Strijkijzer: aanraders?

18-04-2011 22:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook strijkijzers waarvan het snoer niet zo irritant opkrult? En graag niet voor de hoofdprijs Aanraders zijn welkom!!
snoer opkrult?

Ik heb zoiets:

met een snoerhouder die zorgt dat ik niet over mijn snoer heen ga Vind hem heel fijn (warmt snel op, stoomt goed --> wil nog wel eens last minute in een paar minuten een enorm gekreukt bloesje strijken 's ochtends).

De mijne was een jaar geleden rond de 50/60 euro, maar volgens mij beginnen de Tefals die hierop lijken al rond de 30 euro, even letten op aanbiedingen?
Ik heb deze: bosch tda5650

Voor 58 euro (vond ik iig niet de hoofdprijs) en ben er erg tevreden over.
Wat is de hoofdprijs voor jou? Ik heb een Philips stoomstrijkijzer, was 3 jaar geleden rond de 160 euro.

Ik hoef maar 1 kant te strijken, snoer krult niet en je bent snel klaar. Ik geloof dat je op sommige zaken niet moet bezuinigen, als je het niet hebt, kan ik me dat best wel voorstellen. Mocht je het geld er wel voor hebben, kijk dan eens naar 1tje die wat meer kost,maar die wel lang meegaat en zijn werk goed doet.
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe en zit even op kieskeurig .nl te kijken. Ik lees dat Tefal erom bekend staat dat het snoer irritant kort is. Neig nu naar deze van philips
Ik heb een strijkplank met een snoergelijder eraan. Gaat je snoer van de strijkijzer nooit opkrullen!
ik heb een philips gc4430, ik meen 90 euro.

expres een duurdere gekocht, omdat strijken de hel is!

en inderdaad loont dat; ik hoef maar 1 kant te strijken en het gaat supergemakkelijk.

oh, en belangrijk; zo'n strijkplank met een snoergeleider!

ik zat ook altijd vast met het snoer en nu niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven