uitstekend flapje bij anus
donderdag 12 mei 2011 om 11:58
Al jaren heb ik een uitstekend flapje bij mijn anus. Nu lees ik hier veel over anale huidflapjes, ook wel Marisken genoemd. Maar dat is niet wat ik heb. Bij mij ziet het eruit of mijn anus aan de vagina-kant een stukje is uitgerekt. Jaren is het redelijk klein geweest, maar het lijkt wel of het de laatste tijd steeds groter/langer wordt. Is er iemand hier die dit misschien ook heeft en ben je er mee naar de huisarts geweest? Ik zou het graag weg willen laten halen, maar kan de eerste stap, een bezoek aan de huisarts nog niet zetten. Ik schaam me er toch wel voor.
donderdag 12 mei 2011 om 13:54
TO, ik heb ook zo,n flapje, oftewel een aambei, erfenis van een bevalling. vorige week was ik bij de huisarts met buikklachten, flapje was groter dan normaal, dus ff naar laten kijken. lekker op je zij liggend met kont achteruit, maar zo,n huisarts ziet ze dagelijks. weghalen doen ze zo,n ding niet, schijnt idd vreselijk pijnlijk te zijn en volgens de huisarts zijn er ontelbaar veel mensen met een of meerdere aambeien.
mag je nog blij zijn geen inwendige te hebben, die zijn pijnlijk.
mag je nog blij zijn geen inwendige te hebben, die zijn pijnlijk.
wij slapen nooit.
donderdag 12 mei 2011 om 13:56
Oh, wat was het leven goed, toen een huiskamer vol vrouwen gewoon begonnen te krijsen van het lachen en zich met z'n allen hardop afvroegen waar je je in hemelsnaam druk om maakte.
Dan was het gelijk afgelopen met dat gemier en ging iedereen na het slaken van een diepe zucht weer gewoon over tot de orde van de dag.
Tegenwoordig word je gesteund in je minderwaardigheidscomplex vanwege een anusflapje. Wat zijn de tijden toch verbeterd.
Dan was het gelijk afgelopen met dat gemier en ging iedereen na het slaken van een diepe zucht weer gewoon over tot de orde van de dag.
Tegenwoordig word je gesteund in je minderwaardigheidscomplex vanwege een anusflapje. Wat zijn de tijden toch verbeterd.
donderdag 12 mei 2011 om 14:01
quote:Cateautje schreef op 12 mei 2011 @ 13:56:
Oh, wat was het leven goed, toen een huiskamer vol vrouwen gewoon begonnen te krijsen van het lachen en zich met z'n allen hardop afvroegen waar je je in hemelsnaam druk om maakte.
Tegenwoordig word je gesteund in je minderwaardigheidscomplex vanwege een anusflapje. Wat zijn de tijden toch verbeterd.Over druk maken gesproken.
Tegenwoordig word je gesteund in je minderwaardigheidscomplex vanwege een anusflapje. Wat zijn de tijden toch verbeterd.Over druk maken gesproken.
donderdag 12 mei 2011 om 14:03
Ik zal het je nog beter vertellen,toen werd daar niet over gepraat!
En al zeker niet in een huiskamer vol!
Het leven is veranderd de tijden zijn veranderd en sterker nog, nu heb je internet en is het fijn als meisjes/vrouwen hier hun vragen of onzekerheden kwijt kunnen.
Maar blijkbaar wind jij je daar heel erg over op en veroordeel je iemand die deze vraag stelt nog even met een minderwaardigheids complex!
Reageer toch lekker niet als je niet normaal kan reageren.
Ik zal het je nog beter vertellen,toen werd daar niet over gepraat!
En al zeker niet in een huiskamer vol!
Het leven is veranderd de tijden zijn veranderd en sterker nog, nu heb je internet en is het fijn als meisjes/vrouwen hier hun vragen of onzekerheden kwijt kunnen.
Maar blijkbaar wind jij je daar heel erg over op en veroordeel je iemand die deze vraag stelt nog even met een minderwaardigheids complex!
Reageer toch lekker niet als je niet normaal kan reageren.
donderdag 12 mei 2011 om 14:04
Tegenwoordig word je gesteund in je minderwaardigheidscomplex vanwege een anusflapje. Wat zijn de tijden toch verbeterd.Maar moet je diezelfde vrouwen eens meemaken als ze ZELF een keer iets hebben.....
Tegenwoordig word je gesteund in je minderwaardigheidscomplex vanwege een anusflapje. Wat zijn de tijden toch verbeterd.Maar moet je diezelfde vrouwen eens meemaken als ze ZELF een keer iets hebben.....
donderdag 12 mei 2011 om 14:08
Ja hoor dames, de wereld vergaat nu voor TO.
Ik hoop van harte dat zij zichzelf leert waarderen zonder schaamte, ondanks haar anusflapje.
Er werd overigens wel gewoon over gesproken en was 9 van de 10 keer een verademing om weer met je neus op de realiteit gedrukt te worden.
Ik maak me overigens verder nergens druk om, want ik heb geen anusflapje.
Ik hoop van harte dat zij zichzelf leert waarderen zonder schaamte, ondanks haar anusflapje.
Er werd overigens wel gewoon over gesproken en was 9 van de 10 keer een verademing om weer met je neus op de realiteit gedrukt te worden.
Ik maak me overigens verder nergens druk om, want ik heb geen anusflapje.
donderdag 12 mei 2011 om 14:09
ik baalde best van dat flapje toen ik sex had met een andere man.
mijn echtgenoot wist hoe het kwam en wat het was.
dus ineens halverwege, dacht ik eraan en zei;,, uh, ik heb een aambei....,,.
hij;,, zet het van je af. ik heb een zware darmoperatie gehad en mijn anus is van plastic!,,....
mijn echtgenoot wist hoe het kwam en wat het was.
dus ineens halverwege, dacht ik eraan en zei;,, uh, ik heb een aambei....,,.
hij;,, zet het van je af. ik heb een zware darmoperatie gehad en mijn anus is van plastic!,,....
wij slapen nooit.
donderdag 12 mei 2011 om 14:18
Ik snap best dat je er mee kan zitten, júist omdat het niet in het zicht zit. En het kan inderdaad ook in de weg zitten en dan is een operatie soms een noodzakelijk kwaad.
Is misschien iets anders, maar laatst wilde iemand om cosmetische redenen moedervlekken laten weghalen in het gezicht en werkelijk niemand die daar een grapje over maakte of het onzin vond. Verbaast me dat dit kennelijk zo anders is.
Is misschien iets anders, maar laatst wilde iemand om cosmetische redenen moedervlekken laten weghalen in het gezicht en werkelijk niemand die daar een grapje over maakte of het onzin vond. Verbaast me dat dit kennelijk zo anders is.
donderdag 12 mei 2011 om 14:53
@Cateautje, de wereld vergaat heus niet voor de TO, maar dat betekent niet dat zij hier geen moeite mee heeft. Zeker als het om een onzeker pubermeisje van 16 gaat! Misschien iets meer begrip?
Hoeveel mensen gaan er niet naar een plastisch chirurg? Als iedereen zichzelf en zijn eigenaardigheden zou accepteren, dan zouden de plastisch chirurgen allemaal in de WW komen. Iets wat jij belachelijk vindt, kan een ander wel een minderwaardigheidscomplex opleveren. Mensen zitten nou eenmaal niet allemaal hetzelfde in elkaar...
Hoeveel mensen gaan er niet naar een plastisch chirurg? Als iedereen zichzelf en zijn eigenaardigheden zou accepteren, dan zouden de plastisch chirurgen allemaal in de WW komen. Iets wat jij belachelijk vindt, kan een ander wel een minderwaardigheidscomplex opleveren. Mensen zitten nou eenmaal niet allemaal hetzelfde in elkaar...
donderdag 12 mei 2011 om 15:09
Nou ik ben het met Cato eens hoor. Behalve wanneer TO pijn heeft natuurlijk, maar dat wordt niet vermeld. Cosmetische operaties aan poepgat of schaamlipvergroting/ verkleining vind ik ook om te gillen.
Tijden zijn gelukkig veranderd maar over anusflappen heb ik nooit horen praten op een verjaardag. Dat soort vragen zijn dan leuk op een forum. En je moet dan ook nog serieus blijven
Tijden zijn gelukkig veranderd maar over anusflappen heb ik nooit horen praten op een verjaardag. Dat soort vragen zijn dan leuk op een forum. En je moet dan ook nog serieus blijven
donderdag 12 mei 2011 om 15:14
quote:Chatterly schreef op 12 mei 2011 @ 15:09:
Nou ik ben het met Cato eens hoor. Behalve wanneer TO pijn heeft natuurlijk, maar dat wordt niet vermeld. Cosmetische operaties aan poepgat of schaamlipvergroting/ verkleining vind ik ook om te gillen.
Hoe oud ben je als je over anus flappen niet serieus kan blijven......
Dus als het over een moedervlek gaat dan wel,maar over dit onderwerp niet pfff.
Triest eigenlijk
Hoe oud ben je als je over anus flappen niet serieus kan blijven......
Dus als het over een moedervlek gaat dan wel,maar over dit onderwerp niet pfff.
Triest eigenlijk
donderdag 12 mei 2011 om 15:56
Wat doet het er nou toe of ze 16 is of 86? Feit is toch gewoon dat iemand hier keihard wordt uitgelachen om iets wat voor haar een probleem is? Dat het voor een ander een pietluttigheidje is, doet er toch niet toe? Zij zit ermee en dus is het voor haar iets groots. Da's toch sneu dan?
En dan kunnen we wel heel stoer stellen dat ze dan maar wat steviger in haar schoenen moet staan en wat meer zelfvertrouwen moet kweken, maar daar draait het toch niet om? Heb gewoon het fatsoen om iemand niet belachelijk te maken als het om een probleem gaat waar iemand zelf echt mee zit. We zitten hier toch niet in een kleuterklasje?
En dan kunnen we wel heel stoer stellen dat ze dan maar wat steviger in haar schoenen moet staan en wat meer zelfvertrouwen moet kweken, maar daar draait het toch niet om? Heb gewoon het fatsoen om iemand niet belachelijk te maken als het om een probleem gaat waar iemand zelf echt mee zit. We zitten hier toch niet in een kleuterklasje?
donderdag 12 mei 2011 om 16:16
donderdag 12 mei 2011 om 16:26