3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zondag 24 april 2011 om 22:44
quote:Bianca40 schreef op 24 april 2011 @ 22:32:
Dus ik vind je deze Pasen een stuk beter dan de vorige!
Ik wel ja, dat ben ik met je eens.
Als ik zo was de vorige pasen dan was het misschien allemaal anders gelopen...
Maar wat als... daar heb je niks aan dus ik ga nu gewoon door met wat nu?!
Geen ja-maar meer maar ja-en.
Dus ik vind je deze Pasen een stuk beter dan de vorige!
Ik wel ja, dat ben ik met je eens.
Als ik zo was de vorige pasen dan was het misschien allemaal anders gelopen...
Maar wat als... daar heb je niks aan dus ik ga nu gewoon door met wat nu?!
Geen ja-maar meer maar ja-en.
zondag 24 april 2011 om 22:44
zondag 24 april 2011 om 22:48
quote:mocy schreef op 24 april 2011 @ 22:45:
Ik wil ook een Bi-buurman.
Bi-buurman had trouwens wel Bianco zn zonnebril weggegooid!!
Die waren we 2 x geleden vergeten en steeds vergeten te vragen, hij bewaart gevonden spullen 2 weken en dan gooit ie ze weg!!!
Afgelopen zaterdag zaten we nog even bij hem op het terras, Bianco moest zn afvoer in de keuken maken. Maar we zijn braaf naar huis gegaan om te eten omdat ik wist dat Vin zou komen
Ik wil ook een Bi-buurman.
Die waren we 2 x geleden vergeten en steeds vergeten te vragen, hij bewaart gevonden spullen 2 weken en dan gooit ie ze weg!!!
Afgelopen zaterdag zaten we nog even bij hem op het terras, Bianco moest zn afvoer in de keuken maken. Maar we zijn braaf naar huis gegaan om te eten omdat ik wist dat Vin zou komen
zondag 24 april 2011 om 22:49
quote:Bianca40 schreef op 24 april 2011 @ 22:48:
[...]
[...]
zondag 24 april 2011 om 22:52
quote:Gravinnetje schreef op 24 april 2011 @ 22:50:
Stelletje goochemerds.
Zeg Bi, ben je bang voor me? Dat je me ontloopt bij die achenebbisje Griek?
Neeeejoh ben jij messjokke??
We moesten zowiezo weg, moest nog make-uppen voor de Nacht van Oranje en goed eten!
Ik heb trouwens zo weinig gedronken daaro vannacht dat ik gewoon terug naar huis kon en mocht rijden!!
Stelletje goochemerds.
Zeg Bi, ben je bang voor me? Dat je me ontloopt bij die achenebbisje Griek?
Neeeejoh ben jij messjokke??
We moesten zowiezo weg, moest nog make-uppen voor de Nacht van Oranje en goed eten!
Ik heb trouwens zo weinig gedronken daaro vannacht dat ik gewoon terug naar huis kon en mocht rijden!!