Hebben jullie dat ook wel eens???
maandag 11 april 2011 om 22:14
Om een lang verhaal kort te maken:
Ik baal elke maand wel flink van mijn relatie.
*Wij zien elkaar 12 uur in de week. En in het weekend gaan we helemaal niet met elkaar om.
*Pokeren heeft voorrang op mij.
*Vriend is sinds 1 maand weer aan het roken geslagen, terwijl hij er zo mooi af was
Pfff heeft dit nog wel zin???
*Wij zien elkaar 12 uur in de week. En in het weekend gaan we helemaal niet met elkaar om.
*Pokeren heeft voorrang op mij.
*Vriend is sinds 1 maand weer aan het roken geslagen, terwijl hij er zo mooi af was
Pfff heeft dit nog wel zin???
maandag 11 april 2011 om 22:18
maandag 11 april 2011 om 22:22
maandag 11 april 2011 om 22:24
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:14:
Waarom zien jullie elkaar zo weinig? Kunnen jullie elkaar echt niet vaker zien of wil hij jou niet vaker zien?quote:*Pokeren heeft voorrang op mij.Waaruit blijkt dat? Pokert hij echt zo vaak of vind je op het moment elk uur dat hij pokert teveel? En hoe reageert hij als je dit met hem bespreekt? quote:*Vriend is sinds 1 maand weer aan het roken geslagen, terwijl hij er zo mooi af was :(Stom van hem en ik snap wel dat je daar van baalt, maar dat is toch echt zijn zaak.quote:Pfff heeft dit nog wel zin???Geen idee. Op basis van wat je hier vertelt valt daar weinig over te zeggen.
En om terug te komen op je vraag in de topictitel: nee.
Waarom zien jullie elkaar zo weinig? Kunnen jullie elkaar echt niet vaker zien of wil hij jou niet vaker zien?quote:*Pokeren heeft voorrang op mij.Waaruit blijkt dat? Pokert hij echt zo vaak of vind je op het moment elk uur dat hij pokert teveel? En hoe reageert hij als je dit met hem bespreekt? quote:*Vriend is sinds 1 maand weer aan het roken geslagen, terwijl hij er zo mooi af was :(Stom van hem en ik snap wel dat je daar van baalt, maar dat is toch echt zijn zaak.quote:Pfff heeft dit nog wel zin???Geen idee. Op basis van wat je hier vertelt valt daar weinig over te zeggen.
En om terug te komen op je vraag in de topictitel: nee.
maandag 11 april 2011 om 22:26
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:22:
Heb ook tegen m gezegd net dat ik hem wel krijg!
Staat woensdag wel op de stoep, maar ik ben er niet.
Sms? Pfff daaaag!
Bellen? Wegdrukken!
Dan voelt hij het vast wel, denk ik.
Ik ben er al klaar mee! (Maar soms is het ook echt een lieverd....;()Nou, daar zal het vast gezelliger van worden.
Heb ook tegen m gezegd net dat ik hem wel krijg!
Staat woensdag wel op de stoep, maar ik ben er niet.
Sms? Pfff daaaag!
Bellen? Wegdrukken!
Dan voelt hij het vast wel, denk ik.
Ik ben er al klaar mee! (Maar soms is het ook echt een lieverd....;()Nou, daar zal het vast gezelliger van worden.
maandag 11 april 2011 om 22:27
Pokeren heeft voorrang op mij:
Omdat als ik langs wil komen om dus elkaar vaker te zien hij altijd zegt dat hij gaat pokeren.
En ik weet dat hij zo vaak pokert, omdat ik hem op kan zoeken aan de hand van zijn naam.
Hij wil me niet vaker zien, want ik vraag regelmatig om iets te gaan doen.
Nogmaals ik ben geen 14, ik ben gewoon woest op hem...
Omdat als ik langs wil komen om dus elkaar vaker te zien hij altijd zegt dat hij gaat pokeren.
En ik weet dat hij zo vaak pokert, omdat ik hem op kan zoeken aan de hand van zijn naam.
Nogmaals ik ben geen 14, ik ben gewoon woest op hem...
maandag 11 april 2011 om 22:30
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:27:
Nogmaals ik ben geen 14, ik ben gewoon woest op hem...Dit zou voor mij wel een ongelofelijke afknapper zijn en dus ook einde relatie betekenen. Een hobby hebben is prima hoor, maar als er zoveel tijd in gaat zitten dat er nog maar 12 uurtjes per week overblijven voor je relatie, dan is het toch einde verhaal voor mij.
Nogmaals ik ben geen 14, ik ben gewoon woest op hem...Dit zou voor mij wel een ongelofelijke afknapper zijn en dus ook einde relatie betekenen. Een hobby hebben is prima hoor, maar als er zoveel tijd in gaat zitten dat er nog maar 12 uurtjes per week overblijven voor je relatie, dan is het toch einde verhaal voor mij.
maandag 11 april 2011 om 22:33
Waarom maak je het niet gewoon uit, ipv kinderachtige dingen te doen. Net alsof je wraak wil nemen of zo. Je kan een poging wagen, maar als ik van jou lees dat hij geen zin heeft om jou te zien, krijgt hij eerder zijn zin, dan dat hij zich er rot door gaat voelen.
Ga een gesprek met hem aan en trek jouw eigen conclusies.
Ga een gesprek met hem aan en trek jouw eigen conclusies.