onbeantwoorde liefde..en nu?

07-01-2008 22:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi

ik word er naar van, voel me rot en verdrietig, omdat ik weet dat ik iets wil wat niet bestaat.

korte uitleg ;)

ruim een jaar geleden leerde ik de jongen kennen, leuk van af dag 1, we bleven vaak bij elkaar slapen, filmpjes kijken en samen eten. buitenshuis, zocht hij nooit enig contact met me op, sowieso was ik het die de belde en sms'te om af te spreken.

als hij mijn bed verliet en weg ging voelde ik me zo naar met als gevolg dat ik hem zsm weer wilde zien, alles draaide om hem.

het komt er opneer dat hij de sex leuk vind en mij een lieve meid maar heeft geen verdere gevoelens (letterlijk gezegt)

Echter ik wel voor hem en ze verteren me langzaamerhand.

naar beter weten in blijf ik hem opzoeken, heb sex met hem en hoop dat hij niet weg gaat...vergeefse hoop

hoe kom ik van deze verliefdheid af! ???ik wil t niet meer, het is mooi geweest

help ;)
Afkicken. Want je bent een beetje verslaafd ben ik bang. Er zijn altijd 2 kanten aan een relatie, beide partijen hebben 50 procent. Jij kan op jouw 50 procent alles doen wat je maar kan bedenken, maar dat heeft geen invloed op zijn 50 procent. Als hij niks meer wil, niks meer voelt dan kan je nooit van jouw 50 procent 80 maken... Ik hoop dat je 't nog volgt...

Je blijft ook verliefd als je met hem geconfronteerd wordt, dus door hem te zien, maar ook door zijn smsjes terug te lezen etc. etc. Hoe minder 'exposure' hoe sneller de verliefdheid afzakt. En daarmee kom ik dus bij het afkicken: zorg dat je alles wat hem hem te maken heeft voor zover dat kan uit je leven verbant. Ik denk dat je dus vooral geen sex meer met hem moet hebben (over exposure gesproken). En waarom niet? Omdat je er verdrietig van wordt. En je verdient beter!

(PS spreek uit ervaring en weet hoe moeilijk het is)
Hier ook ervaring. Hoe langer het duurt hoe verslaafder je wordt.... afkicken nu het nog kan. Kost je jaren van je leven anders.... ff alle banden breken.

Scherpe messen maken schone wonden.
Tja...einde van de wereld. Ik zou gewoon lekker doorgaan hem te neuken, dan raak je vast vanzelf steeds verder in een dip.
Hoe moeiijk het ook is, afkappen die hap. Ik heb zelf ook in hetzelfde schuitje gezeten en je schiet er echt niks mee op. Als hij niks wil, dan wil hij ook niks. Hoop geef je jezelf altijd, maar in dit geval is het valse hoop. Geen contact meer zoeken, ja op de korte termijn voel je je er beter door, op de lange termijn geeft het je alleen maar meer verdriet. Succes (en sterkte!).
Dumpen en al het contact verbreken. Heel moeilijk de eerste tijd, ik weet het. Het is zwaar afkicken. Maar het is de enige manier om hem te vergeten. Je moet er toch niet aan denken dat hij op een dag voor je staat om JOU te dumpen omdat hij een meisje heeft leren kennen waar hij verliefd op is. FF doorbijten meissie, geen contact meer opnemen. Anders krijg je in de toekomst nog veel meer verdriet.
Ga stappen,sporten,werken,of .........
bedankt voor de adviezen:)

geen contact heb ik geprobeert, in de eerste instantie dacht ik nog veel maar hem toen werd het minder heel prettig!, echter hebben we dezelfde beste vriend en kwamen zodoende weer in contact en alles was binnen 1 avond weer hoer het was + gevoelens vandien.

Bovendien verteld die gezamelijke vriend ook over hem en kan ik dus makkelijk op de hoogte blijven..wat ik natuurlijk niet moet doen.

is afstand nemen. banden breken dan de enige manier? terwijl ik deze vraag typ lach ik, natuurlijk. Maar het is zo makkelijk om hem te blijven opzoeken, hoe maak ik de wil omdit niet meer te willen?!
[

is afstand nemen. banden breken dan de enige manier? terwijl ik deze vraag typ lach ik, natuurlijk. Maar het is zo makkelijk om hem te blijven opzoeken, hoe maak ik de wil omdit niet meer te willen?![/quote]

Ja het is de enige manier.
Als je van zelfkwelling houdt, gewoon doorgaan. Op en dag komt die jongen wel een ander leuker meisje tegen en dan breekt ie het contact met jou wel.
Het is moeilijk om tegen je (korte termijn) gevoel in te gaan, maar idd de enige manier is om al het contact te verbreken! Het is echt hetzelfde als verslaving: onder de invloed van drugs voel je je fantastisch, en daarna ontzettend klote, om weer opnieuw een shot te nemen... Zo is het ook bij hem, dus je moet er gewoon van af. Als je het shot niet meer neemt om je gelukkig te voelen, zal je dat naar verloop van tijd ook niet meer missen. Op langere termijn verdwijnt namelijk het klote gevoel en het rotte 'day after' gevoel heb je ook niet meer!

Praktisch gezien: Vraag aan gezamenlijke vriend om niet meer over hem te praten, verbreek alle contact, zie hem ook niet meer bij gezamenlijke vriend. Vertel ook dat gezamenlijke vriend geen antwoorden moet geven op eventuele vragen die jij stelt. Zo heb ik het ook gedaan met het zusje van een ex met wie ik bevriend ben gebleven. Zij vertelde niks over hem, ik vroeg niks en ik wist dat als ik iets zou vragen zij niet zou antwoorden. Ondertussen vertelt ze wel algemeenheden hoe het met hem gaat, komt hij in gesprekken wel voor, maar bvb niks over zijn nieuwe vriendin.

Uit het oog = uit het hart, uit het hart = uit het hoofd.

Het duurt even, maar je wordt er echt veel gelukkiger van!!!
tja, zolang je met deze man bezig blijft, zul je je niet openstellen voor een ander. Je bent toch meer waard dan iemand die je alleen voor de seks leuk vindt?
Kun je niet met die gezamelijke beste vriend afspreken dat hij het niet meer over hem heeft en dat jij hem even niet meer wil tegenkomen totdat jij over hem heen bent?

Anders blijft dit maar door gaan en zit jij straks met de ellende als hij een ander heeft en die vriend dan ook nog steeds aan jou vertelt hoe gelukkig hij met haar is.

Kom op meissie tandjes op elkaar en even doorbijten!
Als hij jou echt zo aardig vindt en jij dit aan hem verteld, dan kunnen jullie toch samen afspreken niet meer op elkaar te reageren en te stoppen met sex ?
Ik kan maar 1 tip geven en dat is KAPPEN!! En niet morgen of overmorgen, maar VANDAAG nog! Alles afkappen, haal zijn nummer uit je telefoon,wis zijn mailtjes/smsjes, etcetera. En ga afleiding zoeken, lekker stappen met vriendinnen,sporten werkt ook goed, wie weet een leuke scharrel, ga internetdaten,etc, alles om maar gewoon niet met hem bezig te zijn. Ik spreek uit ervaring, op een gegeven moment wordt het zo´n obsessie.Maar geloof me, als je er eenmaal vanaf bent, voelt het heeerlijk en vraag je je echt af waarom je zo lang met die eikel bezig bent geweest. Bij mij heeft het een jaar geduurd, toen was ik het zat,heb knop omgedraaid en bevalt prima.Is nu 2 jaar geleden en het leven gaat gewoon door hoor, daarna zijn er nog genoeg nieuwe(leukere)mannen voorbijgekomen,dus no worries..maar volgens mij weet je diep in je hart heus wel wat het beste is voor jezelf..Sterkte!
Hey,

zulke dingen kunnen hele periodes verpesten alleen maar omdat je op zoek bent naar genegenheid en die verwart met seks. Geef toe, voel jij je geliefd als hij een week niet reageert, of meteen na de seks weggaat? Nee, je voelt je alleen maar kutter en je vult je leegte op met hoop dat ie weer komt. Op deze manier is het nooit genoeg en word je van binnen steeds leger.

Mijn moeder zegt altijd: "je hoeft niet verdrietig om hem te zijn want het IS dus geen leuke man." En zo is het precies, je zult nooit van hem krijgen wat je wilt en dus word je alleen maar desperater. Ik heb zoiets ook wel gehad maar ben er nu vanaf en een happy single. Je moet een relatie met jezelf opbouwen, dat is er een voor het leven. En als die goed zit, zoals ik nu heb, voel je je gelukkiger dan ooit en kan een man je ook nooit meer zomaar van je stuk brengen. Immers als hij weggaat moet hij dat lekker doen, want dan weet je dat het leven zonder hem geweldig is.

"Geen man moet je laten huilen en de man die dat wel doet is het niet waard om om te huilen."

Belangrijk is dat je eerlijk tegen jezelf bent en ziet dat dit is wat het is. Hij zal nooit van jou houden, verliefd op jou zijn, contact met je zoeken etc. Conclusie: je krijgt van hem nooit in je levensdagen niet wat je wilt, en het maakt je alleen maar diepongelukkig en je creeert een disrespect voor jezelf.

Kom op meid, kies voor jezelf.
Als hij niets verder met je wil dan seks omdat hij niet verliefd is..dan wordt hij vandaag of morgen verliefd op een ander en is ie weg...en anders loopt dit soort relaties vaak gewoon af doordat hij je steeds minder opzoekt...

Ogen en oren openhouden, afleiding zoeken, er zijn genoeg leuke mannen die wel voor je willen gaan.
Ik sluit me bij de vorige reacties aan. Wat je ook kan helpen bij het verbreken van het contact is het feit dat hij je alleen maar gebruikt om zijn eigen behoeften te vervullen. Met zo'n egoist wil je toch niets te maken hebben. Ik begrijp niet hoe mensen willens en wetens zo met de gevoelens van anderen kunnen spelen. Dat zegt toch wel iets over zijn karakter vind ik.
Als je jezelf niet wil verliezen:stoppen!!!!

Dat is de enige remedie! .....spreek uit ervaring....
ik heb de adviezen opgevolgt, dat vrij makkelijk omdat hij een week weg was en ik heel druk met tentamens was. Heerlijk gevoel om mn vrijheid terug te hebben in mn hoofd.

maar nu is hij weer terug en ik klaar met de tentamens en merk ik dat mn gedachtes steeds vaker naar hem afdwalen. Zelfs als ik droom :S

opeen of andere manier lukt het me niet, natuurlijk is dit iets wat niet zomaar over gaat.

ik vind het een beangstigend idee dat over 2 weken het nu een jaar speelt, daar kan ik wel boos om worden, ik wil het graag loslaten, anderzijds merk ik dat er diep van binnen nog iets zit dat ik graag met hem contact wil houden, maar dan platonisch, het lijkt me vreselijk niet te weten hoe het met hem gaat en er niet voor hem te kunnen zijn. Anderzijds besef ik me wel dat in vriendschap de verhoudingen nog steeds scheef zullen zijn, hij heeft nl. niet de behoefte aan zulk contact met mij....

heel erg bedankt igg voor jullie reacties, ik weet nu dat het niet goed voor me is, iets wat ik eerder niet onder ogen zag/ wilde zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven