen.
tjongejonge.. heb ik weer Belt de VK net... euh.. je had een half uur geleden een afspraak???? owwwwwwwwww.. vergeten! Ik dacht morgen hahahahaha. Dom zeg!
haha lieselotje, begint het te verweken daarboven?

ik heb mijn 3d-echo foto's op de hyve gezet, beetje veel want ik kon niet kiezen haha...
Ha ha zwangerschapsdementie heet dat ;)

Even de groeten vanaf St. Maarten. Nog een paar dagen en dan zit het er alweer op. Heel jammer. Voelt een beetje als een huwelijksreis terwijl we niet getrouwd zijn ha ha.

Nog even genieten.

De afgelopen 2 dagen veel last gehad van mijn darmen en ook was ons meisje wat rustig. Maakte me meteen zorgen maar vanochtend lag ze vollop te bewegen en ben ik weer geheel gerustgesteld. Hebben een lief geboortekaartje op het oog dus heb net gemaild of ze ons een voorbeels willen sturen want zo vanaf internet zie je het niet zo goed. Weten jullie al wat voor kaartje jullie willen?

Hoe komen jullie overigens aan de cursussen? Ik wil dat ook graag gaan doen. Zal het anders eens aan de vlk vragen als ik terug ben.

Leuk hoor al die weekendjes weg. Klinkt romantisch ;) Vera hoe was jouw pretecho? Wij de 18e en ben heel benieuwd. Zin in.
Lieselotje, grappig

Ik heb er trouwens ook last van,dinges vergeten.

Mari, hopelijk zal het thuis beter gaan met je darmen. Ik ga geboortekaartjes pas na week 30-33 regelen, meestal zijn ze snel klaar. Ik weet wel waar gaan wij ze laten afdrukken, hetzelfde drukkerij als de vorige keer. Ga wel alvast op internet kijken wat ik leuk vind.

Vlinder, heb je 3d echos op de Hyves bekeken, heel mooi!!!!
Hallo!

Sorry dat ik hier kom binnen vallen zo ineens maar ik heb een dringende vraag. HIhi. Ik ben ook in Juli uitgerekend! (jippie, zo leuk allemaal) We zijn nu op zoek naar een geboortekaartje maar na 16 boeken van de drukker doorspitten vinden we niks echt leuk! We willen wat origineels.... Maar wat dat weten we eigenlijk niet. Schiet lekker op he?!

Hebben jullie al een kaartje? En hebben jullie tips waar er leuke, originele te verkrijgen zijn?

Ontzettend bedankt! Ook namens mijn hormonen. :D
Het was echt zo leuk!!! Erg mooi beeld. Hij heeft een mooi gezichtje !!! Ook het medische gedeelte werd uitgebreid behandeld. En, zoals tijdens de 20 wkn echo ook al gezegd, werkt alles zoals het hoort. Qua groei precies volgens de curve en als dat zo door zou blijven gaan, zou hij met 40 wkn ong 7 pond en 50 cm zijn. Maar goed, dat is gissen.

Ben zó blij dat ik geweest ben.

Gisteravond naar Jiskefet de musical (debiteuren/crediteuren). Was vorig jaar naar de Lullo's en dat was leuker. Heb evengoed een leuke avond gehad hoor.

Wordt trouwens 's ochtends steeds weer misselijk wakker. Is dat herkenbaar voor anderen? Straks de kinderwagen ophalen, kan ik 'm vast gaan inrijden
Vlinder, ben je nog aan het klussen toegekomen gister? Wat ben je aan het doen? Ik had op hyves al gereageerd op je foto's, maar ze zij echt mooi duidelijk. Heb je het bij je andere kinderen ook gedaan? Kan je al zien op wie het lijkt?

Lieselotje ben je 's middags alsnog geweest?

Mari, geboortekaartje wordt gemaakt door een vriendin. Zij is grafisch ontwerper. Ik heb een paar voorbeelden naar haar gemaild dat ze weet welke richting we uit willen. Ze komt van het weekend met het eerste opzetje.

Geniet nog even van het relaxen daar!
En het ziet er trouwens naar uit dat de placenta omhoog is gekomen dus dat betekent geen keizersnee. Hope so.
quote:missHK schreef op 05 april 2011 @ 21:59:

Hallo!

Sorry dat ik hier kom binnen vallen zo ineens maar ik heb een dringende vraag. HIhi. Ik ben ook in Juli uitgerekend! (jippie, zo leuk allemaal) We zijn nu op zoek naar een geboortekaartje maar na 16 boeken van de drukker doorspitten vinden we niks echt leuk! We willen wat origineels.... Maar wat dat weten we eigenlijk niet. Schiet lekker op he?!

Hebben jullie al een kaartje? En hebben jullie tips waar er leuke, originele te verkrijgen zijn?

Ontzettend bedankt! Ook namens mijn hormonen. :D

Ik heb hier de meeste ideeen opgedaan:

gribbeltje.nl

blinniesworld.nl

kaartmix.nl

hipdesign.nl

Hoop dat er iets bij zit voor je.
Tabel bijgewerkt. Als er iets niet klopt, hoor ik het wel.
Ik moet zo weer naar de Vk .. Vind het eigenlijk wel heel stom van mezelf!!

Mooi zijn die echo's he?! Ik weet nit of je op mijn hyves foto's kunt kijken, maar ik had er toen ook 1 van kees laten maken. Zo mooi zijn die geworden.

Ik moet ook eens gaan nadenken over een kaartje owwwwwww... wat ben ik toch laks.

Ga ook over een paar uur naar Barcelona en moet alles nog inpakken..... Eigenijk ben ik gewoon een luie donder sinds ik zwanger ben. Herkenbaar??
lekker lieselotje, geniet van barcelona!

vera wat heerlijk dat je zo hebt genoten van je echo! en de placenta omhoog zou echt super zijn! gaan ze dat met 32 weken nog eens bekijken? volgens mijn moeder lijkt de baby het meest op Oudste maar ik zie dat er echt niet in... Was de eerste keer voor ons 3d-echo dus vergelijken is ook moeilijk dan.

missHK, mijn man ontwerpt de kaartjes zelf dus helaas geen tips... (het jongenskaartje is af (aangezien jongste een meisje is) en voor het nieuwe meisjeskaartje gata man denk na de 30 weken eens nadenken... die is ook niet zo snel zeg maar)

mari, heerlijk genieten van nog een paar dagen stmaarten. inderdaad voor cursussen even aan je vlos vragen. of even googlen op zwangerschapscursus + woonplaats.

zo weer naar dietiste...

we hebben de zolder volledig opnieuw geisoleerd, en toen zijn er allemaal gipsplaten tegen het dak geplaatst en die moesten op de voorzolder nog afgekit en geverfd worden... dat hebben we nu gedaan. van de week (of volgende) nog alle sierlijsten erop en de dakbalken lakken. dan de planken aan de muur en de babykamer uitruimen... pfff.... maar goed... straks is het wel klaar...

vandaag auto voor APK weggebracht... ben benieuwd...
voor de tabel, 20 april weer naar vlos.

zw.zwemmen was wel erg leuk trouwens. stevige work-out en daarna lekker ontspanningsoefeningen. valt me mee dat ik geen spierpijn heb... wel gek, kom ik daar de kdv-juf van mijn kinderen tegen haha... ik wist wel dat ze zwanger is natuurlijk maar toch raar om elkaar dan daar tegen te komen.
Hoie is het met iedereen?

Vlinder, lekker sportief dus, zwangerschapzwemmen!

Lieselotjes, naar Barcelona, klinkt heerlijk! Ben er nog nooit geweest, staat wel op onze lijstje.

Vera, goede nieuws over placenta!!

Hier alles rustig, wel een beetje moe, een enorme buik (of lijkt het mij zo?). Gisteren even op de weegschaal gestaan, + 9 kilo ..vrijdag 25 weken. Lijkt me een beetje veel, maar kan niet zeggen dat ik veel eet of zo..Mevrouw is veel meer gaan bewegen, dat vind ik heel leuk...Ondanks dat het mijn 3de zwangerschap is, voelt alles net zo intens als de eerste keer.

Volgende week (als alles volgens de schema verloopt) wordt onze tuin bestraat, 14e en 15e. Kan niet wachten. Dan kan ik ook aan de slag met wat plantjes en andere inrichting. Grappig genoeg, we hebben bij 4 hoveniers een offerte aangevraagd voor de bestrating, en er zit meer dan 1500 euro verschil tussen de prijzen... Ook kwamen ze allemaal met verschillende afmetingen van onze tuin
Hey meiden, beetje druk, kom snel updaten. Alles gaat lekker! Hoop met jullie ook. Kunnen iig gaan genieten van een zonnig weekend!
Hoi, even tijd aan het doden op vliegveld in Parijs tijdens tussenstop. Erg jetlagged en niet kunnen slapen in het vliegtuig. mijn buik zat erg in de weg. Zo vliegen we naar Amsterdam en dan ga ik toch echt even slapen. normaal probeer ik dat niet te doen ivm jetlag. Maar moet nu echt even bijtanken.

Goed te horen dat het met iedereen goed gaat! Mijn buik is ook enorm gegroeid en ben benieuwd hoeveel ik weeg. Straks maar even op de weegschaal.

Blij dat de zon hier ook schijnt. heb helemaal geen zin om weer te werken maar wel om de babykamer in te gaan richten. Vandaag 24 weken alweer. Wat gaat de tijd snel!
Goedemorgen,

Mijn buik groeit ook met de week... ik ben ook al 9kilo aangekomen en dat vind ik best lastig. Gaat het er ooit nog vanaf vraag ik me soms af.

Vandaag ff een eindspurt maken met school. Mijn vriend is aan het klussen in huis. Ik las ergens dat ik al bijna op 2/3 van mijn zwangerschap ben, dat was wel ff schrikken. Hij/zij is erg bewegelijk, vooral als ik rustig ben.

Mari, de jetlag is goed te doen als je na de lunch een uurtje gaat slapen en dan daarna mee in het gewone Nederlandse ritme. Succes.

Vera, ook al druk, volgens mij is dat de trend hier

Ik mag 28 april weer naar de VK.
Ik heb me trouwens al meerdere malen geprobeerd aan te melden op hyves, maar helaas pindakaas nog niet geaccepteerd...
Lieselotje hoe is het in Barcelona? Geweldige stad is het hè. Shoppen, lekker eten, uitgaan, strand..alles is er.

Vlinder goed aangekomen dus. Grappig dat jij er juist zo blij mee bent, meestal is het andersom.

En 2jongens en Leeuw, ik zit nu ook op 9 kilo. Schijnt gemiddeld te zijn en maak me er eigenlijk niet zo druk om. Ze zeggen dat je na de 20 weken ong 500gr p/w aankomt. Gewoon flink sporten komende winter. Zijn we allemaal volgend jaar zomer topfit.

Mari je zal inmiddels wel thuis zijn. Niet naar bed gaan hè, ook al is dat heel verleidelijk. Dan kom je zo moeilijk weer in het ritme. Lekker bruin geworden zeker?

Ohja Leeuw, wat betreft hyves, Nolleke is de beheerder, maar heeft aangegeven wat minder op het forum rond te hangen uit zelfbescherming. Zal kijken of haar email adres erbij staat dan mail ik haar.

Kinderwagen en kinderstoel zijn binnen. Was nog een hele klus om het in elkaar te zetten. ben er echt blij mee. Maar zó een raar idee dat straks mijn kind daarin ligt.. Hij is soms ontzettend druk en ik geniet daar echt van. Gisteravond heeft man zeker een kwartier met z'n hand op m'n buik gezeten en hij bleef maar schoppen. Zijn met de naam ook gevorderd. Heb er 2 op een lijstje staan en een daarvan vind ik al leuk sinds de 1e keer dat ik zwanger was bijna 2 jaar geleden, maar man moest eraan wennen.

Gezellig avondje voor de boeg met vriendinnen. Doen we eens in de drie maanden en steeds moeten twee het organiseren en dan is het een verrassing voor de anderen. Dit keer was ik aan de beurt. Gaan eerst eten op de wallen en daarna karaoke zingen. En dat zonder wijn
Hoi allemaal, wat een heerlijk weer hier!!!! Heb vandaag lekker buiten gezeten. De overgang van tropisch naar hier is echt niet zo zwaar.

Jetlag wel ok. Nog wel moe en vannacht ineens wakker. Maar goed daarna weer lekker tot elf uur geslapen en vandaag naar bed als ik moe word.

Vera heb je een gezellig avondje gehad?

Wij zijn er uiteindelijk uitgekomen qua dagen werken. Het wordt (als mijn werk dat wil) 3 om 4 en dan gaat de kleine 2 dagen naar de chreche en verder ouders. Zo ga ik er financieel niet te veel op achteruit en heb ik toch 2 dagen extra met mijn kindje.

Wij houden overigens een kraamborrel omdat we veel vrienden en familie hebben en die niet allemaal over de vloer willen. Veel te druk. Hoe gaan jullie dat doen?

Kom eind van de dag bijpraten, moet zo naar de gyn voor controle.
hoe was het bij de gyn vera?

bizar weekend achter de rug, vrijdag met vrienden richting zeeland, zaterdag begin van de middag ging de ene telefoon na de ander, hele dag gehoopt dat niemand echt slecht nieuws zou krijgen, helaas wel gebeurd en uiteindelijk besloten we savonds terug naar huis te rijden...

ben vooral erg blij dat man had besloten sochtends geen boodschappen te doen met de kinderen, het was zo lekker weer dat hij ze liever wilde laten buiten spelen... boodschappen konden wel tot na het middagslapen wachten...

het normale leven komt hier weer op gang al praat iedereen alleen maar over zaterdag, waar hij/zij toen was en of hij/zij bekenden heeft die erbij waren...

baby is lekker druk, ik ga ook vrijdag 3e trimester in (ben dan 27 weken). afgelopen week lag ik met mijn blote buik tegen mijn man zijn rug aan en die kreeg op een gegeven moment een trap van de baby haha...
Vera, wat voor kinderwagen is het geworden? Rijdt het lekker?

Hoe was het bij de gyn?

Vlinder, heb het niet helemaal begrepen, jullie wonen dan in de buurt van a a/d r, neem ik aan? Verschrikkelijk wat er is gebeurt:( Hopelijk geen bekenden die erbij waren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven