KPN Digitenne
woensdag 27 april 2011 om 11:15
Sinds eind vorige week heb ik een insteekkaart voor in mijn tv op de slaapkamer van KPN. Digitenne heet het en je krijg daarbij een antenne die je bij het raam, of een andere plek, moet neerzetten voor bereik. Bij mij staat 'ie in de dakgoot wil ik uberhaupt een beetje de commerciele zenders willen ontvangen.
Nu de vraag: hebben jullie wellicht nog tips uit ervaringen hoe je die zender beter kan maken qua ontvangst? Want ja. In de dakgoot (het is een ook een buitenantenne) lijkt mij niet top als het -15 is of regent.
Nu de vraag: hebben jullie wellicht nog tips uit ervaringen hoe je die zender beter kan maken qua ontvangst? Want ja. In de dakgoot (het is een ook een buitenantenne) lijkt mij niet top als het -15 is of regent.
woensdag 27 april 2011 om 12:00
Digitenne werkt niet icm een schotel.
Je kunt even bellen naar KPN, of mailen naar:
klantenservicetvvankpn@kpn.com
Je kunt even bellen naar KPN, of mailen naar:
klantenservicetvvankpn@kpn.com
woensdag 27 april 2011 om 12:57
Digitenne is ware bagger. Als er een brommer voorbij komt of de buurman maait zijn gras, heb je alleen nog een blokkenbeeld.
Wij hebben vanalles geprobeerd, antenne buiten zetten, buiten antenne, tv verplaatst zodat antenne ook verplaatst kon worden. Niets werkte. Wij hebben het opgezegd en een kabelabonnement genomen. Beneden kijken we digitaal met een kastje van de kabelaar (werkt dus eigenlijk zelfde als digitenne, alleen sluit je kastje aan op kabel, waarover dus ook digitaal signaal loopt) en boven kijken we analoog via de kabel.
Heeeerlijk! Geen storingen als er brommer voorbij komen, buurman kan weer zijn gras maaien....
Wij hebben vanalles geprobeerd, antenne buiten zetten, buiten antenne, tv verplaatst zodat antenne ook verplaatst kon worden. Niets werkte. Wij hebben het opgezegd en een kabelabonnement genomen. Beneden kijken we digitaal met een kastje van de kabelaar (werkt dus eigenlijk zelfde als digitenne, alleen sluit je kastje aan op kabel, waarover dus ook digitaal signaal loopt) en boven kijken we analoog via de kabel.
Heeeerlijk! Geen storingen als er brommer voorbij komen, buurman kan weer zijn gras maaien....
Nope
woensdag 27 april 2011 om 13:05
Digitenne is een ramp. Ik heb alles geprobeerd, drie keer een nieuwe ontvanger, twee buitenontvangers en uiteindelijk is er zelfs een monteur komen kijken en nog werkte het ding niet. Ik heb nog steeds twee van die ontvangers staan hier, want toen ik het hele zwikkie terug wilde sturen moest ik eerst een retouretiket met code krijgen. En met dat etiket kon ik een pakket terug sturen, maar de rest bleef staan. Weer gebeld, weer twee codes en dus nog twee pakketten retour, maar voor de laatste twee krijg ik maar geen etiketten/codes. Wel een brief dat mijn pakketten in goede staat zijn ontvangen en als "compleet en intact retour gekomen" zijn goedgekeurd. En dat is best knap als die dozen die zij hebben goedgekeurd nog steeds als koffietafel naast de pc dienen.
woensdag 27 april 2011 om 13:12
woensdag 27 april 2011 om 14:19
quote:Perel schreef op 27 april 2011 @ 13:40:
@ Kate:
[...]
Ik ben dan wel geen Kate maar:
http://www.kpn.com/prive/ ... gitenne-handleidingen.htm
even klikken op funke buitenantenne
@ Kate:
[...]
Ik ben dan wel geen Kate maar:
http://www.kpn.com/prive/ ... gitenne-handleidingen.htm
even klikken op funke buitenantenne
Het Viva forum is papaja.
woensdag 27 april 2011 om 14:23
quote:Kate1980 schreef op 27 april 2011 @ 13:07:
Ik werk bij Digitenne en die buitenantenne is absoluut niet (meer) gratis.
Net gesproken met KPN. Dat meisje gaf mij heulemaaaal gelijk. Ze zijn momenteel aan het onderzoeken of de nieuwe antennes over de masten heenstralen want dan moet ik, omdat ik dichterbij zit, weer een oude antenne hebben.
En maar blijven betalen.
KPN sucks. Alleen was ik dat even vergeten...
Ik werk bij Digitenne en die buitenantenne is absoluut niet (meer) gratis.
Net gesproken met KPN. Dat meisje gaf mij heulemaaaal gelijk. Ze zijn momenteel aan het onderzoeken of de nieuwe antennes over de masten heenstralen want dan moet ik, omdat ik dichterbij zit, weer een oude antenne hebben.
En maar blijven betalen.
woensdag 27 april 2011 om 14:32
quote:liesse schreef op 27 april 2011 @ 14:23:
[...]
En maar blijven betalen.
En dit dan?
quote:
De eerste maand kun je Digitenne vrijblijvend proberen
Je kunt Digitenne de eerste maand vrijblijvend proberen. Bevalt het toch niet, dan kun je het gebruikte pakket gewoon kosteloos aan ons terugsturenen hoef je voor die maand geen abonnementskosten te betalen. Als je Digitenne wilt houden hoef je niks te doen, na een maand gaat het abonnement in en worden de eenmalige aansluitkosten van ¤ 25,- plus de eerste maand in rekening gebracht en betaal je per maand maar ¤ 8,50 9,00 voor het abonnement.http://www.kpn.com/televi ... nt/Digitenne-van-KPN.prod
[...]
En maar blijven betalen.
En dit dan?
quote:
De eerste maand kun je Digitenne vrijblijvend proberen
Je kunt Digitenne de eerste maand vrijblijvend proberen. Bevalt het toch niet, dan kun je het gebruikte pakket gewoon kosteloos aan ons terugsturenen hoef je voor die maand geen abonnementskosten te betalen. Als je Digitenne wilt houden hoef je niks te doen, na een maand gaat het abonnement in en worden de eenmalige aansluitkosten van ¤ 25,- plus de eerste maand in rekening gebracht en betaal je per maand maar ¤ 8,50 9,00 voor het abonnement.http://www.kpn.com/televi ... nt/Digitenne-van-KPN.prod
Het Viva forum is papaja.
woensdag 27 april 2011 om 15:37
quote:DiGle schreef op 27 april 2011 @ 15:31:
Digitenne deed het prima bij mij......... de ramp begint pas als je gaat opzeggen!!!!!!!!! Wat een slecht bedrijf zeg:/
Als je op gaat zeggen, dan is die buitenantenne inenen wel gratis.
Maar idd, zodra KPN je binnen heeft als klant ben je niets meer waard, want ze hebben al aan je verkocht. Boek vol ellende kan ik erover schrijven. Digitenne, internet, mobiel abonnement, vaste telefonie. Het maakt niet uit met welke tak van sport je met ze te maken krijgt, ben je eenmaal klant en heb je een klacht word je niet meer serieus genomen.
Digitenne deed het prima bij mij......... de ramp begint pas als je gaat opzeggen!!!!!!!!! Wat een slecht bedrijf zeg:/
Als je op gaat zeggen, dan is die buitenantenne inenen wel gratis.
Maar idd, zodra KPN je binnen heeft als klant ben je niets meer waard, want ze hebben al aan je verkocht. Boek vol ellende kan ik erover schrijven. Digitenne, internet, mobiel abonnement, vaste telefonie. Het maakt niet uit met welke tak van sport je met ze te maken krijgt, ben je eenmaal klant en heb je een klacht word je niet meer serieus genomen.
Nope
woensdag 27 april 2011 om 15:41