Mooiste eiland van Europa?
vrijdag 6 mei 2011 om 16:51
Hi,
Ik wil graag in september een weekje weg met een vriendinnetje. We zijn allebei geen party types en gaan met name voor natuurschoon. Liefst een prachtig eiland. Wat vinden jullie het mooiste eiland van europa en waarom?
Groetjes, Linda
Ik wil graag in september een weekje weg met een vriendinnetje. We zijn allebei geen party types en gaan met name voor natuurschoon. Liefst een prachtig eiland. Wat vinden jullie het mooiste eiland van europa en waarom?
Groetjes, Linda
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
maandag 9 mei 2011 om 16:58
quote:moppetoet schreef op 08 mei 2011 @ 13:12:
Corsica, Corsica of Corsica.
Dat is in september het warmste plekje van Europa.
Prachtig eiland, eigenlijk alleen maar natuurschoon, er wordt ook niet gebouwd boven de boomgrens.
helemaal mee eens!!
vorig jaar voort eerst op Corsica geweest en het was geweldig! Deze zomer gaan we weer 2 weken terug
ben vorig jaar ook op Sardinie geweest, ook super
en Capri lijkt me geweldig
Corsica, Corsica of Corsica.
Dat is in september het warmste plekje van Europa.
Prachtig eiland, eigenlijk alleen maar natuurschoon, er wordt ook niet gebouwd boven de boomgrens.
helemaal mee eens!!
vorig jaar voort eerst op Corsica geweest en het was geweldig! Deze zomer gaan we weer 2 weken terug
ben vorig jaar ook op Sardinie geweest, ook super
en Capri lijkt me geweldig
maandag 9 mei 2011 om 17:11
Menorca was ook erg mooi, wel veel kinderen op de vlucht waar wij bij zaten. Maar die bleven bij het complex dus bij de verschillende steden en de strandjes die we bekeken was het een stuk rustiger.
Hele eiland is goed met de bus te doen en mooie natuur (we hebben verschillende keren redelijke stukken gewandeld.)
Hele eiland is goed met de bus te doen en mooie natuur (we hebben verschillende keren redelijke stukken gewandeld.)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 10 mei 2011 om 08:16
Het is afhankelijk van wat je allemaal wil: mooi weer, mooie gebouwen, oudheden, historie, natuur, cultuur?
Ik mis Mykonos in het rijtje, prachtige oud Venetiaanse bouwwerken, lekker klimaat, maar goed aan de prijs.
http://images.google.com/ ... N&tab=wi&biw=1024&bih=616
Ik mis Mykonos in het rijtje, prachtige oud Venetiaanse bouwwerken, lekker klimaat, maar goed aan de prijs.
http://images.google.com/ ... N&tab=wi&biw=1024&bih=616
donderdag 12 mei 2011 om 20:43
Corsica
Zo'n mooi eiland, mooie natuur, een hele mooie kustlijn, kristal heldere zee, mooi weer, mooie dorpjes, mooie natuur, mooi binnen land, wilde zwijnen, ik kan nog wel even doorgaan zo,echt een eiland om verliefd op te worden. Over 2 weken vertrekken we weer richting Corsica kan niet wachten...................
Zo'n mooi eiland, mooie natuur, een hele mooie kustlijn, kristal heldere zee, mooi weer, mooie dorpjes, mooie natuur, mooi binnen land, wilde zwijnen, ik kan nog wel even doorgaan zo,echt een eiland om verliefd op te worden. Over 2 weken vertrekken we weer richting Corsica kan niet wachten...................