Good Luck
vrijdag 13 mei 2011 om 15:06
zondag 15 mei 2011 om 13:32
Niet ergens een stad met koopzondag in de buurt Suus? Nu is het moment om kerels creditcard te vragen natuurlijk
Rio is echt een aanrader, allebei de mannen vonden het fantastisch (en wij ook)! Zo gezellig ook met z'n viertjes.
Mal, fijn dat Mr V het wat beter doet!
Jin, hoe is het bij jou? Oudste weer opgeknapt?
Ga nog even stofzuigen en dan op verjaardag. Fijne dag nog allemaal!
Rio is echt een aanrader, allebei de mannen vonden het fantastisch (en wij ook)! Zo gezellig ook met z'n viertjes.
Mal, fijn dat Mr V het wat beter doet!
Jin, hoe is het bij jou? Oudste weer opgeknapt?
Ga nog even stofzuigen en dan op verjaardag. Fijne dag nog allemaal!
zondag 15 mei 2011 om 13:33
Ach Sterrie, ik ga zo lekker fietsen met de mokkeltjes. Jeetje wil naar school op de fiets maar aangezien dat een dikke 3 km is moeten we even oefenen om te zien of we dat wel halen en hoelang we er over doen.
Iemand riep nog avondvierdaagse? Jeetje is daar veulste lui voor dus ik blijf nog een jaar gespaard
Verder alles lekker met iedereen? Hoest met die zieke kindjes Jin? En lekker spijkers gepoept?
Hellus, een losse tand. Cool! Hoe lang duurt het tot ze eruit vallen eigenlijk? Paar dagen?
En de zwemlessen? Doet iedereen dat nu? Zijn jullie ook al met kleren aan aan de slag?
Mal, mr V doorgeslapen
Vannacht weer?
Wat voeden betreft: ik heb altijd een borst per keer gedaan dus dat is echt prima. Snelle drinker dus mr V? Fijn wel!
En met J? Merk je na gedoe nog verandering?
Iemand riep nog avondvierdaagse? Jeetje is daar veulste lui voor dus ik blijf nog een jaar gespaard
Verder alles lekker met iedereen? Hoest met die zieke kindjes Jin? En lekker spijkers gepoept?
Hellus, een losse tand. Cool! Hoe lang duurt het tot ze eruit vallen eigenlijk? Paar dagen?
En de zwemlessen? Doet iedereen dat nu? Zijn jullie ook al met kleren aan aan de slag?
Mal, mr V doorgeslapen
Vannacht weer?
Wat voeden betreft: ik heb altijd een borst per keer gedaan dus dat is echt prima. Snelle drinker dus mr V? Fijn wel!
En met J? Merk je na gedoe nog verandering?