Juli 2011 #

29-12-2010 13:03 967 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamlftuitg.

datumafspraak

echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta

jongen!

tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!

Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!

cursus "zwanger actief" en "baby op komst".

kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!

Asjemenou4014 julijongen!

dochter ('09)

naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!

zoon (’08) en dochter (’10)

begonnen met "zwangerschapszwemmen".

Vakantie: eind apr weekendje weg met man,

mei weekje Belgie/Ned

Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!

cursus "mensendieck".

berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!

dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!

1e symptomen van zwangerschapsdementie

4e kindje

Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!

mama van Sam*

kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!

heeft 2 kinderen van 7 en 4

promotie gemaakt, erg druk op werk.

mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus

Vakantie: meivakantie Center Parcs

Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!

het is een wildebras!

denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs

Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!

nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.

Verlof: 1 juli

Leeuw2831 juliverrassing!

handjes en voetjes voelbaar!

druk met inpakken en school

Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
Mari, maar wat ga je nu doen? 32 uur ? Ik werk nu 4 dagen (32 uur) en zou graag 3 willen werken, maar mijn werk vindt dat niet OK. Man werkt dus ook 32 uur. 3 dagen opvang dus hier.

En inderdaad, we hebben 2 jaar geleden een huis gekocht, dus een flinke hypotheek.

Vlinder pittig, een studie, maar dat kan....heb ik ook gedaan tussen de eerste en de tweede kindje

Hier nu in totaal 4 kinderen aan het spelen, twee van mij en twee vriendjes..aaa..4 jongens..

Vlinder bij ons ook nog geen babykamer...Baby gaat eerst bij ons op de kamer slapen. Moet wel nog een commode kopen.
2jongens ik heb geen flauw idee. Mijn vriend werkt 5 dagen en kan niet minder werken. Jullie hebben beide een dag ingeleverd. Dat scheelt ook. Ik neig naar 3x 9 uur maar financieel is dat minder aantrekkelijk. Ga er nog een paar nachten over slapen.

Onze babykamer komt morgenochtend vroeg ben heel benieuwd.
Lastig Mari. Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf praten, maar ik heb de keus gemaakt om straks 3 dagen te gaan werken en dat we er financieel dus op achteruit gaan. Maar ik wil zelf graag 4 dagen met kind doorbrengen. Maar ik werkte daarentegen al 32 uur dus dat scheelt "maar" 8 uur p/w. Jij zou dan van 40 naar 27 uur gaan en dat is een best een groot verschil. Áls jullie het financieel redden en het is qua werk mogelijk zou dat persoonlijk mijn keuze zijn. Hier is het ook geen optie dat man minder gaat werken ivm eigen onderneming.

Ben net naar de info avond geweest in het zkh. Niet bijster interessant. Krijg wel steeds meer zin in wat er straks allemaal gaat komen!
Ik neig ook wel naar 3 dagen werken. Ik werk nu 36 uur per week verdeeld over 4,5 dag waarvan een halve dag thuis. Als ik 4 dagen zou gaan werken veranderd er voor mij vrij weinig behalve dat ik niet meer thuis hoef te werken. Het scheelt gewoon 500 euro netto o.i.d. maar goed je krijgt maar één keer je eerste kindje en ik wil daar wel tijd in steken. Ik ga het gewoon nog even blijven proberen bij mijn manager. Hopen dat het toch gaat lukken 3 om 4 dagen.

Vanochtend kinderkamertje gebracht. Erg leuk. Krijg helemaal zin om het in te richten. Maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik het wil verder. Meubels zijn wit. Aan de ene kant vind ik roze wel leuk voor accessoires aan de andere kant is neutraal ook leuk. Ga eens even inspiratie opdoen. '

Zo'n info avond hebben ze bij het ziekenhuis waar ik wil bevallen niet. Tenminste kon het niet vinden. Hoe denken jullie overigens over pijnbestrijding? Ruggenprik e.d.? Hebben jullie hier ervaring mee of wat zijn jullie gedachten hierover?
Mari, ik heb het ooit uitgerkend, 1 dag KDV kost bijna (per maand) als 1 dag salaris..dus als het kan, zit ik liever een dag extra thuis met de kleine. Die dingen zijn onbetaalbaar, vooral de eerste jaren (met 4 jaar zijn ze toch naar school).

Pijnbestrijding...ik heb tijdens mijn eerste bevalling pethidine gekregen...pijn was niet echt minder geworden, en kindje had het benauwd als gevolg er van . Niet meer doen (maar had toen geen keuze, heb toen niet eens begrepen dat ik pethidine kreeg, was helemaal ver weg van de pijn).

Tweede bevalling zonder pinbestrijding. Was pittig, vooral de laatste 3-4 cm van ontsluiting, maar te doen. Ik denk tot 7 cm kon ik nog rond lopen. Nu denk ik ook gewoon zonder.

Ik zou en ruggenprik willen hebben als het kan, maar zie niet hoe je het hier kan krijgen. Ik bedoel als alles normaal verloopt, dan kom je naar de ziekenhuis al met 5-6 cm ontsluiting. Inchecken, wachten op de anesthesioloog. En de ruggenprik kan meestal tot 5 cm. Dus ben je altijd te laat.

Ik wil wel om de ruggenprik vragen als ik voor een langere tijd weeen heb zonder goede ontsluiting..omdat dan wordt je gewoon uitgeput zonder dat het echt opschiet.Ik las ook dat ze in het ziekehnuis waar ik ga bevallen sinds kort remenfentanil gebruiken, dat lijkt me ook wat. Maar als alles goed verloopt, denk ik dat ik het zonder pijnbestrijding doe..
Mari, de informatie-avond bij ons ziekenhuis, daar kon je je via je gynaecoloog voor opgeven. Je kunt als je geen gyn hebt ook het secretariaat van gynaecologie bellen, dan delen ze je misschien in, denk ik!
Bij mijn zkh heb je twee aparte avonden, een voor bevallen olv de gyn (medisch) en een voor bevallen olv de vk. Misschien even bellen met de poli gynaecolgie, die weten het vast.

Grappig Mari, ik heb het precies andersom. Bijna alle aankleding voor het kamertje is al in huis behalve de meubeltjes zelf. Moet nog een leuke lamp zien te vinden.

Gister ook info gehad over pijnbestrijding. Ze hebben idd als richtlijn ong 6 cm ontsluiting, bij meer in principe geen ruggeprik, omdat dan de kans bestaat dat je op de ok bevalt (ruggeprik doen ze op de ok). Ik moet komen wanneer de weeën om de 5 min komen, dus dat zegt nog niks over het aantal cm ontsluiting (toch..?!). Verder iets door een infuus, denk hetzelfde als 2 jongens bedoelt.

Mijn intentie is om het te doen zonder pijnbestrijding. Ruggeprik vind ik best heftig en van dat infuus wordt je een soort van stoned en dat lijkt me weer jammer als je eenmaal bevallen bent. Dat je dan het eerste moment niet bewust meemaakt. Maar goed, misschien piep ik dan wel anders en wil ik alles!!!
Nee, Vera, inderdaad, weeen om de 5 min zeggen niks over het aantal cm ontsluiting.. Met mijn laatste bevalling

was het zo gegaan: om 5 uur s'avonds ineens weeen om de 5 minuten. Geen ontsluiting. Om 12 uur s'nachts komt VK: 1 cm, weeen nog steed om de 5 min. Om 6 uur s'ochtends opnieuw VK gebeld, 3-4 cm, weeen nog steeds om de 5 minuten, alleen wat krachtiger. Uiteindelijk om 9 uur naar de ziekenhuis met 5-6 cm, toen ik al in de zkh was had ik 7-8 cm (geen kans om de ruggenprik dus , en nog steeds die 5 min intervaal.
Ik denk dat ik toch, indien mogelijk, een ruggenprik wil. Een collega van mij heeft hierdoor een hele aangename bevalling gehad zonder dat ze totaal uitgeput was erna. Ook een van mijn vriendinnen heeft na 24 uur weeen een ruggenprik gekregen omdat de ontsluiting niet op gang kwam en ze anders te vermoeid zou raken. Zij zegt dat ze bij een volgende bevalling meteen een ruggenprik zou willen. Ik ga het eens met de verloskundige bespreken. Je kunt natuurlijk wel zonder ruggenprik bevallen maar ik zou mijn kies ook niet laten trekken zonder verdoving. Ik weet het nog niet zo goed.

Heb een hele leuke Nijntje muursticker gezien. Die wil ik gaan bestellen in goudkleur voor het kamertje. Verder houden we het dan neutraal met wat accessoires.
Als jij dat graag wilt dan moet je dat gewoon vast aangeven in het zkh waar je gaat bevallen Mari. De mogelijkheden zijn er tegenwoordig dus moet je daar ook gebruik van maken.

Ik heb gister ook een muursticker besteld. Grijs met blauw, beetje tropisch regenwoud-achtig met lianen en een toekan en vogeltjes. Ben benieuwd hoe ie in het echt is.

Gister een kloterige dag. Het hondje van mijn nichtje, een langharige chihuahua is aangereden door een vrachtwagen en dat overleefd zo'n klein beestje natuurlijk niet. Mijn zus heeft het zien gebeuren, erg zielig voor ze.

Vlinder, welke studie doe je?

Lieselotje, kom je nog vertellen hoe Barcelona was!

En Asjemenou, graag een NY update!

Nu dweilen en dan de deur uit. Pas op mijn kleine nichtje vandaag. Vanavond op het strand eten met 2 oud-collega's. Van mij mag het t/m september dit weer blijven
Jeetje Vera wat vreselijk!!! Wat zielig en ook voor jouw nichtje en familie.

Ben benieuwd naar jouw muursticker. Klinkt wel heel stoer. We gaan denk ik toch voor een kleine muursticker van Nijntje. Er komt nl. al een plank aan de muur en mijn moeder heeft van vilt een Nijntje muurding gemaakt en mijn oma borduurt een heel lief muurwerk. Alle kleinkinderen en achterkleinkinderen hebben dat dus dat moet zeker een speciaal plekje in het kamertje krijgen Dan is het dus al vrij druk en we willen het licht houden. Dus een leuk kleedje op de grond, een lekkere fauteuill met vrolijke kussentjes, knuffeltjes en een leuke lamp en we zijn klaar. Wel leuk om straks op Hyves foto's van de kamertjes te zetten als ze af zijn. ;)
Hoi meiden,

De controle van afgelopen maandag was weer helemaal goed gelukkig.

Alleen heeft mijn gynaecoloog me wel een beetje teruggefloten, hij vindt dat ik echt nog niets mag tot zeker 30 weken.

Ik was nl afgelopen zaterdag even naar de verjaardag van mijn moeder geweest (in de auto gaan zitten, 3 kwartier op de bank gezeten en daarna weer in de auto gezet), maar hij wil dat echt nog niet hebben helaas.

Had het idee dat dat wel mocht, 1x per week, om het iets dragelijker te maken. Helaas, ik moet dus echt nog zeker 4 weken plat liggen en zo min mogelijk doen/zitten.

Maar aan de andere kant, wat zijn nou 4 weken op een mensenleven, ik ga alle leuke dingen wel weer inhalen vanaf juli!

Vlinder, wat leuk dat jullie meisje nu begint te stappen, maar dat zal ook wel drukker voor je worden. Nu kun je achter haar aan gaan lopen, hihi.

Cowvanjou, is je verkoudheid inmiddels over? De zon geeft in ieder geval voldoende vitamines de laatste dagen.

Vera, wat zielig van het hondje van je nichtje! Zou er kapot van zijn als ons hondje zoiets zou gebeuren!

Mari, super dat de pretecho zo leuk was en wat een prachtige foto's zeg! Ook van je buik!

Wat leuk dat jullie kamertje er is.

Die van ons wordt as zaterdag geleverd, ook witte meubels.

Gister heeft mijn vriend 1 wand grijs geverfd, daar komt een witte boom tegenaan en 2 vogels. Onze kamer wordt dus grijs met roze.

Ben ook erg benieuwd naar alle kamertjes straks.

Ik weet al precies hoe gaat worden, maar ja, ik heb dan ook genoeg tijd om erover na te denken, hihi.

Wel grappig dat jullie het allemaal zo snel vinden gaan. Hier kruipen de dagen voorbij...

Tandartsperikelen, als ik hier alles lees over de tandartsperikelen ben ik zoooo blij met mijn gebit. Ik heb nog nooit in mijn leven 1 gaatje gehad. Alleen 1x zijn er 3 kiezen getrokken om ruimte te maken, toen ik een beugel kreeg, maar verder nog nooit iets.

Pijnstilling, ik wil echt geen pijnstilling. Toen ik van Sam beviel wilden ze mij al voordat ik weeenopwekkers kreeg een epiduraal geven, omdat ze vinden dat je naast de emotionele pijn niet ook nog lichamelijke pijn hoeft te hebben, maar dat wilde ik niet. Toen ik echt pijnlijke weeen had, hebben ze het nog meerdere keren aangeboden, maar ik dacht er nog niet aan. Ik wilde alles bewust voelen wat er in mijn lichaam gebeurde.

En zo denk ik er nu ook over, ondanks dat ik weet dat de bevalling van een voldragen kindje zeker pijnlijker zal zijn.

Ik heb er eerlijk gezegd zin in, wil zo graag een keer een bevalling ervaren, na er al honderden keren naast te hebben gestaan.

Ik vind wel dat als de ontsluiting niet vordert door uitputting, pijnstilling een uitkomst is en het ook slim is om hier gebruik van te maken. Vaak zie je dan dat de ontsluiting weer vordert en de vrouw het persen weer goed aan kan.

Maar je hebt inderdaad zelf de keuze, dus doe vooral wat jij wil. Maar je weet het van tevoren niet, dus je kunt het ook afwachten hoe je er op dat moment over denkt.

O ja, dat infuus waar je stoned van wordt, dat is wel echt waar, maar dat infuus wordt uitgezet zodra je gaat persen en het medicijn is binnen 9 minuten uitgewerkt en dan ben je echt weer meteen helder.

Bij ons geven we tot ongeveer 5-6 cm een epiduraal, daarna dat infuus (Remifentanil).
O ja, iemand had het ook over meerdere keren aanmelden op Hyves, ik weet niet meer wie.

Maar ik had al een aantal keer geschreven om dan een berichtje naar mij te sturen, zodat ik weet dat je van dit forum bent. Aangezien ik dus heel veel aanmeldingen krijg en ik aan neem dat jullie het daar ook liever beperkt houden tot de mensen uit dit forum.

Voor diegene: staat er op de foto een vrouw (jij wrs haha) en zit je en kijk je naar links?
Nolleke, nog 4 weken volhouden!

Ik vind het trouwens ook niet dat het snel gaat,ben veel te nieuwsgierig, wil mijn meisje al zien:)

Meiden, ben benieuwd straks naar al de kinderkamertjes op Hyves!!

Vanochtend moe nog voor dat ik op mijn werk was:))Kinderen hadden een paasontbijt op school, in pyjama's, dus s 'ochtends pyjama's uitzoeken, normale kleding inpakken, paasbrood, worstenbroodjes mee, de heel gesleep geworden...Op het werk laatste dag en dan een lange weekend, heb er echt zin in! Morgen willen we met de kids naar Walibi-world
Je klinkt positief Nolleke. Ik hoop dat je dat gevoel nog iig de komende 4 weken vast kan houden dat maakt het wat dragelijker voor jezelf. Heb je nu een bed in de tuin staan? Heerlijk half in de schaduw met een boekje erbij, korlbox ernaast.. Weet verder ook niet hoe ik het positiever kan laten lijken voor hè

En niet een gaatje?! Mèn daar ben ik jaloers op. Denk dat ik niet een tand heb zonder vulling haha..

Druk begin van de dag 2jongens. En straks een 3e erbij. Jij moet wel relaxed en georganiseerd van aard zijn om dat te kunnen bolwerken. Straks met één kind lijkt me al druk..

Nichtje ligt op bed. Nu even met de beau monde in de zon zitten.
hoiiiiiiiiiii daar ben ik weer eens

Barcelona was super! Natuurlijk veeeeeel te veel gedaan en daardoor thuis moeten bijkomen een paar dagen.

Verder alles ok! Alleen een erg kort lontje en doe ik een beetje vreemd ofzo.... Keesje is net opgehaald door mijn ouders, die hebben een huisje in zeeland. En normaal is er dan niks aan de hand, maar ik moest echt zo hard huilen... ben wel 10 minuten aan het snotteren geweest. Maar ik ben gewoon echt zo vreselijk moe. Vind deze zwangerschap pittig. Mijn man is op het moment veel wel. En dan natuurlijk nog een kleintje van 1,5 die heel de dag bezig wil worden gehouden. En.. het ergste.. ook wel leuk hoor.... is dat de voor en achtertuin is gedaan met allemaal nwe plantjes die de eerste paar weken, zeker met dit weer, heel goed gesproeid moeten worden. Al met al zit ik dus savonds niet voor 9 uur op de bank en ben ik helemaal gesloopt.. tja.. ook 39 he?!

Nou ja.. genoeg geklaag!

Mari: mijn vriendin haar m oeder maakt voor mijn kinderen ook altijd van Nijntje zo'n soort muurbord, een badcape met zijn naam en een beertje met zijn naam. Ik vind dat zo schattig .

Nolleke: nog 4 weken! Maar het klinkt wel pittig om zo te liggen.. al zou ik eerlijk gezegd best een paar dagen lekker in bed willen lggen... even bijkomen van alles!

Vera: wat erg van dat hondje... gatsie en vooral als je het zelf ziet gebeuren.....

Ik ben ook benieuwd naar alle kamertjes.. wij moeten ook echt gaan beginnen.

Voor iedereen een hele fijne pasen!
_breekt even in_

@nolleke: op het januari 2011 vroegen we ons al af hoe het met je ging! Houd je het platliggen nog een beetje vol? Lijkt me echt heftig! Maar ik lees dat je misschien vanaf week 30 weer wat meer mag gaan doen? Dat zou wel fijn zijn, zeker met dit mooie weer! Nou, sterkte en ik kom zo af en toe wel eens spieken hier!

_breekt weer uit_
lieselotje, jij moet dus ook nog beginnen aan het kamertje? al ideeen? heb je al/nog meubeltjes? je vakantie klinkt druk. ik ben dan 15 jaar jonger maar vind het ook wel zwaar klinken hoor elke dag niet voor 9 uur op de bank... ik ben toch blij dat mijn man savonds op tijd thuis is de kinderen op bed helpt te leggen en dat ik dan de meeste avonden kan gaan zitten...

2jongens veel plezier in walibi. leuk maar ook druk zo'n ontbijt op school.

balen nolleke dat je toch nog rustiger moet doen. kan me voorstellen dat het voor jou helemaal niet zo snel lijkt te gaan als voor ons, jij moet elke minuut zo'n beetje wegkijken.... nog 4 weken... en inderdaad straks ga je al het stilliggen met je baby goed maken, heerlijke zomerse wandelingetjes...

pijnstilling: bij Oudste had ik iets waarbij ik na een wee op een knopje mocht drukken en dan moest ik weer wachten tot hij op een bepaald getal stond en dan mocht ik weer drukken... weet niet eens wat het geweest is... nolleke weet jij dat? is dat dat stoned spul? weet wel dat ik er tijdens die bevalling niet echt 'bij' was, maar was ook heftige bevalling met dat ik de nieging had tijdens een wee weg te vallen en hartslag kindje niet goed ging enzo, najah allemaal vervelend...maar toen hij geboren was was ik niet suf ofzo gelijk helemaal bewust wat er gebeurde... maar bij Meissie thuis bevallen en het was wel pittig maar ook mooi, wil ook nu weer thuis bevallen. zonder pijnbestrijding, het is zo'n vreemde gewaarwording als je lichaam dat kleine kindje naar buiten werkt...

zo net heel vervelend gedroomd vandaar even wat schrijven.... mensen doodmaken is niet zo mijn ding geloof ik.... nou even wat drinken en naar de wc en dan maar kijken of ik weer in slaap kan vallen...
Hoe heb je geslapen Vlinder? Nare dromen zijn niet leuk.

Wat heb ik het dan makkelijk als werkloze zwangere als ik het drukke bestaan van jullie moeders met (veel) kinderen hoor. De kinderwens kwam pas een paar jaar geleden opzetten, altijd gedacht dat het er nooit van zou komen. Denk dag het bij een blijft. Maar zeg nooit nooit! Ik heb wel zin om na m'n verlof weer aan het werk te gaan. Merk wel dat ik dat nodig heb.

Fijne zomerse dag ladies!
Vervelend vlinder van die nare droom. Ik kan niet wachten tot mijn verlof! nog 2 maanden. Ik heb vanacht heel slecht geslapen want had hele onrustige benen. Ik slaap meestal als een blok. Ben nu dus erg moe en helaas niet vrij op goede vrijdag. Wordt een lange dag vandaag ;) Gisteren heb ik een voedingskussen gekocht en Nijntje muurstickers en een nijntje lampionlamp. Het kamertje wordt een beetje nijntje retro. Ook retro want mijn oude hobbelpaard (bruin) staat er ook en is ook een heel retro model. Jaren 70. Denk dat dat het beste bij elkaar past. Gewoon neutraal met wat leuke nijntje accessoires.

Geniet lekker van het weer en het paasweekend!
gelukkig weer redelijk geslapen daarna, nu liggen de kinderen te slapen dus ik ga zo ook maar even ontspannen ipv opruimen en schoonmaken...

vervelend is dat mari, onrustige benen, hopelijk gaat het komende nacht beter.

klinkt als een leuk kamertje vera. ik zal binnenkort eens een foto maken van de kamers van Oudste en Meissie. de babykamer laat waarcshijnlijk nog even op zich wachten...
goedemorgen!!

Iedereen een fijne pasen gehad?

kan haast niet missen toch met zulk goed weer?

Mijn bloeddruk was vorige week helemaal goed, dus dat was wel een opluchting!

eigenlijk was alles helemaal goed. de kleine groeit volgens het boekje en is ontzettend actief.

ik moet nu ook om de 3 weken naar de verloskundige dus 10 mei moet ik weer. vind het toch elke keer weer spannend!

zaterdag konden we het babykamertje ophalen eindelijk na 3 maanden wachten!

en gister hebben we een begin gemaakt om hem in elkaar te zetten dus wij trokken de doos voor het ledikantje open, is er al een lat afgebroken :(:(

echt heel erg balen, maar we gaan hem erop plakken met kit gewoon.

ben er zo blij mee.

vond het wel heel erg apart dat je een bedje in elkaar zet voor iets dat nu nog in je buik zit. heel raar.

vanmiddag ga ik onze mdf boom schilderen met een vriendin heb er nu al zin in

Ik blijf straks trouwens 4 dagen werken (32 uur), maar ik blijf op de maandag thuis werken en dan dinsdag woensdag en donderdag naar kantoor en virjdag lekker vrij.

2 dagen gaat het dan naar de kinderopvang en een dag naar oma.

ben wel echt blij dat we bij ons de mogelijk hebben om thuis te werken anders was het nog wel lastig geweest.

toch moet ik nog wel kijken hoe het bevatl en of het niet te veel is.

ben wel echt al aan het aftellen naar mijn verlof.

volgende week hebi k lekker een weekje vrij. heerlijk.. en dan nog een week of 5 werken en dan is het gedaan tot november :):)

groetjes!
Hallo allemaal!

Iedereen lekker genoten van het mooie paasweekend?

2jongens, he gelukkig ben ik niet de enige die het langzaam vind gaan, haha.

Hoe was het in Walibi?

Lieselotje, zullen we ruilen? Jij even een weekje hier op bed, ik overnemen van jou wat jij wilt ? Zou mooi zijn als dat zou kunnen!

Enne, dat klinkt echt als hormonen die opspelen bij je!

Vlinder, wat jij hebt gehad is inderdaad die Remifentanil, het 'stoned' spul. Veel vrouwen ervaren het ook als prettig dat zij zelf de regie in handen hebben zeg maar. Als het niet nodig is druk je niet en heb je het wel nodig, dan druk je wel.

Is wel grappig, wij kunnen op het apparaat zien hoe vaak iemand gedrukt heeft en hoe vaak het apparaat ook een shotje gegeven heeft (kan min 1x in de 2 minuten, anders krijg je een overdosis). Heb een keer meegemaakt dat een vrouw 891 keer!!!! had gedrukt en het maar 19 keer had gekregen. Dat betekent dus dat ze in nog geen 40 minuten bijna 900 keer gedrukt had....ja, ze had het wel zwaar!

Shootingstar, fijn dat alles weer goed was!

Ik ben ook zo benieuwd naar al jullie kamertjes!

Zeker nu ons kamertje gister in elkaar is gezet. Owww, wat voelde ik me gelukkig toen ik eindelijk op het kamertje gevuld met meubeltjes stond.

We hebben er toch voor gekozen om een wiegje op onze kamer te zetten en hebben die ook meteen gekocht afgelopen zaterdag (althans mijn vriend dan, ik ga opdrachten vanaf mijn bed, hihi). Staat echt zo schattig!

Heb nog geen foto's gemaakt, maar zal dat snel eens doen.

Vanochtend weer controle gehad en alles was weer goed! Dus weer voor een week goedgekeurd en blijf dan ook maar weer braaf op bed liggen.
Ow ja, ik heb weer een rijtje controles voor in de tabel:

2 mei controle gyn, 9 mei controle gyn, 16 mei controle gyn+groeiecho
Hoi meiden,

hier ben ik weer..

Nolleke, super dat je controle goed was geweest!

Shootingstar, jou babykamertje is dus ook binnen, leuk! En goed dat je bloeddruk normaal was!

Hier weinig nieuws, drukke weekend achter de rug, vanochtend naar VK geweest, alles was goed. Kom nu ook om 3 weken naar verlos, volgende keer 17 mei.

Volgende week heb ik ook vrij genomen (ivm schoolvakantie), woe,do en vrij heeft man ook vrij. Ik denk dat we donderdag de kinderen toch naar de oppas brengen en dan kunnen we rustig wat aankopen doen, wil even naar Prenatal , kijken voor de kinderwagen etc..Verder willen we de zonwering gaan bestellen voor 2 slaapkamers boven (hebben 2 kamers op het zuiden ), wil dus dat soort dinges even zonder kinderen doen. En dan misschien nog samen lekker lunchen in de stad, doen we toch bijna nooit.

Walibi was trouwens niet zo leuk, kinderen zijn toch te klein voor veel attracties, en ook binnen hadden ze heel veel dinges die je nog moest betalen (schieten, balletjes gooien in de doel, met water schieten etc, kermis-achtige dinges allemaal eigenlijk)..elke "activiteit" kost dan 2-3 euro, de jongens wilden natuurlijk alles uitproberen, maar ik vind het een beetje belahelijk, je betal 30 euro perpersoon voor de ingang naar de park, en dan nog 2 euro voor elke kleine ding binnen....Verder was ik doodmoe in de pretpark vanwege de hitte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven