uitstapje voor vaderdag...?

23-05-2011 11:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft dit jaar (samen met de kinderen natuurlijk) zo'n leuke moederdag geregeld, dat ik nu ook echt iets leuks wil voorbereiden voor vaderdag.

We hebben een dochter van 6 en een zoon van 2, en ik zit al te zoeken naar een leuke theatervoorstelling om samen naartoe te gaan, of iets anders (niet al te prijzigs) om te doen.

Het moet wel een béétje relaxed blijven, dus de Efteling wordt het niet.

Hebben jullie leuke ideeën om iets bijzonders te gaan doen en wat de perfecte momenten oplevert om te genieten van elkaar als gezin?

overigens heeft mijn man mij o.a. verrast met een uitgebreide picknick bij een recreatiegebied, dus hetzelfde is niet zo origineel.
Oh: misschien handig te vermelden dat ik in de omgeving van Rotterdam woon...
vakantieveilingen.nl

???

weekendje weg..
dankjewel, maar we zijn net een week terug van een (duur!) weekendje samen weg ivm trouwdag....

Het gaat me meer om iets wat we overdag kunnen doen dat voor het hele gezin leuk is, maar waarbij papa toch het meeste verwend wordt stiekem.

Hij had dat dus met moederdag slim aangepakt met die picknick met rosé bubbels... Het grootste geluk is toch in de zon in de natuur met een glaasje bubbels kijken hoe je man met de kinderen aan het dollen is.
Huur een sloep. En lekkere hapjes en drankjes mee aan boord.
quote:bommi schreef op 23 mei 2011 @ 12:12:

Huur een sloep. En lekkere hapjes en drankjes mee aan boord.Leuk idee Bommi, maar toch nogal prijzig. Heb ff 1 site gevonden en dat kost dan alweer 215 euro...!
Dan geen sloep, maar een klein bootje. Op de Kaag (Warmond) kun je goedkopere bootjes huren. Daar is het fantastisch varen.
In de Biesbosch bij Dordrecht kun je een fluisterbootje huren, erg leuk en niet zo duur!
Pannenkoekenboot!

Klik!

Misschien niet heel romantisch, maar leuk voor de kinderen (er is een ballenbak) onbeperkt pannenkoeken eten. En ondertussen vaar je door rotterdam. En misschien kun je voorafgaand naar de dierentuin .
Of een fluisterboot bij bootjes en broodjes in Leiden!
dank jullie wel, ik ga eens kijken voor zo'n fluisterbootje in de Biesbosch, en de pannenkoekenboot is natuurlijk ook gezellig...!
Heeft iemand ervaring met de brunchvaart van de pannenkoekenboot?? Die komt qua tijd het best uit ivm middagslapend peutertje...

Zou graag willen weten of de broodjes die dan geserveerd worden (behalve de pannenkoeken natuurlijk) ook wel echt lekkere zijn, of een beetje een erg simpele hap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven