Is Stopzilla een virus?
dinsdag 17 mei 2011 om 14:26
HOI
Omdat ik een hardnekkig virus, "systemdefender", op mijn pc had heb ik van internet een speciaal voor dat virus ontworpen scanner gedownload.
Ongeveer na drie kwartier scannen was het onding klaar en nu popped deze scanner steeds met een grom op. Heel erg irritant.
Deze Stopzilla is zeker ook een virus?
Weet iemand een goede scan om Stopzilla eraf te krijgen ?
Omdat ik een hardnekkig virus, "systemdefender", op mijn pc had heb ik van internet een speciaal voor dat virus ontworpen scanner gedownload.
Ongeveer na drie kwartier scannen was het onding klaar en nu popped deze scanner steeds met een grom op. Heel erg irritant.
Deze Stopzilla is zeker ook een virus?
Weet iemand een goede scan om Stopzilla eraf te krijgen ?
dinsdag 17 mei 2011 om 14:44
quote:nerd_ schreef op 17 mei 2011 @ 14:38:
Stopzilla is in principe ok, systemdefender fout.
Je zegt niet wat stopzilla roep of vindt, maar misschien is ´t te licht om systemdefender te verwijderen (nou ja, jij zegt,´ misschien).
Zet Malwarebytes er maar op. Dat is een noodgevallen-scanner.
Eventueel ook Superantispyware.
En zet dat Stopzilla dan even uit. Misschien bijten die elkaar.
Ik heb wat gegoogled op Stopzilla en het wordt o.a. een "rouge" virus scanner genoemd en "fake" wordt ook in één adem genoemd met Stopzilla.
Dat is toch niet ok?
Of wel?
Ik weet het ook niet meer......
Stopzilla is in principe ok, systemdefender fout.
Je zegt niet wat stopzilla roep of vindt, maar misschien is ´t te licht om systemdefender te verwijderen (nou ja, jij zegt,´ misschien).
Zet Malwarebytes er maar op. Dat is een noodgevallen-scanner.
Eventueel ook Superantispyware.
En zet dat Stopzilla dan even uit. Misschien bijten die elkaar.
Ik heb wat gegoogled op Stopzilla en het wordt o.a. een "rouge" virus scanner genoemd en "fake" wordt ook in één adem genoemd met Stopzilla.
Dat is toch niet ok?
Of wel?
Ik weet het ook niet meer......
dinsdag 17 mei 2011 om 14:55
Ik ga Avira downloaden.
Misschien zijn er wel meer versies van Stopzilla's.
De Stopzilla die ik heb gedownload adverteerde met gratis en na het vinden van 411 infecties (wel errúg veul) popte het steeds terug met reclame en dat ik moet betalen om van die infecties af te komen.
Net zoals Systemdefender werkt
Misschien zijn er wel meer versies van Stopzilla's.
De Stopzilla die ik heb gedownload adverteerde met gratis en na het vinden van 411 infecties (wel errúg veul) popte het steeds terug met reclame en dat ik moet betalen om van die infecties af te komen.
Net zoals Systemdefender werkt