3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zondag 24 april 2011 om 21:46
zondag 24 april 2011 om 21:56
zondag 24 april 2011 om 22:07
Ik heb heerlijk de hele dag zitten lezen buiten. Een boek over iemand die obesitas heeft en gaat afvallen en het hele proces er omheen. Kwam er toevallig in terecht omdat mijn e-reader een eigen leven leidt. Maar zat er al snel helemaal in en vond het goed en leuk geschreven, heb er ook wat aan gehad en het lijkt me erg motiverend voor mensen met veel overgewicht.
zondag 24 april 2011 om 22:11
Soms is lezen over iets waar je je eigenlijk niet in verdiept best fijn Moos.
Zo koop ik wel eens boeken op de gok, gewoon klikken bij bol.com en daar komt vaak heel iets verrassends en leerzaams uit.
Al zit ik nu steeds in de zelfstudie boeken en psychologische boeken en dat is dan wel weer naar eigen keuze.
Zo koop ik wel eens boeken op de gok, gewoon klikken bij bol.com en daar komt vaak heel iets verrassends en leerzaams uit.
Al zit ik nu steeds in de zelfstudie boeken en psychologische boeken en dat is dan wel weer naar eigen keuze.
zondag 24 april 2011 om 22:13
Wat is hier gebeurd???? Wat een rare layout en wat onduidelijk!
Bankje, ik had eigenlijk wel naar de Matheus Passion gewild maar kon geen medeganger vinden. Het is natuurlijk een indrukwekkend verhaal. Op het strand lijkt me wel heel bijzonder.
Wie komen er BAM op Paaspop?
Peter RRRRR de Vries heeft wel weer een boeiend onderwerp. We zitten hier rustig te kijken met zijn tweetjes en Graaf schrikt zich ineens de rambam. Waarom? Ik zat ineens te gillen: die vent ken ik!!!!!
Bankje, ik had eigenlijk wel naar de Matheus Passion gewild maar kon geen medeganger vinden. Het is natuurlijk een indrukwekkend verhaal. Op het strand lijkt me wel heel bijzonder.
Wie komen er BAM op Paaspop?
Peter RRRRR de Vries heeft wel weer een boeiend onderwerp. We zitten hier rustig te kijken met zijn tweetjes en Graaf schrikt zich ineens de rambam. Waarom? Ik zat ineens te gillen: die vent ken ik!!!!!