3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:58:

Waar zijn Moonlight en MV gebleven??MV is denk ik broodjes uit de oven aan het halen of aan het opeten.
Ga dan lekker naar je bed Ieb, vraag je gewoon dat slotje morgenochtend (na het homo-trainen)
We hebben Josje nodig zonder Ipad... dan zijn we er zo
Als jullie niet meedoen ga ik douchen hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:59:

Getsie Vin.... wel lief dat ze het zelf probeert!Ja heel lief. Allereerst mag er boven niet gepoept worden, is het plastoilet en ten tweede als het niet lukt, mama roepen. Dus na even tijdens het schoonmaken, vroeg ze aan me: mama zijn we nog vriendjes, inclusief een randje tranen in haar ogen. Tja.......
Als ik 4 op een Remia heb dan ben ik weg
haha nichtje zat hier op de wc. Roept ze ineens tante IBI ik zit te poepen hoor. Owkee. maar gelukkig kan ze haar kont wel goed afvegen alleen doortrekken enzo gaat wat moeilijker
Ach Vin... das wel heel sneu!
Ahhhh Vin... ik denk dat ze het nu dan voor de volgende keer wel weet. Ze is een schatje!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:59:

[...]

MV is denk ik broodjes uit de oven aan het halen of aan het opeten.Weer present, broodje was lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
das best bizar bij echt waar
Stiefdochter riep vroeger ook vaak als ze gepoept had... dan moesten we komen kijken welke creatieve vorm ze die keer weer had neergelegd

Na de eerste keer ben ik daar dus niet meer ingetrapt!
Wij zitten Rtl 5 te kijken... en ik zie nu Vader Abraham... das ook best bizar
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2011 @ 23:02:

[...]

Weer present, broodje was lekker.mooi zo!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:58:

Mensekinderen zal zo in slaap kunnen vallen. Eens kijken of het gaat lukken zonder slaapmedicatie. Mag eigenlijk niet van psychiater maar ach wat niet weet wat niet deertAlvast slaap lekker. Toch juist goed als het lukt zonder med.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Even een aanvulling, ik zat haar niet uit te foeteren hoor maar liep te mopperen over die vieze poep. Gatverdegatver.

Ik weiger ook billen van andere kinderen af te vegen, ik verwacht ook van Minivin dat ze het zelf doet als ze bij anderen is en ze kan het ook prima alleen was ze natuurlijk weer veel te springerig en te enthousiast om het even rustig te doen. En ik dat kind zo nu en dan helemaal suf, don't worry.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 23:03:

das best bizar bij echt waarIk zit ook met een half oog te kijken! is idd bizar
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 23:03:

das best bizar bij echt waar

Ik wist het al.

Zelf getest
Hier ben ik!

Ik ben duidelijk te langzaam voor dit soort topics...
Hoe oud zou die nou zijn, die Vader Abraham??
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 23:03:

Stiefdochter riep vroeger ook vaak als ze gepoept had... dan moesten we komen kijken welke creatieve vorm ze die keer weer had neergelegd

Na de eerste keer ben ik daar dus niet meer ingetrapt! niet?
Wat is er dan bij echt waar wat zo bizar is?

Moonlight, gewoon stom doorrammelen, dan doen we hier allemaal
Wat is bizar? Zit debiteuren/crediteuren te kijken.
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 23:03:

Die van mij lieten 'm altijd gewoon liggen
quote:Moonlight82 schreef op 30 april 2011 @ 23:04:

Hier ben ik!

Ik ben duidelijk te langzaam voor dit soort topics...jij bent meer van de moonologen he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven