Remspoor in onderbroek

20-05-2011 18:03 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de meeste vrouwen onder ons de was doen in huis. ik vroeg me af of elke man nou remsporen in ze onderbroek heeft? hebben ze dan allemaal jeuk aan hun reet? het is namelijk al de tweede relatie dat ik het zie..
quote:gekky schreef op 20 mei 2011 @ 18:13:

kijk mijn man is turks, en we wonen in turkije, hij maakt ze kont na het poepen dus schoon met water in plaats met papier..dus je zou toch zeggen dat het dan schoon moet zijn..kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft...

heb ik, Engelse oorsprong, van huis uit ook meegekregen.

Zijn alleen Hollanders viespeuken?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2011 @ 18:46:

[afbeelding]

Maakt je man zijn natte spleet niet droog, Gekky?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2011 @ 18:27:

[afbeelding]Een remspoor in bed... doet me denken aan een ander topic. Een vrouw heeft het bed gedeeld met een man die een poepplakkaat in haar bed achterliet:quote:ester1971 schreef op 05 mei 2011 @ 10:06:

Wat ik ooit heb meegemaakt in een vorige relatie dat er na de sex een grote plek poep op het laken zat van hem, jakkie, hij legde gauw een laken eroverheen...Gadverdamme!
World of Warcraft: Legion
quote:Ratteke schreef op 20 mei 2011 @ 18:32:

die plaatjes...

Maar dat met water schoonmaken, ik vraag me dan af hoe je dat doet? Ik heb namelijk echt geen idee. Met alleen water gaat toch niet alles weg... Je moet 'poetsen', of met een papiertje of, oh gruwel, je hand....

Ik denk dat ze zoiets gebruiken op het toilet ....

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Denk dat je daarmee meer verwijdert dan alleen maar poep...
Maar giet je vent alleen een miezerig straaltje langs zijn ass of poetst ie ook met zijn hand?

(Voor je eigen poep is dat niet vies, hoor).
quote:Zamirah schreef op 20 mei 2011 @ 21:56:

Maar giet je vent alleen een miezerig straaltje langs zijn ass of poetst ie ook met zijn hand?

(Voor je eigen poep is dat niet vies, hoor).Laten we alvast afspreken: als wij elkaar ooit tegenkomen krijg je géén hand van me
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
...en ook geen hand van mij. Een vrouw die haar gat met de blote hand afveegt... sorry.
Ik gebruik ook water (Egypte), maar ik heb nooit remsporen in mijn onderbroek. Het is even oefenen met de 'kontdouche,' maar het wordt echt schoon en fris daar beneden als je goed spoelt. Wanneer ik in Nederland ben, moet ik altijd weer wennen aan papier.

Ik denk dat je man moet gaan werken aan zijn sproeitechniek. En begrijp ik het goed dat hij vaak aan zijn kont krabbelt? Misschien heeft hij wel wormpjes...
Ieks, gadver, ranzig...

Wat ik zelf doe (leuk onderwerp ahum) .. na iedere grote boodschap even een washandje er overheen. Altijd, en altijd schoon daardoor. Ik vind alleen toiletpapier gebruiken sowieso ranzig. Gebruik dan nog ff vochtig toiletpapier daarna in ieder geval... dat kan een volwassen vent toch wel?
quote:verademuis schreef op 20 mei 2011 @ 22:39:

Ik gebruik ook water (Egypte), maar ik heb nooit remsporen in mijn onderbroek. Het is even oefenen met de 'kontdouche,' maar het wordt echt schoon en fris daar beneden als je goed spoelt. Wanneer ik in Nederland ben, moet ik altijd weer wennen aan papier.

Ik denk dat je man moet gaan werken aan zijn sproeitechniek. En begrijp ik het goed dat hij vaak aan zijn kont krabbelt? Misschien heeft hij wel wormpjes...

Even voor onze beeldvorming laat je het water er dan alleen maar langslopen of gebruik je ook nog iets (hand, wc-papier, schuurspons) om de boel schoon te boenen?

Als je het water er alleen maar langs laat lopen kan ik me voorstellen dat het niet in alle gevallen schoon wordt.
lijkt mij ook kikkerrr
Als je doucht, was je toch ook je kut/lul/kont met je hand?

Wat is daar in godsnaam smerig aan.
Ik lig echt dubbel hier.....wat een geestig onderwerp op de vrijdagavond.

En die foto's ! Geweldig!

Met als klapper de dame die een remspoor in haar bed had na de sex. Wat chique!

Maar.....Turken zijn toch redelijk behaard? En dus ook tussen de bilnaad? Dus daar blijven toch heel wat dangleberríes in zitten (voor diegene die niet weten wat dat is hier de wiki uitleg: A little nugget of terd (sometimes known as a poo-chunk) that gets stuck to a mans arse hair).

Daar komen die sporen natuurlijk van....
Nee, met washand
quote:Zamirah schreef op 20 mei 2011 @ 22:50:

Als je doucht, was je toch ook je kut/lul/kont met je hand?

Wat is daar in godsnaam smerig aan.Is wel eens een heel topic over geweest. Vrouwen die het echt te goor vinden en alleen maar een washandje gebruiken. Was ook hilarisch!
vind t niet vies maar met washand maakt beter schoon van achteren
quote:Neele01 schreef op 20 mei 2011 @ 22:50:

Ik lig echt dubbel hier.....wat een geestig onderwerp op de vrijdagavond.

En die foto's ! Geweldig!

Met als klapper de dame die een remspoor in haar bed had na de sex. Wat chique!

Maar.....Turken zijn toch redelijk behaard? En dus ook tussen de bilnaad? Dus daar blijven toch heel wat dangleberríes in zitten (voor diegene die niet weten wat dat is hier de wiki uitleg: A little nugget of terd (sometimes known as a poo-chunk) that gets stuck to a mans arse hair).

Daar komen die sporen natuurlijk van....Iew. Mijn vriend is behoorlijk harig en doet geen brazilian wax Maar geen remspoor of kontklonten hoor. Ik zou acuut gaan scheiden....
quote:teddy41 schreef op 20 mei 2011 @ 22:51:

Nee, met washand

Hoi hoi hoi, daar is de eerste washand gebruiker!!!!

En nu moet iemand vragen hoe de sex dan gaat.... Dan wordt het echt leuk!
quote:Neele01 schreef op 20 mei 2011 @ 22:52:

[...]

Is wel eens een heel topic over geweest. Vrouwen die het echt te goor vinden en alleen maar een washandje gebruiken. Was ook hilarisch!

seriously?

Het verbaast mij niets dat vrouwen niet klaar kunnen komen, wanneer je je vagina alleen met een washandje durft te naderen. Jeminee zeg, ik ben even van mijn a propos.

Linkje please?
Neehee Neele, oh god nee ... ik ben echt bijna nergens vies van (en zeker niet tijdens sex), maar kont afvegen is met washand gewoon hygiënischer... dat bedoelde ik.
Washandjes zijn juist smerig, Teddy41. Een bron van bacterien, die dingen.
Het kan zo maar 5 jaar geleden zijn dat topic dus ik kan het niet terugzoeken. Maar het was zo ontzettend grappig.

Het werd echt ruzie tussen de "met de handen" wassers versus de "washand" wassers.........
Maar toch niet als je het meteen in de was doet?
quote:Neele01 schreef op 20 mei 2011 @ 22:52:

[...]

Is wel eens een heel topic over geweest. Vrouwen die het echt te goor vinden en alleen maar een washandje gebruiken. Was ook hilarisch!

Ja, wat een onzin joh. Vies van je eigen poep. Hoe doe je dat dan met de luiers van je kind?

En ondertussen wel anaal neuken, die gasten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven