Tweeduizend Elfjes - 3

16-02-2011 12:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.

Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Jij wordt ik elk geval nog bruin. Ik word hoogstens een soort aardbeien-yoghurt-kleur
Ik moet met mijn geel/groen gezicht door het leven. Ik word niet rood en ook niet bruin. Maar op strand word ik gelijk bruin, zelfs als ik verbrand ben. En dan kom iemand schouderklopje doen: wat ben je lekker bruin! AAAUUUUU!!!! Ze weten niet dat ik verbrand ben
Aaaah arme Mefsie

En Han, wit is het nieuwe bruin he, daar heb ik een keer een hele reportage over gezien, dat zonnen uit was en een sneeuwwitte nicole kidman huid de shit was. Dus je bent gewoon hardstikke trendy
Helloooo...

Ik ben lekker geel, das pas leluk
quote:_yellowlove_ schreef op 26 april 2011 @ 14:54:

Aaaah arme Mefsie

En Han, wit is het nieuwe bruin he,quote:_yellowlove_ schreef op 26 april 2011 @ 14:54: daar heb ik een keer een hele reportage over gezien, dat zonnen uit was en een sneeuwwitte nicole kidman huid de shit was. Dus je bent gewoon hardstikke trendyHet probleem is dat ik niet wit ben, maar geel/groen
Ja daarom kreeg jij ook gewoon een hug En han kreeg een oppeppend bericht over wit is hip.

Groen/geel is hip , daar heb ik nog niet veel over gelezen. Ik ga speuren voor je!(en voor Siroop die met hetzelfde probleem kampt)
Ik ben dus niet wit. Lul (die ja) vertelde mij dat ik een "aardbeien yoghurt" kleur heb. En dat klopt eigenlijk wel. Aardbeienyoghurt.
Ok daar zoek ik ook nog wel een artikeltje over hoe hip dat is. Ik heb het er druk mee.
aardbeien yoghurt is lekker, en een mooi kleur. Ik heb meer de kleur van een zombie.
We kunnen allemaal zo in de Benetton reclame!!
Wat goed van jou Siroop. Inderdaad:

Een witte zwarte

Een geel/groen zombie

Een aardbeien yoghurt

Een gele half arabier
Eigenlijk ben je de enige normaal, Siroop
Ik ben wel wit. Heel wit. Met rode wangen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Jippiee, nog een kleur erbij!!

(o, ik heb wel altijd een rode pipo-neus, iedereen denkt altijd dat ik verkouden ben...)
Of Heidi in het blond
Benetton familie van me? Wo bist du?
Ik ben er wel, maar ik ben wit, dus onzichtbaar.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
hihi, hier ben ik, tussen de gele pollen, kan je alleen mn rode neus zien...
Aardbeien yoghurt meld zich!

Ik vreet me lens aan praliné eitje van de aanbieding
IK WIL OOOK PRALINE EITJEEEES!!

o nee, wacht, moet eerst nog avondeten..

Chili con carne zonder carne..
Daf

Ik heb net gele m&m's gegeten... Morgen weer een nieuwe dag voor gezond eten enzo

Siroop arme jij met je rode neusje.

Ik vrees dat ik egaal bruin ben , en ik vrees ook dat ik geen artikelen kon vinden die jullie huidskleur vereerden...
quote:Daffodil schreef op 26 april 2011 @ 20:32:

Ik ben er wel, maar ik ben wit, dus onzichtbaar.Hoe staat het met inpakken, Daffie? heb je al een huis enzo?
hier zijn we toch:

jeeeeej barbapapppaaaaaaaaaaaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven