Mode & Beauty alle pijlers

rimpels in decolleté

11-05-2011 15:41 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen,

Weet eigenlijk zelf niet waar dit onderwerp nou bij hoort; lijf&lijn of hierbij. Enfin, ik ga het maar eens proberen.

Ik ben 24 en heb al rimpels (geen hele diepe, maar toch..) in mijn decolleté. Iemand goede tips tegen dit verschijnsel? (En nee, ik lig niet veel in de zon o.i.d. daar ben ik hierdoor erg voorzichtig mee).

Ik zag op internet (en toevallig laatst) op tv van die bh's van 'la decolleté' en die zouden hun werk goed moeten doen. Iemand ervaring hiermee?

Bedankt alvast!
In ieder geval vanaf nu preventief smeren met een dag- of zonnecrème met een hele hoge beschermingsfactor.

UV straling is en blijft toch de grootste boosdoendert.
Op je rug slapen!
Ik zag ze al wel vaker vlak na het wakker worden, maar ontdekte vorige week dat ze tegenwoordig de hele dag door in beeld zijn Ik heb er drie. Een verticale precies in het midden en twee schuine links en rechts daarvan. Ze zijn niet diep en niet direct in het oog springend, maar voor mij wel!
Hier was al eerder een topic over, daarin stond een bh vermeld die de borsten scheidt. Ziet er niet fraai uit maar hij schijn effectief te werken!
Ik heb dat ook! Dit jaar voor het eerst dat ze me zo opvallen en schrok me rot! In mn gezicht heb ik ze nauwelijks ( bijna 31), maar daar vind ik het net zo storend :(
Ja, er is een reportage over geweest op tv en die bh werkt. Ziet er alleen niet zo charmant uit.
Mijn vriendin heeft ze ook, en eerlijk gezegd valt het me niet eens zo op.
Als ik er last van heb verdwijnen ze als sneeuw voor de zon met huidoliespray van de etos. (ben 29)
Word deze maand 32, en heb ze niet, maar ik doe er ook niets voor Ik weet wel te veel zon is niet goed en verders weet ik het niet. Ik denk dat je te veel oplet ? als ik heel dichtbij in een spiegel zit te luren zie ik ook elk vlekje god wat ben ik een gedrochtje dan
Ik heb die decollete bh en verdomd, het werkt. Veel beter dan ik verwacht had. Ik smeer eerst antirimpelcreme en als ik dan met de bh slaap zijn de rimpels 's ochtends bijna weg. Enige nadeel vind ik dat het ding lastig te wassen is en door de creme wel snel vies wordt. Maar wel echt een aanrader hoor. De oorzaak van de rimpels is zonneschade en op je zij slapen met flinke borsten. Ik kan niet lekker op mijn rug slapen en bovendien snurk ik dan.
.
Hoi ik heb hem ook nu een jaar

en werkt echt hoor.

vriend moet altijd lachen als ik hem om doe staat zoooooo leuk

en hij zit lekker hahaha
Moet je die dan elke nacht dragen?

Ik ben 47, en heb twee beginnende maar best wel lange rimpels, tesamen maken ze de hoofdletter V. Mijn huid daar ziet er ook een stuk droger uit dan ik gewend was.
Hoi perel

ik ben een jaar ouder dan jij en draag hem het liefst elke nacht alhoewel ik hem ook weleens vergeet hoor.

je voelt het niet ik niet althans zit erg zacht en comfortabel

Ik heb wel de zwarte besteld wit: word :nog eerder vies

En ik smeer sinds 2 jaar factor 50 op mn decolettee stom dat hhad ik echt jaren eerder moeten doen...
o ja ik heb cup 70e- f dus vandaar ook denk eerder rimpels daar
Ik heb er ook last van en ben nog jong ( maar wel grote borsten) ik stoor me best wel aan de rimpels dus wil die bh eigenlijk wel proberen. Maar ben een beetje huiverig, ze kosten 50¤ maar werkt het ook echt?
Goed om te horen dat er hier ervaringen zijn met die bh. Ik ga het ding denk ik maar aanschaffen.. en goed smeren, smeren (wat ik al doe). Ben overigens wel benieuwd, hoe ik er dan bij moet lopen als ik 40 of 50 ben..

Ik troost me voor nu dan maar even met het idee, dat de cosmetische technologie dan vast al weer zover vooruit is, dat er wel iets tegen te doen is.. We'll see.

Thx, voor het meedenken!
Als ik 40 of 50 ben dan horen rimpels er gewoon bij. Nu (nog ver onder de 30 jaar) vind ik dat deze rimpels er nog niet horen te zijn. Echt fijn grote borsten
Vanaf nu iedere (echt iedere) dag smeren met SPF50.
Je hoeft de bh niet perse elke nacht te dragen. Dan ontstaan er natuurlijk minder en minder diepe rimpels, maar als je hem s nachts aan doet, zie de de volgende dag altijd enorm veel verschil. Ook de 1e keer en ook als je hem af en toe draagt. Effect is dan volgende dag wel weer weg.
.
Ik heb hem besteld en hij kwam net binnen..

Ben benieuwd!!
Oké ben benieuwd, hou je ons op de hoogte?
Ik gebruik ook die decolette maar ben niet heel enthousiast. Mijn borsten zakken nog naar beneden. Smorgens heb ik dus nog rimpels. Dat ding is ook ze wijd. Heb het al ingenomen want dacht dat het Mss zou helpen maar het is nog te wijd. Ben waarschijnlijk erg smal op me rug.

Gebruik het wel trouw iedere nacht , Mss verdwijnen de rimpels niet maar wordt het ook niet erger...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven