Gezondheid alle pijlers

Mijn begrafenis nadert

05-12-2007 19:50 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week heb ik van mijn arts te horen gekregen dat de kanker in mijn hoofd weer in alle hevigheid terug is.

We gaan er nog wel wat aan proberen te doen, maar zelfs als de voorgestelde behandelingen aanslaan, mag ik al blij zijn als ik de zomer haal, zo niet dan resten mij slechts enkele maanden en word ik geen 29.

Ik ga nu toch alvast teksten, liedjes en gedichten verzamelen voor mijn begrafenis, ook al hoop ik nog steeds dat ik ze pas daadwerkelijk nodig heb na mijn 65e.

Wie weet er nog wat moois?
quote:carla1979 schreef op 24 oktober 2008 @ 11:22:

Hoi Julianaa,

Helasss wordt dit tpoic voo mij weer heel actueel, zie "Jong en kanker wie ook?"

Carla, ik googelde over het concert van The Voices wat nu is op rtl 4 maar jouw topic stond er ook tussen.

Durf het bijna niet te vragen maar daarom up ik het topic maar ..... hoop dat we nog iets mogen horen. xmv
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, ik heb net haar loepje bekeken en ze is kort na het plaatsen van dat bericht overleden. Een vriendin van haar heeft ingelogd onder haar naam en het gemeld.
quote:Earthshrine schreef op 23 april 2011 @ 13:39:

MV, ik heb net haar loepje bekeken en ze is kort na het plaatsen van dat bericht overleden. Een vriendin van haar heeft ingelogd onder haar naam en het gemeld.

Oh wat erg. Ik heb dat helemaal gemist. Ja ik vreesde het al omdat het topic al wat ouder is.

Bedankt voor je berichtje.

R.I.P. lieve Carla.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
meisje, meisje wat een verdriet! Wel fijn dat het nog allemaal kan regiseren. Ik ken je niet dus muziek is wat moeilijk. Maar veel forummers zijn druk ad slag zie ik. Kom net vd begraafplaats om een bloemetje neer te zetten bij een dierbare die ah zelfde is overleden en zo'n berichtje van jou gaat door merg en been. Make up loopt nu uit waavooor dank! Haha

Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je van dit prachtweekend gaat en kunt genieten.

Knuffel!
shit..ook helemaal gemist dat ze er niet meer is. Tranendal...
madeliefje, ze is overleden.

Wat een treurig bericht, topic is al een paar jaar oud,en ze is helaas al kort na haar bericht overleden maar het blijft vreselijk, ze was nog zo jong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven