korte kapsels
donderdag 12 mei 2011 om 10:46
donderdag 12 mei 2011 om 11:08
donderdag 12 mei 2011 om 11:08
http://xynzuty.blogspot.c ... es-for-women-over-50.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 12 mei 2011 om 11:13
http://www.womenshairstyl ... ir/Gallery.asp?Type=Women's%20Very%20Short%20Hairstyles
donderdag 12 mei 2011 om 11:15
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 mei 2011 @ 11:11:
[afbeelding]
Ik vind die ene die blauwwolkje heeft het leukst en dan met deze kleur. Ik ga het alleen laten knippen/
Ik vind kleuren bij kort haar altijd zo zonde, het is zo duur en zo weer weg.
Alleen balen dat ik niet tegen make up kan. Misschien zie ik er met mijn jeans en sneaker wel teveel uit als een jongetje van 16
[afbeelding]
Ik vind die ene die blauwwolkje heeft het leukst en dan met deze kleur. Ik ga het alleen laten knippen/
Ik vind kleuren bij kort haar altijd zo zonde, het is zo duur en zo weer weg.
Alleen balen dat ik niet tegen make up kan. Misschien zie ik er met mijn jeans en sneaker wel teveel uit als een jongetje van 16
donderdag 12 mei 2011 om 11:16
quote:sammie00 schreef op 12 mei 2011 @ 11:15:
[...]
Zou zomaar kunnen, ja.
Wil je graag make up, dan? Er is toch ook speciale make up te koop voor mensen die niet tegen bepaalde stofjes kunnen?
[...]
Zou zomaar kunnen, ja.
Wil je graag make up, dan? Er is toch ook speciale make up te koop voor mensen die niet tegen bepaalde stofjes kunnen?
donderdag 12 mei 2011 om 11:17
donderdag 12 mei 2011 om 11:20
Gewoon doen. Je kan de kapster altijd voor de zekerheid vragen of het ook bij je zou passen. Ik draag nu regelmatig een kleurtje lippenstift en minder opgemaakte ogen. Dat staat al meteen anders. Zonder make up staat het ook erg leuk hoor! Ben er zo super blij mee en krijg er nu nog steeds heel veel leuke reacties op. Doen, doen, doen.