Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft er ervaring met botox?

09-12-2010 20:43 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben pas 23 maar heb al drie serieuze lijnen op mijn voorhoofd staan. En dan nog kleine lijntjes aan de linker en rechterkant boven mijn wenkbrauwen. Ik heb ze al sinds mijn vijftiende.

Nu wil ik dus botox gaan doen omdat ik het echt niet meer leuk vind. Word altijd ouder geschat dan ik ben.

Werkt het echt? Gaan mensen zien dat je het gedaan hebt?

En doet het pijn?

Ik heb al op google gekeken en gezien dat er echt prijsverschil is. Is het hoe duurder hoe beter of is het allemaal hetzelfde?

Ik woon in Eindhoven dus als iemand weet waar ik het daar in de buurt kan doen, laat het weten.
Fillers helpen niet bij een sterke fronsrimpel.

Heb al jaren botox, niemand die er ooit naar vraagt of ziet.

Je moet niet te veel doen, voorhoofd is het meest gedane zone.
Ik heb goede ervaring met kliniek Sanavisie in Mill.

Hier werken plastisch chirurgen en cosmetisch artsen.

Succes ermee!
Hallo ,heb een tijdje niet gepost maar hier eens een berichtje.

Ik ben nog steeds een grote fan van Botox,maar wel zo dat het natuurlijk blijft,net als een filler.Fillers zijn ook alleen mooi als het natuurlijk blijft.

Ben al jaren bij een kliniek in Amsterdam Zuid[PHC],Betaal daar een goede prijs en ben uiterst tevreden.

Ik rook en drink niet,dus deze ''uitspatting'' mag ik mij vanmijzelf veroorloven.

Verder lees ik dat T.O veel rookte en blowde,tja ook heel slecht voor de huis.en vlak de zonnebank niet uit.

De huid verouderd dan veel sneller,maar goed dat is bekend neem ik aan.

Ik doe echt geen al te gekke behandelingen,niemand ziet dat ik Botox.

Het ziet er rustig en ontspannen uit en het compliment is altijd: wat zie je er uitgerust uit.

Zo heb weer eens mijn zegje gedaan,hoop dat jullie tot nut is.
Krijg je met botox of fillers kraaien[pootjes/lachrimpels weg? En je frons op je voorhoofd? En die lijnen van je neus naar de uiteinden van je mond?

Stel dat ik dit alledrie zou willen laten doen (niet in één keer) aan wat voor bedrag moet je dan denken?

Doet het pijn?

Hoe lang gaat het mee?
Hoi Oki,

met botox krijg je zeker lachrimpels naast je ogen weg,de kraaien pootjes,alsook de frons en voorhoofd lijnen.de lijnen van neus naar lip heb i laten vullen.

Ik betaal per zone/regio[of de kraai/of de frons /of het voorhoofd] 150 euro en heb er een kleine 5 maanden plezier van.

voor de lijn tussen neus en lip heb ik 400 euro betaald en die zit[het is een filler van restylane] na een jaar nog...

maar dat schijnt van je lichaam afhankelijk te zijn.

Het ene lichaam breekt het sneller af dan het andere.

Ik gebruik alleen afbreekbare produkten zoal Restylane.
@ Sis. Bedankt voor je reactie. Kun je mij vertellen of de botox en filler erge pijn deden en of je er last van had daarna?
Oki,

nee ik vond de pijn ,zeker botox minimaal[soort speldeprikjes] en van filler ook weinig last gehad.maar elk mens is verschillend.dus ook wat gevoeligheid en pijn betreft.maar botox,nee het is even een prikje en dat is het.

last er na ,ook niet gehad,geen blauwe plek of zo.

hoop dat je er wat aan hebt.
Ik heb nu ervaring met een paar botox klinieken in Amsterdam met verschillende resultaten. Verreweg mijn beste ervaring heb ik bij de Prins Hendrik kliniek. Bij andere klinieken was er altijd wat; te duur, uren wachten tot je aan de beurt bent, geen "goeie" botox (in ieder geval dat het z'n werk niet mooi/goed deed; mocht wel beide keren terugkomen maar gezien de verschrikkelijk lange wachttijd bij die desbetreffende kliniek had ik daar de 2de keer geen zin meer in). Ik wil dat het precies en mooi gedaan wordt; kraaiepootjes graag helemaal strak/weg en bij de ogen en voorhoofd een natuurlijk glad effect. ik heb dat nu gelukkig wel meermalen bij de PH kliniek wel verkregen, anders was ik er ook mee gestopt. Vind het prikken nog steeds een beetje griezelig, maar omdat hij het zo precies doet, en het resultaat geeft waar ik om vraag, kan ik er wat mee. Niemand ziet er iets van behalve dat ik een mooie huid heb, waar ik natuurlijk gewoon heel blij me ben. Ik kan het in ieder geval iedereen die een mooie huid wil aanraden, maar het is natuurlijk wel belangrijk om dan naar een goeie arts/kliniek te gaan.
Ik vroeg me af of iemand dit herkent:

Ik heb paar maanden geleden botox laten spuiten voor bunny lines en was daar heel tevreden over. Zo tevreden dat ik afgelopen dinsdag ook mijn kraaienpootjes onder handen heb laten nemen. Ik heb de meest minimale dosis gevraagd en voor zover ik weet ook gekregen. Maar ik vind het resultaat nepper en onnatuurlijker dan verwacht. Als ik lach voelt het trekkerig. En ik vind dat ik opeens een andere oogopslag heb wanneer ik lach. Zou eigenlijk liefst willen dat de botox weer weg was. Maar dat kan dus niet, ik zal het moeten uitzitten, vrees ik. Ik heb het gevoel dat mijn hele kaakzone bovenaan wat raar en trekkerig aanvoelt. Ik was daar al bang voor en heb het vooraf aan een aantal mensen gevraagd, waaronder ook de dokter en verpleegster van de kliniek waar ik ga, die zelf ook botoxen. Zij zeiden me allemaal dat je er niks van voelt en dat je het ook weer vergeet dat het bij je ogen zit . Maar als ik met iemand praat en lach, heb ik soms het gevoel dat mijn huid gaat barsten aan de ogen. En heb ik de neiging om dan meer meteen weer serieus te zijn, genoeg gelachen want dat trekt aan mijn ogen. Dat was nu eens niet de bedoeling, ik hou nogal van lachen. Ik ga maandag de dokter meteen opbellen hierover, maar was toch al benieuwd naar ervaringen en reacties van botox-collega's hierover. Misschien is dat het eerste gevoel en gaat het ook weer weg? Bij mijn bunny lines heb ik ook twee weken een rare druk gevoeld, en erna dacht ik er eigenlijk nooit meer aan...
Ik heb nog geen ervaring, dus kan de vraag hierboven niet beantwoorden. Heb di de eerste afspraak om botox te laten prikken voor kraaienpootjes. Nog een beginnersvraag: botox helpt niet tegen rimpels onder ogen, toch? Fillers wel?
waar moet het heen, als je op je 23e al aan de botox moet. Lange termijn gevolgen van dit gif zijn nog niet onderzocht
@ Rosie: ja, voor oogrimpels gebruiken ze fillers. Laat je weten hoe het geweest is en hoe het bij jou voelt/eruit ziet? Ik heb inmiddels besloten wel nog te blijven botoxen voor bunny lines, maar niet meer voor kraaienpootjes. Ik heb nu een knaagdierenlook en vind het maar niets. Nu effe researchen of ik bvb beter gebaat zou zijn met een laserbehandeling voor oogrimpels en kraaienpootjes...

@ meds: is wel onderzocht. Ze gebruiken het al zo'n 40 jaar tegen spasmen en overmatige transpiratie. En is veilig gebleken.
40 jaar geleden werd er op hele andere schaal botox gebruikt en ook in een andere verdunning. Er is dus geen goed beeld over de nadelige gevolgen van cosmetisch botoxgebruik in het gezicht
Voor spasmen wordt er juist een veel hogere dosering gebruikt, en dat al veertig jaar lang.
nou dat valt wel mee hoor die veel hogere dosering. feit is dat botox gebruik in het gezicht nog maar 10 - 15 jaar gebeurt in hoge frequentie en op grote schaal. Incidenteel gebruik bij spasmen levert natuurlijk veel minder info op dan gebruik nu.

Maar je moet het zelf weten hoor, ik zou echter wel eerst uitgesloten willen hebben dat het geen leverschade of kanker kan veroorzaken. Ik herinner me nog goed de claims op veiligheid van silliconenborsten en permanente fillers. Ondertussen is gebleken dat het wel degelijk schadelijk is. Levens zijn verwoest
Ik snap dat je voorzichtig wilt zijn, dat is natuurlijk goed. Maar wat mij wel vertrouwen inboezemt is dat heel veel artsen zélf botoxen. Wat toch niet het geval was/is met borstvergrotingen en zo. Zelfs niet met permanente fillers. Alle artsen die ik sprak zeiden dat het volkomen veilig was, zonder enige twijfel...
quote:charliegirl schreef op 15 mei 2011 @ 11:05:

Ik snap dat je voorzichtig wilt zijn, dat is natuurlijk goed. Maar wat mij wel vertrouwen inboezemt is dat heel veel artsen zélf botoxen. Wat toch niet het geval was/is met borstvergrotingen en zo. Zelfs niet met permanente fillers. Alle artsen die ik sprak zeiden dat het volkomen veilig was, zonder enige twijfel...Vraag de bakker of zijn brood lekker is...
quote:charliegirl schreef op 15 mei 2011 @ 11:05:

Ik snap dat je voorzichtig wilt zijn, dat is natuurlijk goed. Maar wat mij wel vertrouwen inboezemt is dat heel veel artsen zélf botoxen. Wat toch niet het geval was/is met borstvergrotingen en zo. Zelfs niet met permanente fillers. Alle artsen die ik sprak zeiden dat het volkomen veilig was, zonder enige twijfel...

Had je een ander antwoord verwacht dan?

Door jou te overtuigen komt er geld in het laadje.

Is het je trouwens nooit opgevallen dat ze zelf niet hun rimpels behandelen?
De mijne botoxt zelf en gebruikt fillers. En eerder ben ik eens bij twee anderen op consultatie geweest, die deden het ook zelf.

Is trouwens nogal off topic. TO stelde een heel andere vraag.
Het is niet off topic, alleen iets wat jij wilt horen.

Dat is heel wat anders.
Misschien is het een idee om je eerst goed te laten voorlichten. Goede plastische chirurgen zullen altijd de risico's en gewenste resultaten met je bespreken. Daarna heb je altijd nog de mogelijkheid om te kiezen om het niet te doen. Het is daarin wel belangrijk om te kiezen voor een goede chirurg. In Nijmegen zit een kliniek die erg goed staat aangeschreven. Niet heel fancy ogend als ik de website volg, maar de artsen die er werken zijn ontzettend goed. Kijk anders even op [spam]

Er zijn in de buurt van Eindhoven ongetwijfeld ook goede artsen, maar daar ben ik niet van op de hoogte.
en dus kom je na twee jaar even spammen
ik heb er ook ervaring mee,

Ben er mee begonnen toen ik 22 was. Klinkt echt heel jong maar ik heb altijd een enorme frons gehad en hoorde 10 keer op een dag.

Ben je boos?

Nu ben ik bijna 25 en probeer k het bij te houden.

En ik heb geen botox hoofd haha. Niemand die het ziet.

Alleen hoor ik nu. wat zie je er goed uit! ipv: Ben je boos?

Ik ga naar een kliniek in Rotterdam en betaal 129,-
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2015 23:37
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven