EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen

17-06-2010 08:40 3198 berichten
Eauff topic gezwets past er niet meer bij in de topictitel.

Anyway, de strekking is duidelijk
Alle reacties Link kopieren

----

ik heb alles voormekaar wat denk je vette baan,vettewaggie ,eigen osso, alles!

------

een eigen huis en een plek onder de zon en altijd iemand in de buurt die van me houden kon......
Nou je hoort het al, ik ben geen hard dye fan

-----------

Ach joh, wie wel?
Ik beninderdaadnietrstabiel dat weet ik ik heb borderlinemaarik haat het als mensen dat wetenwantdatgaanzejeandersbehandelen.

Verder alles toppiejoppie.
Ga in therapie!
Quote: toen ik 29 was ben ik in de overgang terrecht gekomen(dank zei mijn schildklierafwijking)

Het toppunt van beleefdheid!

-----

Nou lijkt het me cool om een ingegroeide nagel te hebben

------

of een gaatje in je hoofd.

-----

Mijn vriend en ik gaan in oktober in stilte trouwen, op een maandagochtend om 9 uur. We willen geen feest, geen cadeaus en geen poespas. [...]

We willen wel een kaartje sturen na afloop aan onze familie en baaste vrienden. [...]

Op de voorkant willen we zetten:

Peter en Emma zijn getrouwd op 10 oktober 2011

-----

Ik heb de datum alvast in mijn agenda gereserveerd. Maandag 10 oktober. 9 uur sharp. Feestje?
Ik heb zoiets ik vind het af en toe op zijn tijd wel eens fijn, gewoon seks, voor de seks. Ik voel niks meer voor hem. Hij is ook al langer tijd bezig met de vriendin, maar tussentijds hebben wij nog seks gehad. Was niet gepland, ik wou ermee stoppen, maar je weet hoe zulke dingen gaan. En nu zit ik er middenin. Ik hoor van alle kanten verhalen, en wil niet steuken of iets dergelijks heb wel zoiets van kijk uit.

Ah, steuken is neukend stoken. Of stokend neuken.

------

Toen ik de pil nog slikte kon ik me dat gevoel helemaal niet voorstellen en had ik ook niet gedacht dat ik hem uberhoubt zou kunnen herkennen..

-----

Überhaupt had ik niet gedacht dat ik überhaupt zou kunnen herkennen
Als jij wil denken dat ik een of andere persoonlijke vedette heb met iemand die ik verder alleen vanuit de stageschool ken moet je dat vooral zelf weten, doe je ding.

------

Lekker ding, die vedette?
Daarnaast zijn de meeste parttime banen 2 a 3x fulltime, ipv halve dagen.

-----

Dus een parttime baan betekent 80 à 120 uur werken per week?
quote:setter schreef op 01 april 2011 @ 10:44:

In het zuiden gebruiken ze regelmatig de term 'ingerolen' als ze 'ingeruild' bedoelen.

Of de term die onze premier gebruikt: lessen trekken. Trekles??

Ik weet dat hij vrijgezel is hoor, maarreehhhhh...... zou je daar dan nog les in moeten krijgen?Ik denk dat hij bedoeld dat men ergens lering uit moet trekken.

---------------------------------------------------------------------------------------

Fatsoen is in mijn ogen heel heel ver weg te vinden...

---------------------------------------------------------------------------------------

Begin maar met zoeken dan.
... het helpt ook niet dat ik tijdens de bevalling behoorlijk ben aangekomen en ik nu 15 kilo zwaarder ben dan voordat ik zwanger raakte...

Vreemd, bij mij scheelde dat toch zeker direct een kilo of 4 aan kind en 1 kilo vruchtwater?!
Ik probeer aan alle kanten te laten merken dat hij wel voor mij de enige is en dat ik niks tekort kom, maar zijn echo is gekrenkt.

vervelend.....elend..........lend............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Botervliegje schreef op 05 april 2011 @ 11:26:

[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat men ergens lering uit moet trekken.Ja uiteraard. Maar de term is dan ook 'lering trekken uit een gebeurtenis', maar de politiek heeft daar 'lessen trekken' van gemaakt. En ik vind dat een beetje dom klinken.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 april 2011 @ 12:42:

Ik probeer aan alle kanten te laten merken dat hij wel voor mij de enige is en dat ik niks tekort kom, maar zijn echo is gekrenkt.

vervelend.....elend..........lend............
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
"Ik zou m'n kind van het kdv halen, en wel direct :-/

Tjemig dat over protectionisme wordt steeds erger...."

Moet je invoerrechten betalen anders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
"Laat je niet gek maken door de baby. Die verkopen een hoop onzin en als je niet ingelezen bent, laat je je makkelijk misleiden!"

Die koters van tegenwoordig...niet te vertrouwen!

-----

Ik ben ook redelijk afgestomd

-----

knap hoor.
We hadden een half broertje die de diagnose adhd had en door mam dr ziekte kon ze hier niet altijd mee omgaan.

Ik begreep vroeger op school nooit hoe een gezin 2,4 kind kon hebben. Nu begint me iets te dagen.
quote:pink11 schreef op 07 april 2011 @ 16:04:

[...]

Ik begreep vroeger op school nooit hoe een gezin 2,4 kind kon hebben. Nu begint me iets te dagen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik bedoel niet kort na elkaar maar bv met enige weken tussenpose

Dat noem ik nog eens uithoudingsvermogen!
* psssst, Pink, je hebt de naam wel netjes uit de quote gehaald, maar je kunt nog steeds op de link klikken en dan kom je alsnog bij de originele post uit. *
Ik heb nu al ongeveer 1,5 jaar een relatie met m'n vriend, vanaf het begin hebben we vaak ruzies en oneindigheden.

The neverending story...
Maar jaloersie heb ik nooit gevoeld

Ik ook niet, ben wel benieuwd? Jeukt het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven