Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Zeb, scheelt mij weer googelen
quote:Rooss4 schreef op 20 mei 2011 @ 14:06:

Is het amoreutisch of amoristisch? Het klinkt leuk in elk geval!

polyamories of polyamorisch

zie net dat je me voor bent zeb! alweer baas boven baas...
gek mag ook hoor... trouwens ik woon in turkije, en ik hoorde laatst dat het wel mooi weer was, dus was benieuwd of het daadwerkelijk ook mooi weer was...
Tja, Jack..het is en blijft grootspraak natuurlijk, van mij. Want met deze uitspraak lijkt het net alsof ik alle minnaars uit het oostelijk én westelijk in mijn bed heb gehad en eeeeh (niet doorvertellen) dat is niet zo hoor!

zeb, u is te goed voor deesche wereld!
Turkije.... ?? Zozo, leuk dat je dan hier gezellig komt kleppen, blijf je toch een beetje bij hoe de seksuele drift hier in Nederland is haha
zou hier eens wat nuttigers moeten gaan doen dan met mijn laptop op mijn schoot op de bank te hangen....

Misschien toch zo maar mijn kleding uitwerpen en lekker op mijn balkonnetje wat zon gaan pakken...

Ik ben in ieder geval (op de topics die ik volg) redelijk bijgelezen.
quote:jack1 schreef op 20 mei 2011 @ 14:12:

[...]

zie net dat je me voor bent zeb! alweer baas boven baas...Wat weet ik ze leuk uit te zoeken hè?
ow een minivoorstel rondje:

Mr & Mrs T eind 20 en begin 30, 2 kids, net begonnen met swingen en loving it
hey Rooss, wist trouwens niet dat dekater mijn lief was
quote:Rooss4 schreef op 20 mei 2011 @ 14:15:

[...]

Wat weet ik ze leuk uit te zoeken hè? ja ik krijg bijna een minderwaardigheidscomplex!
leuk die intro s, wie volgt?
Wow, ik heb hier zowaar al wat gedaan!

(wel een hele was in de wasmachine gestouwd en aangezet, goed hé?)

En eerder vanmiddag miep uitgeruimd en weer ingeruimd. Wel minder als je date dan ineens met mij meegaat in plaats van andersom.

Voordeel daarvan was dan wel weer dat ik hier gewoon kan roken!
jaaaaaaaaaa het is weekend voor mij
Wow MrsT. Ik moet nog 2,5 uur. Pff.....
Ga hier maar eens wat martelwerktuigen klaarzetten zodat m'n baas kan zorgen dat iemand zo pijn heeft haha

Tot zo!!!
En dat weekend wordt spattend voor jullie, hé Mrs. T?

Hier wat minder, vanaaf stappen met de meiden (pff, nog zo geen zin in, wel om te kwekken met ze, maar niet om een kroeg in te duiken), morgen etentje en dan pas zondag naar een pc.

Maar, daar wel herontmoeting met leuk stel die we in januari daar hebben leren kennen!
Ja hoor, wilde ik net mijn kleding uit gaan trekken, verdwijnt de zon achter de wolken...

Wilde dat ik zeker wist of klein ventje nog langs ging komen, wel zin om nog even terug het bed in te kruipen...
Veel plezier Maya, leuk hoor!!!
quote:ancee071 schreef op 20 mei 2011 @ 14:31:

Ga hier maar eens wat martelwerktuigen klaarzetten zodat m'n baas kan zorgen dat iemand zo pijn heeft haha

Tot zo!!!Werk jij in een SM studio??
Whaha nee !!! Na het terug gelezen te hebben zou je het haast denken.
Hmmm, jammer...
whahaha..... wil je best helpen hoor !!! Als je interesse hebt op dat vlak. Kan vrij dominant zijn
Ik zie een zonnetje !!!
quote:Mayaelf schreef op 20 mei 2011 @ 14:22:

hey Rooss, wist trouwens niet dat dekater mijn lief was

Ik ook niet!!

Heee zie ik een setje opbloeien??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven