3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Lekker roosje!!
quote:apppel schreef op 24 april 2011 @ 20:41:

Als voorbeeld: ik kreeg bij suggesties bijvoorbeeld BAM.
Geen idee hoe dat werkt Appel... ik dacht dat het altijd met het hebben van gezamenlijke vrienden te maken heeft.

Klinkt heerlijk Roosje!!
quote:apppel schreef op 24 april 2011 @ 20:41:

Ik heb een vraagje over facebook.

Rechts krijg je suggesties voor nieuwe vrienden.

He word die lijst van suggesties samengesteld? Door gezamenlijke vrienden denk ik? Maar hoe nog meer?

Als voorbeeld: ik kreeg bij suggesties bijvoorbeeld BAM. Op mijn RL facebook dan.

Maar we hebben geen gezamenlijke vrienden..

Wie weet hoe dit zit?

Google historie, enne zo, je comp ( en alle browsers) checken wat jij bekeken hebt, geweest bent enzo, en daar maken ze een selectie uit...

Die Bam zou ik nie toevoegen hoor
Klinkt goed Roosje..Wil ik ook wel..:)
Maar dat is toch niet normaal Jurkje?

Lekker dan...
Dus jij hep mij gegoegelt Appeltje
Denk dat facebook het op een accoordje heeft gegooid met viva want ik heb ook forummers bij die suggesties staan.

Vreemd.
quote:mamalief schreef op 24 april 2011 @ 20:54:

Nee, maar jullie kunnen wel een bepaalde "browser historie" delen, en vandaar de keuze op FB

Nu gaat de jurk uit...

Appel don't worry to much over het...Maar wel nadenken wat je doet.
facebook is heel gehaaid in die dingen, maken gebruik van allerlei cookies
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Betekent dat dat facebook weet dat Appel op dezelfde vunzige informatieve sites is geweest of begrijp ik het nou verkeerd?
Goedenavond!
Ik ben gelijk gaan kijken op m'n FB. De meeste 'people I might know' hebben 'mutual friends'. Verder zijn er een aantal mensen zonder 'mutual friends', maar deze mensen ken ik wel in RL. Geen idee hoe die in mijn FB gekoemen zijn. Eén ervan is een vriendin van mijn moeder

(ik FB in het Engels trouwens, geen idee hoe al die dingen in het Nederlands heten)
Volgens mij staan mensen die hebben gekeken op je profiel ook tussen je vriendensuggesties
Ik doe er verder niks mee, heb m aangemaakt om babyfoto's van een vriend te kunnen zien.

Ben er laatst nog even opgeweest om mijn status en foto te veranderen maar verder boeit het me weinig.

Als ze dan ook nog bijhouden wat je waar hebt gedaan en met wie dan vind ik het helemaal niet lollig meer.
mamalief, 25 minuten geleden

tuurlijk! ik wil alles van je weten!
quote:poppedotje schreef op 24 april 2011 @ 21:14:

Volgens mij staan mensen die hebben gekeken op je profiel ook tussen je vriendensuggesties Ik ga meteen kijken naar wie die nieuwsgierige Aagjes zijn geweest!
mamalief, 13 seconden geleden

.....

Als ze dan ook nog bijhouden wat je waar hebt gedaan en met wie dan vind ik het helemaal niet lollig meer.

ik dus ook niet! vind het ineens een stuk minder leuk!
Ik heb even gekeken en de meeste mensen die er staan zijn mensen die ik via dit of een ander forum ken.

Die dus niet mijn naam kennen maar dus wel door facebook aan mij gelinkt worden.

Stond van de week een heel artikel over. Dat je privacy voorzover dat mogelijk is, ver te zoeken is op FB. Ze kunnen precies zien wat je interesses zijn of zo. Ik heb het niet dus ook gelezen met half oog.
En bij mij staat Appel er dan weer tussen met haar Appelnaam en niet met de echte......wat een raar gedoe dat facebook zeg.
Reden genoeg voor mij om met facebook te stoppen.
quote:mocy schreef op 24 april 2011 @ 21:30:

Ik heb het niet dus ook gelezen met half oog.Deze moest ik drie keer lezen maar snap 'm nu
Moos ik las laatst in mijn archieven een heul oud msn gesprek terug met jou en een nietnadertebenoemen persoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven