A B Cheers

29-01-2011 01:15 2177 berichten
Alle reacties Link kopieren
*belooft plechtig deze openingspost aan te passen zodra ze lex d'r lexicon heeft, maar nu op mijn mobiel lukt dat even niet*

Ha, hierbij wel. Komt ie, met dank aan Alex!

1. Vereer naast Dries geen andere goden.

2. Plaats bij voorkeur geen afbeeldingen van Dries. Bekijk wel zijn film.

3. Misbruik Bespring uw HEER.

4. Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag. Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten, maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de slemp; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er in leeft, en op de zevende dag slempte Hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.

5. Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Vertel dat vooral je kinderen.

6. Pleeg geen moord. Karaktermoord op 't forum mag dan weer wel.

7. Pleeg geen overspel. Niet te vaak, in ieder geval. Gewoon hoeren en sloeren is te allen tijde toegestaan.

8. Steel niet. Behalve als je een nieuw onderschrift nodig hebt.

9. Leg over een ander geen valse getuigenis af. Behalve in de gemiddelde AK.

10. Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort; Behalve het huis van Toets ouders dan.

Ik was bij ABBA vanavond. En vanaf een afstand zag je heus niet dat het de echte ABBA niet was.

En nu lig ik in een logeerbedje in Amsterdam. In een kinderloos huis. Wensend dat jullie allemaal een lekkere nacht hebben, zonder gestoord te worden door wie of wat dan ook.

Maar eerst is het nog vrijdagnacht. En daar drink ik op!

Cheers!!!! X
Een felle...

Mooi

Jongste naar school Pimpel.. ~slik~

En gefeliciteerd met dochter!
Later is nu
Kom maar op met die datumprikkert!

Mado, al nieuws over hoe en wanneer rondom opname?

Mooi die foto's van bruiloft hier en daar. Zwijmel.

Ook benieuwd hoe het met Kjong gaat. Wat beter hopelijk? En dat ze ook maar snel de vivasite weer zonder problemen snel kan openen en daardoor weer forumzin krijgt.

Wanneer maken we weer een nieuw tijdschrift?
zo, meiden, KK`s picknick valt in het water, letterlijk.....met als gevolg dat ik nu een picknick omgeving in de woonkamer aan het maken ben

Ze viert vandaag haar (verlate) partijtje....

eerst dus een picknicklunch dan gaan we met zijn alleen naar een boerderij hier een de buurt waar ze een kinderhigh tea gaan maken en met het kleinvee mogen spelen. Uiteindelijk zal de high tea wel in de hongerige maagjes verdwijnen en hopelijk heb ik dan een gelukkig stuiterballetje!

Waarom ben ik op mijn werk zo stressbestendig mens en kan ik voor een kinderpartijtje (in combi met een rommelig huis, een herrieverbouwing bij de buren en een naderende ongesteldheid) een stresskip worden???
Sja Bentetje, da's toch anders dan?

Mijn zoon wil een voetbalparijtje. Eerst thuis taart met drinken, dan met pakken icetea (1 pak per persoon ) naar de voetbalkooi waar ik dan nog met ijsjes langs dien te komen. Eigenlijk wilden ze dat allemaal zelf gaan kopen, maar met z'n 8en de winkel in zag ik even niet zitten Bovendien wordt het waarschijnlijk een zondag. Maar goed, het klinkt geweldig, natuurlijk, makkelijk enzo, maar wat als ze ruzie krijgen/er al anderen in de voetbalkooi zijn (ach er zijn zoveel hier in de buurt, aldus LE) enzovoorts? Oftewel, moeders maakt zich alsnog druk

Ik kan op Bloes' haar fotopagina geen foto;s plaatsen. Hmmm waarschijnlijk maak ik even een soortgelijke pagina aan. Nu eerst even zitten, na sporten en boodschappen

Toedels
Later is nu
...en waar vind ik bloes haar fotopagina? In de AK?
Eh.. ehmm sja.. ik kreeg een uitnodiging mn foto's erbij te plaatsen. Misschien dat ze daarna de link wilde verspreiden
Later is nu
Excusie. Ik heb de link naar het bruidspaar gestuurd zodat zij die naar mensen kunnen sturen, die de foto's mogen bekijken. Ik heb ook een uitnodiging naar Driem gestuurd omdat ze ook foto's wilde uploaden (maar dat doet ie kennelijk niet, snapputoknie). Dus ik denk dat jullie niet in het album mogen kijken van het bruidspaar?

Ik zet wel even een link op de mail.
Hoe gaat ie Bloes?

Ik word steeds van het internet gegooid. Isniehandignie als je tussen alles door ook nog probeert te werken. Grrr.
Lil, nog gefeliciteerd met Dochter!

En Mims, jemig Inderdaad wat een geluk.

Ben ook benieuwd hoe het met Bloes' put is afgelopen.

Verder ben ik zielig. Had zaterdag al last van m'n oren (heb immers chronisch last van m'n oren, niet te verwarren met Mans Oost-Indische doofheid), maar dinsdag begon het wel heel erg zeer te doen. De pijn trok door naar m'n kaak en ik kon nog amper m'n mond goed opendoen (pijpen rond koffietijd kon ze nu zéker vergeten). Rond een uur of 11 's ochtends twijfelde ik of ik me moest ziek melden en naar huis zou gaan, maar omdat ik nog maar een uurtje hoefde te werken, toch maar door gegaan.

Om 12 uur thuis gekomen. Lunch gemaakt. Op de bank geploft. Ingestort. Zat alleen maar de klappertanden onder een fleecedekentje en de pijn was niet meer te onderdrukken met paracetamol. Bleeeeegh.

Vanmorgen toch maar ziek gemeld nadat ik opstond en een mega-druk op m'n oor voelde. Gaat goed zolang ik op de bank blijf zitten - als ik opsta, word ik duizelig en doet alles zeer. Godbetert een deel koffietijd gekeken (pijpen kan ze nog steeds vergeten). En vanmiddag is m'n andere oor ook dicht gaan zitten - ik hoop toch écht niet dat het aan die kant ook zo'n zeer gaat doen.. :S 't Is nu wel lekker rustig hier, want omdat beide oren dicht zitten, hoor ik amper nog wat; het is alsof ik met beide oren onder water zit. Soms plopt er eentje even open en dan schrik ik me de tyfus van het dan aanwezige geluid
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik lig in bed met dikke lip want door laxeertroep viel ik weer flauw van de pijn. Mm heeft me lief opgeraapt en opgefrist naar bed gestuurd. Sjonge.
tjeumig...wat heftig bloes!!! Kna je niet iets anders krijgen als je hier zo sterkt reageert?

En tjeumig ook voor lex, nog steeds niet pijpen rond koffietijd?! Sterkte meid!
Nee Lex, vertel maar eens eerlijk wat jij vandaag rond koffietijd deed Nogmaals beterschap.

Bloes toch! Sterkte morgen!
voor Bloes en Alex. Oorpijn en flauwvallen zijn niet fijn.

Vandaag gesprek gehad met de sociaal psychiatrisch verpleegkundige van het UMC. Opname zou nog weleens langer kunnen gaan duren dan twee maanden. Hij had het over een observatieperiode van 10 weken en behandeldperiode van 3 maanden, waarbij de laatste soms al ingaat tijdens de observatieperiode waardoor het e.e.a. wat in elkaar schuift. Wel blijkt Ludo de weekenden gewoon thuis te zijn. Daar zijn we wel heel blij mee. Dinsdag hebben we de intake dus dan horen we meer.
Lang leve de Koningin!

Hoera hoera hoera!
Klinkt fijn Mado, weekenden thuis, geeft vast alweer ander gevoel!
Oh, dat klinkt alweer ietsjes beter, Mado. Zo is het voor jullie ook wat beter te behappen, of niet?

Sjeeemig Bloes, da's niksnieleuk! Putkijken lijkt me al zo verschrikkelijk, maar als je dan ook nog zo heftig op reageert op het laxeerspul. Bleeeegh.
En dan natuurlijk nog:

Heb het ziekenhuis gebeld want ben 3 keer tegen de vlakte gegaan. Straks maar met de dokter bespreken want dit is nie leuk nie. Gelukkig was MM er om me de laatste keren vast te houden. Ik hou zó van die man...

Hoe is t met Alex?

En Madootje: heb je er vertrouwen in dat dit goed is voor Ludo?
quote:madootje schreef op 18 mei 2011 @ 21:45:

voor Bloes en Alex. Oorpijn en flauwvallen zijn niet fijn.

Vandaag gesprek gehad met de sociaal psychiatrisch verpleegkundige van het UMC. Opname zou nog weleens langer kunnen gaan duren dan twee maanden. Hij had het over een observatieperiode van 10 weken en behandeldperiode van 3 maanden, waarbij de laatste soms al ingaat tijdens de observatieperiode waardoor het e.e.a. wat in elkaar schuift. Wel blijkt Ludo de weekenden gewoon thuis te zijn. Daar zijn we wel heel blij mee. Dinsdag hebben we de intake dus dan horen we meer.

*Breekt even in*

Mado, dochter van vrienden van mij is net weer thuis na een jaaropname in een jeugdpsychiatrische instelling. Meisje is net 6 en heeft klassiek autisme met ADHD. Ouders zagen er ook vreselijk tegenop, maar het heeft haar (en het gezin) heel veel goed gedaan. Ze mocht ook in de weekenden naar huis.

Ze kreeg daar veel begeleiding, ouders ook gesprekken met psychiaters. Nu blijft ze op speciaal onderwijs (zat eerst op regulier onderwijs) en het gewoon beter met haar nu. Natuurlijk blijft ze een meisje met autisme en ADHD, maar ouders weten er veel beter mee om te gaan, en belangrijk, het meisje zelf ook!

Ik hoop ontzettend voor jullie dat het voor Ludo ook zo goed uitpakt. Heel veel sterkte, want het is zo moeilijk........

*breekt weer uit*
HAPPY BIRDDAY FOR ZE QUEEN!!

Pfoei Alex, dat klinkt niet fijn zeg. Bah.. en dan ook nog niet pijpen, het drama wordt steeds erger. Blegh

En ook Blegh voor Bloes. Beetje krachtvoer nodig bij de laxeer, zo klinkt het. Sterkte.
Later is nu
Iris dank voor hart onder riem. Slief!

Weer thuis, onderzoek viel mee. Nu eten!
en goed nieuws dus! Van harte koningin!! Kom je gauw weer bij het gepeupel bier drinken?

Iris wat lief dat je dat even komt zeggen!
Fijn dat het goed is Bloes!

En lieve meelezers zijn ook fijn.

Bij de post vandaag het taxatierapport van de taxateur die dinsdag langs is geweest. En joechei joechei, ik geloof dat het bedrag waarop hij het huis na verbouwing taxeert voldoende is om de bank onze hypotheek te laten verhogen zodat we kunnen verbouwen.

Hoe is het met je moeder Pim? En hoe is het met die ene studiedag toen gegaan?

Lil d'r tas al ingepakt?

Pfff Bloes, wat heftig en naar dat flauwvallen! Fijn dat onderzoek soort van meeviel.

Mado, weekenden thuis is natuurlijk wel heel fijn! Dan is het steeds overzichtelijk hoe lang je hem moet missen en ondertussen komen jullie aan je welverdiende rust en krijgt hij wat hij nodig heeft. Fijn ook wat Iris vertelt! Nog steeds kan ik me voorstellen dat dit hartverscheurend moet zijn en ik vind je reuze stoer en dapper!

Enneh: 3 hoeraaaatjes voor de Koningin! Hoera! Hoera! Hoera!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven