Goedkope & goede smartphone

22-05-2011 13:38 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer. Dus hopelijk vind ik hier aanbevelingen

Ik heb een nieuwe telefoon nodig en zag bij telfort een redelijk goedkope aanbieding voor internet op de telefoon, geloof iets van 5 euro per maand. Nou dat wil deze vrek er nog wel voor betalen. Maar de nieuwe telefoon moet dan ook wel een beetje internetproof zijn.

Heb ik nog niet eerder gehad..Ik wil graag sites (nu, ns, etc) kunnen bekijken, email checken, sociale media sites bekijken.. En uh wat is nog meer handig? Oh ja; dat whatsapp lijkt me ook wel erg handig.

Budget is zo rond de 100 euro (hoop ik).

Wie heeft tips, ervaringen,... ?

Ik heb bv gezien de samsung chat

http://www.neck.nl/produk ... iew%3Dlister&welt=defaultsamsung chat

En de lg cookie lg cookie

(hoop dat het linken goed gaat:)
Ik zou voor de samsung gaan om meerdere redenen, maar dat is puur mijn mening natuurlijk: ik vind hem stukken mooier dan de LG, het merk is betrouwbaarder dan LG en volgens mij is LG niet echt een internettelefoon.

Heb verder totaal geen verstand van specificaties ofzo..
Ik heb eerder een LG gehad. Mijn ervaring ermee is dat de batterij ontzettend snel leeggaat.

Kon de telefoon bijna dagelijks opladen, terwijl ie nog geen jaar oud was.

De Samsung ziet er (naar mijn mening) mooier uit. En idd zoals DIgitalArt al zei het ziet er uit als een internettelefoon.

Bij Samsung gaat de batterij ook stukken langer mee (eigen ervaring)
Is het niet zo dat de batterij een probleem van bijna alle smartphones is? Hier een HTC en die moet ik ook dagelijks opladen. Ik heb gegoogled waar dat aan lag en toen kwam ik erachter dat dat smartphone eigen is.
Ja, dat kom ik nu idd ook tegen (idd ook wel handig om naar de batterij te kijken).. die van lg gaat iig in rap tempo achteruit wat ik zo lees op internet.

Ik had altijd een 'gewone' telefoon die rustig een week meegaat met normaal gebruik, maar smartphonegebruikers zie ik altijd met een oplader lopen:)
Samsung werkt trouwens met Palringo zag ik net..

Komt nog best veel kijken bij zo'n smartphone zeg..
Is whatsapp niet alleen voor iPhone?

Ik heb de Samsung t335, ben er blij mee! (heb ik laatst ook topic over geopend, n.a. daarvan deze gekocht).
Nope, hier de Samsung Galaxy mét whats app.. Gebruiksduur veel korter dan Nokia, maar verder een kekke telefoon, ook wel bekend als de I-phone voor sloebers
Het is wel iPhone.

I-phone is wel heeeeeel beroerd gespeld
Zie? Niks voor mij, zo'n aaaaaifoon
Wat is whatsapp?Ik krijg morgen de galaxys2 ben benieuwd.

Maar die is best duur en jij wilt een simlock of met abonnement?
quote:Jarek03 schreef op 22 mei 2011 @ 14:20:

Zie? Niks voor mij, zo'n aaaaaifoon

(voor mij ook niet hoor, ik ben er te onhandig voor en bovendien laat ik mijn phone iets te vaak vallen.....)
Kijk eens op www.tele2.nl - best aardige (geen héle recente, maar nog steeds hip) telefoons. En zoek via market op whats app: kun je gratis sms-en/pingen/chatten (geef het een naam) met contacten die dit ook hebben. Ideaal om de sms-kosten niet te hoog op te laten lopen!
Hoi Septembergirl! Heb net je topic gelezen . Maar kun jij nu ook met andere mensen een soort van pingen/whatsappen/oid? En wat zijn de resultaten als je bv op youtube gaat?
@ Jarek03 ik zie op tele2 alleen maar abonnementen en ik heb al een simonly dus zoek alleen een nieuw toestel..

Whatsapp lijkt me geweldig; gewoon gratis sms'en...hoe verzinnen ze het:)
Samsung en touchscreen = dikke shit. Echt niet te doen. Hun touchscreen werkt heel anders dan de iPhone. (Die is gewoon veel fijner.)

Ik scrolde teveel, of juist bijna niet. Klikte dingen aan die ik niet aan wilde klikken.
quote:AmyS schreef op 22 mei 2011 @ 14:33:

Hoi Septembergirl! Heb net je topic gelezen . Maar kun jij nu ook met andere mensen een soort van pingen/whatsappen/oid? En wat zijn de resultaten als je bv op youtube gaat?Hmm, ik moet eerliijk zeggen dat ik nog nooit met deze op youtube ben geweest. En pinge / whatsappen doe ik ook niet. Ik heb er geen internetabbo bij overigens, ik gebruik wifi om (sporadisch) op internet te gaan. Facebooken gaat wel makkelijk en goed! Maar ik denk wel dat deze een tikje te 'licht' is voor wat jij er mee wil....
In dat geval gaat een smartphone je niet lukken, denk ik - tenzij iemand zijn smartphone wil inruilen voor een nieuwer model. Kijk eens op Marktplaats, daar vind je soms best wel aardige aanbiedingen. Nieuwe toestellen zijn alleen goedkoop als je er een abonnement bij neemt...
Nu zie ik bij bol.com een prepaidpakket staan; deze kan ik zeker niet kopen?? Om er vervolgens mijn telfort simonly kaart in te stoppen..

prepaid kpn
Whatsappen kun je met een android toestel en met de iPhone.
quote:VivaPepsi schreef op 22 mei 2011 @ 14:42:

Samsung en touchscreen = dikke shit. Echt niet te doen. Hun touchscreen werkt heel anders dan de iPhone. (Die is gewoon veel fijner.)

Ik scrolde teveel, of juist bijna niet. Klikte dingen aan die ik niet aan wilde klikken.De samsungchat heeft geen touchscreen geloof ik. Is ook niks voor mij, schat ik zo in.
quote:AmyS schreef op 22 mei 2011 @ 14:44:

Nu zie ik bij bol.com een prepaidpakket staan; deze kan ik zeker niet kopen?? Om er vervolgens mijn telfort simonly kaart in te stoppen..

prepaid kpnTenzij jij 'een mannetje' hebt die de handel illegaal kan unlocken, kan dat niet nee... Zit een simlock op.
quote:Jarek03 schreef op 22 mei 2011 @ 14:44:

In dat geval gaat een smartphone je niet lukken, denk ik - tenzij iemand zijn smartphone wil inruilen voor een nieuwer model. Kijk eens op Marktplaats, daar vind je soms best wel aardige aanbiedingen. Nieuwe toestellen zijn alleen goedkoop als je er een abonnement bij neemt...

Ja, maar dan betaal ik uiteindelijk nog veel via het abonnement. Dan neem ik gewoon genoegen met wat minder. Als ik maar wel bv op ns.nl, nu.nl en de sociale media sites kan komen.

En marktplaats vind ik wat riskant, vaak geen garantie meer omdat ze al wat ouder zijn en dan zit ik misschien over een tijdje weer met een stukke telefoon omdat de telefoons van tegenwoordig toch maar een paar jaar mee gaan..
Tenzij jij 'een mannetje' hebt die de handel illegaal kan unlocken, kan dat niet nee... Zit een simlock op.[/quote]

nee, nou ja dat kan wel, maar hoorde dat je dan ook geen garantie meer hebt..dus dat is het me ook niet waard denk ik..
[

Hmm, ik moet eerliijk zeggen dat ik nog nooit met deze op youtube ben geweest. En pinge / whatsappen doe ik ook niet. Ik heb er geen internetabbo bij overigens, ik gebruik wifi om (sporadisch) op internet te gaan. Facebooken gaat wel makkelijk en goed! Maar ik denk wel dat deze een tikje te 'licht' is voor wat jij er mee wil....[/quote]

Ik wil heul veel, maar neem gewoon genoegen wat binnen het budget ligt; dus zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk..

Maar wat was dan voor jou de reden een smartphone te nemen als je die functies niet gebruikt? Heb je de viva site al geprobeerd? (het is natuurlijk wel een mooie telefoon:))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven