Mode & Beauty alle pijlers

korte kapsels

12-05-2011 10:46 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag moet ik naar de kapper en ik ben het beu. Ik kom altijd terug met hetzelfde.

Ik heb kort haar en heb al op internet gezocht naar leuke korte kapsels, maar ik vind geen inspiratie. Wie zoekt mee?

Het mag best een beetje extreem..

Misschien laat ik er de tondeuse wel overheen gaan. Lekker
Ik ben terug en het is niet zoals op het plaatje, want ja 'bla bla bla bla bla, niet meer vrouwelijk, bla bla bla'

Waarom doen die kapsters nou nooit eens zoals jij het wil? Zouden ze dat leren op de kappersschool 'onthoud mensen, geef de klant nooit gelijk, en als de klant wel gelijk heeft, kijk dan naar de vorige regel'

Ik kan wel een soort kuif maken, maar de achterkant en zijkanten zijn dus gewoon geknipt en niet opgeschoren, want ja dat is niet vrouwelijk.

:puke:

Verdorie, zal ik toch een andere kapper moeten zoeken.
Oh wat jammer!

Wat een trut dat ze niet wilde scheren, droog je tranen en terug om te scheren. Of vind je het wel mooi geworden?

Ik heb ook zo'n soort kapsel en wel geschoren, was even een durf.

Succes!
Blijkbaar zitten we niet op een lijn. Ik heb een keer een kapper gehad die precies deed wat ik wilde, maar om nu een uur te rijden voor een kapper
Tondeuse halen: beginnen met standje 2 (da's 3mm als ik het goed heb) en gewoon doen. Zoek ook eens op kale meisjes op hyves. Is een hele hyvepagina met foto's van meiden/vrouwen met een tondeusekoppie of helemaal geschoren (dus echt met het mes). Als je er het hoofd voor hebt staat het prachtig! En 't is praktisch En staat het je goed, kan je altijd nog naar 1,5 mm zo met dit warme weer.
quote:sammie00 schreef op 12 mei 2011 @ 13:55:

Verdorie, zal ik toch een andere kapper moeten zoeken.Dat zou ik dan ook maar doen als ik jou was. Natuurlijk is zo'n kapsel wel vrouwelijk te knippen, ziet die dame eruit als een vent? Dacht ik niet toch!!?! Ja of... ik wil je nog steeds die tondeuse aanraden Heb het zelf ook zo gehad, helaas ben ik nu op zoek naar een baan dus ff iets langer laten groeien zodat het toch iets representatiever staat.... Maar het was heerlijk praktisch en zonder arrogant te willen zijn stond het me ook hardstikke goed. Ik mis het.
http://www.kapsels.net/kapsels/saintclair1.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sammie00 schreef op 12 mei 2011 @ 14:06:

Blijkbaar zitten we niet op een lijn. Ik heb een keer een kapper gehad die precies deed wat ik wilde, maar om nu een uur te rijden voor een kapper Ik ben als hobby dameskapper en zou graag tondeusekapsels willen oefenen. Als je interesse hebt stuur dan een mailtje naar hobbykapper@yahoo.com voor meer informatie.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 mei 2011 @ 18:04:

[afbeelding]Dit vind ik ook erg leuk, volgens mij zit het nu een beetje zo. Heb het vanmorgen gewassen zelf gestyled, dan valt de schade best nog mee. Maar ik snap nog steeds niet waarom luisteren zo moeilijk is voor kappers.
Hey Sammie,

Wat jammer nou zeg. Dan ging ik ook op zoek naar een andere kapper. Zelf gister ook maar weer eens geweest, want het werd alweer 'lang'. Helaas was het meisje dat mij de laatste keer geknipt heeft er niet, dus moest ik geknipt worden door iemands anders.Het knippen ging nog niet zo slecht. (beetje heel erg kort, maar dat groeit) Maar het kleuren,..........Mag ik even huilen? En moet vandaag ook nog naar het werk. Mijn baas krijgt een hartaanval.

En toch....Kort haar rules!
Ja ben het met je eens blauwwolkje..kort haar is erg leuk..en wat een leuke foto's van korte kapsels! Ik doe inspiratie op!
Ik ben vorige maand van half lang haar naar een Sylvie kapsel gegaan. Krijg alleen maar leuke reacties!

http://www.shownieuws.tv/ ... art-van-der-Sylvie-62.jpg

Ik heb het alleen iets meer naar voren.
Wat een toffe kapsels zijn hier voobij gekomen! Ik heb deze week ook mijn haar weer kort laten knippen en ben erg tevreden (vind het wel meer werk om het goed te krijgen, maar ja, wat ik hiervoor deed was ; een staartje en klaar, zo saai!!)

En dat rare, bekrompen idee van wat vrouwelijk is en wat niet, daar moeten we ook eens mee ophouden! Alsof vrouwelijkheid in je haar zit (nog even afgezien van of ik de hele dag door 'vrouwelijk' wil zijn). Ik bedoel, bv in Afrika wonen ook duizenden vrouwen met superkort kroeshaar en zijn die daardoor niet vrouwelijk ?
hier vind je elke maand de meest nieuwe hipste kapsels van Nederland voor vrouwen en mannen. En je kunt er ook stemmen. Kort is niet echt in volgens mij nu hoor.

Oh jee, het is niet 'in'

Snel laten groeien, tegen de tijd dat het lang is, is kort haar vast wel 'in'.
Niet in, haha wacht maar volgend jaar zijn wij weer heel hip en waren we de trend al ver vooruit.

Interesseert het dus geen reet wat hip is.
ohjee, niet in... wie komt extentions plakken?
'In'/'uit'. Kan mij het schelen. Voel me er heerlijk bij. Veel belangrijker. Haartjes zijn gelukkig weer lekker donker. Veel beter dan het blonde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven