Wat is jouw kortste tijd tussen kennismaking en seks?

15-05-2011 18:03 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen kunnen het altijd, direkt en met iedereen en vrouwen willen eerst uit-ge-breid kennismaken, over hun moeder praten en samen handje vasthouden voordat er sprake is van seks. Dat wil althans de hardnekkige legende. Al lezend op dit forum krijg ik het idee dat dat in elk geval niet voor de Viva-lezer(es)s(en) geldt

Wat is de kortste tijd ooit die er bij jou tussen kennismaking en seks heeft gezeten? Beviel dat of had je achteraf spijt? Is het verder nog wat geworden?

Ikzelf ben verleid door een zeer doortastende meid (dat rijmt). 22 was ik en zij ergens in de 30. Ze kwam bij me staan kletsen op een feest, na ongeveer een uur gingen we samen wandelen en kwam het tot zoenen, en diezelfde nacht hadden we seks. Er zal dus hooguit 4 uur tussen kennismaking en seks hebben gezeten.

Ze bleef bij me slapen en de volgende dag ging ze weg, heb haar nog 1x gebeld maar nooit meer gezien. Spijt van de seks had ik bepaald niet, maar het was wel raar om iemand na te hebben gevreeën nooit meer terug te zien.
Een keer gebeurd binnen een uur, gok ik. Heb het niet bijgehouden.
IRL ontmoeten? of vooraf via mail en chat ? telt dat mee?
kennismaken doe ik na de tijd pas
Ja, IRL ontmoeten. Want dan weet je pas werkelijk hoe, wie & wat iemand is.
Diverse keren de eerste avond, soms heel snel , som na een paar uur...

Ook wel eens na meerdere dates hoor.

Ik zal blij zijn als dat hardnekkige misverstand uit de weg is, dat vrouwen eerst avonden lang handje vasthouden willen doen.

Ieder mens, vrouw of man, heeft soms al een paar uur na een eerste ontmoeting zin in sex. Niet iedereen geeft daaraan toe, maar ik vind dat er niks mis is met lust.
2 min.
quote:friezinnetje schreef op 15 mei 2011 @ 18:10:

kennismaken doe ik na de tijd pas

Dat is de friesche gewoonte he?

1. biertje?

2. neuken?

3. hoe heet je eigenlijk?

(1 en 2 kunnen ook nog andersom al naar gelang de stemming)

Prioriteiten stellen.
Uurtje of 2, denk ik. Soms gebeuren die dingen gewoon
I am surrounded by morons
quote:manikshamanik schreef op 15 mei 2011 @ 18:03:

Mannen kunnen het altijd, -check- direkt -check- en met iedereen oke, dat niet
quote:pearle schreef op 15 mei 2011 @ 18:13:

Ik zal blij zijn als dat hardnekkige misverstand uit de weg is, dat vrouwen eerst avonden lang handje vasthouden willen doen.
's Middags ontmoet, 's avonds seks gehad.

Ik had er daarna best wel spijt van omdat ik me er toch niet zo goed bij voelde. Ik heb liever seks in een relatie. Daarom heb ik daarna ook nooit meer een ONS gehad.
Ik heb geen motto.
Elkaar tegengekomen in een club, 3 nr's zwoel gedanst en naar huis samen. de taxirit duurde misschien 10 min.

Dus een half uur ofzo?

Heb er absoluut geen spijt van.

Was heel spannend, en denk er met een glimlach aan terug.

De man in kwestie heb ik nooit meer gezien, en misschien maar goed ook. Anders zou de werkelijkheid zomaar eens tegen kunnen vallen ben ik bang.
Wow, dat is vlot... Ik dacht altijd dat vrouwen enigszins afwachtend waren omdat ze als "zwakkere" geslacht toch eerst zeker wilden weten dat ze niet met een of andere creep mee naar huis gingen.
Tijdens een avondje uit (vaak met de nodige drank) kan het idd zo gebeurd zijn. Niks mis mee. Je moet er alleen niet meer van verwachten. Uitzonderingen daargelaten.
ik ging ook niet mee naar huis Manik.....

en nee ook niet mee naar mij thuis !

en ik had geen druppel alcohol op!
Hoe weet je zoiets zeker na 3 weken?

Dat weet je nooit 100% zeker.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn adresgegevens na een ONS niet uitdeel.
@femminile Dan ben ik benieuwd hoe die 2 minuten verlopen zijn?
Ik kende hem al langer (tijdje gedate maar dus mijn verhaal telt niet echt mee denk ik ) maar door misverstanden en meningsverschillen 3mnd geen contact gehad. Toen we elkaar weer zagen om het uit te praten lagen we na 1u samen in bed
@xsxamxsmmsx Dat is ook zo; ook na 3 weken kan iemand nog een creep blijken te zijn. Maar het risico is wat kleiner.
quote:manikshamanik schreef op 15 mei 2011 @ 18:18:

Wow, dat is vlot... Ik dacht altijd dat vrouwen enigszins afwachtend waren omdat ze als "zwakkere" geslacht toch eerst zeker wilden weten dat ze niet met een of andere creep mee naar huis gingen.

Maar dat is toch complete onzin?

Als een man een vrouw binnen een uur in bed heeft betekent dat dus automatisch dat de vrouw ook binnen een uur met de man in bed ligt..

Maar om antwoord te geven op je vraag:

ik kende hem 3 uur en toen lagen we in mijn bed om er 2 dagen niet meer uit te komen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wil ik best vertellen, maar de man in kwestie "wandelt" hier ook rond. Mss. wil hij het vertellen?

Laat ik het erop houden, dat het mail, chat contact voldoende was om er met alle vertrouwen, blind "in te stappen" !
3 maanden..

Maar, ik heb aan het begin van de avond niet geweten hoe die avond zou eindigen.
anoniem_106929 wijzigde dit bericht op 15-05-2011 18:23
Reden: edit
% gewijzigd
uhh, snel

alwel gechat

kwam voor de gezelligheid een kop koffie drinken.

Binnen 2 minuten heftig aan het zoenen, daarna naar boven gegaan en nieuwe koffie gezet want de koffie was koud.....

daarna nog een tijd regelematig sex mee gehad.

helaas heeft hij afgelopen week het contact verbroken.

Nog nooit met iemand zoveel chemie gehad.........heerlijk!!

dus spijt NEE

wel verdrietig omdat het over is......
quote:mamalief schreef op 15 mei 2011 @ 18:14:

[...]

Dat is de friesche gewoonte he?

1. biertje? BB-tje?

2. neuken?

3. hoe heet je eigenlijk?

(1 en 2 kunnen ook nog andersom al naar gelang de stemming)

Prioriteiten stellen.Zo voor mij dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven