Reclame in beeldscherm

24-05-2011 14:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
GRRRrr... Ik heb steeds reclames van nutella en wehkamp links boven in mijn beeldscherm zodra ik internet open... Dit is zo erg dat het gewoon over teksten (van bijv. dit forum) heengaat en ik het dus niet meer kan lezen! Wegklikken kan niet, er staan geen kruisjes o.i.d. Wie weet raad? Ik word er gestoord en erg gefrustreerd van!!
ik lees mee
@ roosdezoveelste: Flikkert het bij jou ook zo erg? Bij mij flikkert het zo snel van de ene reclame naar de andere dat ik (als ik dat zou willen) de reclames niet eens kan lezen!! Ik vind dit echt asosiaal! Reclame oké dat snap ik, maar dit is gewoon belachelijk..
Ik zie nooit, op geen enkele site, advertenties. Bij mij wordt namelijk alles tegengehouden door AdBlock. Vraag eens aan iemand die er verstand van heeft, om AdBlock op jouw computer te installeren. Als browser moet je dan wel Mozilla Firefox of Google Chrome gebruiken, want bijvoorbeeld in Internet Explorer kan het niet. Zie ook:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Adblock
.
@ Java: Ik zal het vanavond eens doorlezen!

@ Nerd: Ik heb Windows Internet Explorer 9. Of is dat niet wat je bedoeld?
.
Sinds ik Adblock geïnstalleerd heb, geen olifanten, inlegkruisjes of nutellapotjes meer in beeld hierzo. I it.
Oké ik ga er vanavond maar eens rustig naar kijken hoor ik al. Ik ben er inmiddels wel achter dat het niet 'normaal' is. Het viel mij net namelijk op dat de reclame van bijv. nu.nl nu ook linksboven komt te staan en flikkert. De reclame die eerst tussen de teksten stond is weg, en daar zit nu gewoon een leeg vlak.

Ook probeerde ik net een filmppje af te spelen die het voorheen wel goed deed. Ook deze kwam in de linkerbovenhoek en begon te flikkeren. Ik zal dus vanavond even iemand om hulp gaan vragen want dit klopt niet helemaal....

Bah! Ik haat gezeur met computers! Voel me dan echt zo'n loser die er niets van weet...
.
@ Nerd: bedankt! Dan ga ik dat maar eens proberen. Mocht het niet werken kan ik altijd nog hulp vragen!

Fijn dat er mensen zijn met verstand van computers
Ik ga er even vanuit dat u Internet Explorer 9 gebruikt. Is dit niet het geval, dan verneem ik dit graag van u.

Dit probleem is kenmerkend voor Internet Explorer 9.

Het probleem met de flikkerende reclame in Internet Explorer kan veroorzaakt worden door een compatibiliteitsprobleem tussen Internet Explorer en uw hardware. Dit probleem kan men op 2 manieren oplossen.

Als eerste is het aan te raden om de stuurprogramma's van uw computerhardware te updaten. Denk dan aan uw videokaart.

Een tweede oplossing is dat u de gpu rendering van Internet Explorer 9 uitschakeld en dus overschakeld naar software rendering.

Hardwareversnelling uitschakelen en Softwarerendering gebruiken

Klik op Start, Configuratiescherm, Netwerk- en en klik vervolgens op Internet-opties

Klik op het tabblad "Geavanceerd" en blader vervolgens naar de Accelerated graphics sectie.

Zet een vinkje voor "Softwarerendering gebruiken in plaats van de GPU rendering".

Klik op Toepassen, en klik vervolgens op OK.

Sluit alle open vensters van Internet Explorer 9 en start Internet Explorer 9 opnieuw op.
@ wabcare

super bedankt zat met het zelfde probleem :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven