Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Lieveheersbeestjes koeje maken op een stokje en een hello kitty taart!
Kos, maak je wel wat foto's?? De hk taart is net wat voor ons dochter en die traktatie klinkt ook erg leuk!!

Had voor Watse zijn verjaardag die koekiemonsters gemaakt (zal nog eens een foto op hyves zetten), dankzij jou tip!!

Elza, klinkt super die vakantie van ju;llie!! En tja, thuis begint meteen het normale leventje weer met de was!

Gelukkig vanavond weer een uitje, kan je langzaam aan afkikken!

Pfff ide heenreis klinkt wel enigzins dramatisch, Joy een beetje in bedwang houden terwijl ze moe is, erg vermoeiend lijkt mij!

Gelukkig ging terugreis dan beter.

Kos, weer een actief programma voor jou. Neem je Em mee naar Brabant of ga je lekker zelf?

Hier zijn de kids van mijn schoonzusje, die hebben een trouwerij waarbij geen kids welkom zijn. Oudste jochie is net drie en blijft vannacht slapen en het baby'tje van 12 weken halen ze vannacht weer op want die krijgt nog bv. Ze bellen als ze er bijna zijn dan ga ik eruit en dan haal ik haar uit bed en gaat ze mee. Kunnen zij zo laat thuis komen als ze willen en ik mis (bijna) geen nachtrust, ideaal!

Ze is trouwens erg makkelijk, slaapt lekker, drinkt lekker en ligt in de box. Neefje speelt mooi met andere kids, heerlijk rustig zo met 6 kids, hahaha!
Haha Juul, moest je dit keer weer de hele familie uitnodigen van je schoonvader

Wij wilden het ook klein houden en kwam er uiteindelijk nog ruim 20 man....vond dat eigenlijk al veel te druk voor Tess (en voor mezelf ) en wij konden nog naar buiten omdat het mooi weer was. Ben benieuwd naar de taart!!!!

Kos en Elza, welkom terug!!

Allebei het heerlijk gehad zo te lezen.

Kos, lekker 40% geshopt voor Jottum....ik vind het ook zo leuk maar ik stop echt even met kleding kopen. Vooral die jurkjes heeft ze eigenlijk niet veel aan....naar het kdv sowieso al niet...

Klinkt leuk je traktatie, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Tegen die tijd dus even een foto, en doe dan meteen van je buik

Ik ben bezig met de afscheidstraktaties voor Tess. Heb voor de kindjes knijpfruit met zo'n roltong leuk ingepakt en voor de juffies heb ik een blokje zeep in de vorm van een hart of bloem met houten kralen aan een koord....heb het mooi in laten pakken door de parfumerie hier en die heeft er nog wat lekkere parfum-monstertjes bijgedaan.

Pff Elza, heenvlucht dus geen succes. Hoever is het nu vliegen vanaf jullie? Het was ook wel een latertje natuurlijk dus logisch dat Joy het helemaal gehad had.

En kidsclub, echt ideaal! Vorig jaar is Tess 2 weken lang iedere dag geweest. Niet dat we haar daar dumpten maar ze liep er zelf iedere dag meteen heen. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat, kidsclub ziet er wederom erg leuk uit.

Veel plezier vanavond met je event!!

Vriend heeft weer een toernooi vandaag. Tess en ik gaan er straks ook heen als ze wakker is. Erg jammer van het weer alleen! Aan het eind van de dag hebben we een bbq en komt er een DJ. De laatste 4 jaar was het iedere keer stralend weer. Iedereen zit dan gezellig bij elkaar op het gras met de kids lekker te eten maar daar is het nu te koud voor.....wel balen!

Het is trouwens precies 4 jaar geleden dat de vonk oversloeg tussen vriend en mij....op hetzelfde toernooi dus moet er wel even geproost worden natuurlijk.

Mijn ouders wonen in dezelfde straat als de club dus als Tess het zat is vanavond dan breng ik haar lekker bij opa en oma

Tess d'r crocs zijn net binnen....het leken wel babycrocs maar ze past ze prima, zelfs nog iets te groot. Had maat 21/22. Ze is er onwijs blij mee, zeker toen ik het HK speldje erin had gestoken.
Zo, wij zijn ook weer thuis hoor. En ook druk met de vakantiewas.

Ik las dat Kos een kotservaring rijker is, dat Elza gestresst op vakantie aankwam door een minder fijne vliegreis, maar daarna lekker in de Spa zat terwijl Joy in de kidsclub ronddartelde, dat Tess van Sanne babycrocs heeft gekregen die goed passen en knijpfruit met Roltongen gaat uitdelen, dat Janets heel zen door het weekend gaat met maar liefst 6 kinderen, dat Julia zich samen met haar man op een taart voor de jarige Eline heeft gestort en zich er volgend jaar makkelijker van af wil maken, dat Kaatje een dagje minder zen was en dat Bobbie bijna achter de geraniums haar tijd uit mag zitten...
Kos las nog jouw verhaal over de heenreis!! waaaaaaaah..... wat een toestand! Ja die golfkarretjes ;) hebben wij niet gebruikt, gewoon lekker lopen! Vond het wel grappig dat we van en naar het vliegveld werden gebracht met een heuse limousine. Oh en ik voelde me ook een beetje schuldig over het wegbrengen, maar hebben t toch maar wel gedaan. Wanneer waren jullie er eigenlijk?

Sanne, jij ook sterkte trouwens, heb het ook een paar mee moeten maken, niet leuk :(

Het is 5 uur vliegen hiervandaan, ik denk vanaf NL 4 uur? We gaan kijken of we toch niet iets met een andere maatschappij kunnen vinden voor een volgende keer, dit was flut. Terug zat vriend met benen in het pad, paste niet!!! elke keer als ze met de trolley voorbij kwamen moest hij zich opvouwen.

Sanne, veel plezier vanavond, jammer dat het weer niet meewerkt. Ik dacht dat het juist heel mooi zou worden in NL??

Crocs zijn leuk! voor kleintjes... Joy is er gek op.,

janets, veel plezier en succes met al die kids! Maar daar draai jij je hand niet voor om (jou 'kennende')

ok, ga nu naar de kapper!
RR, mooie samenvatting van de afgelopen dagen

Elza, klinkt als een verukkelijke vakantie!!! Nog 2 weekjes en dan gaan wij ook. Kan niet wachten.

Sanne, gefeliciteerd met het jubileum leuk om te zien dat er nu een kleine Tess rondloopt op hetzelfde tournooi 4 jaar later!

Kos, had ik dat gezegd vorig jaar??? hmm daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Jullie hebben ook allemaal zo'n goed geheugen!

Als iemand mij volgend jaar zo rond april even wil waarschuwen, dan zou ik het erg op prijs stellen

Maar goed vandaag is op zich redelijk verlopen. De taart viel in de smaak. En de visite was gezellig. Draakje is enorm verwend en kon van gekkigheid vanmiddag niet slapen. Maar al met al een fijne dag. (voor Eline ik heb nog steeds het gevoel veel gemist te hebben) De taart foto's staan op hyves touwens. Ga even lekker met mijn voetjes op de bank voetbal kijken..
die taart Julia..wauw echt top! Doe het je niet na!

Emily was niet mee vandaag, gelukkig dan had ik echt niet alles kunnen doen./ Heb wel echt veels te veel gedaan....én een wieg gekocht. Hij is zo mooi! Zal een foto maken. Er is namelijk 1 klein minpuntje aan..maar dat zien jullie wel op de foto...

haha hoezo nieuwgieig gemaakt!

Janets; 6 kids...lekker rustig...bij de Kinderopvang moeten er dan verplicht 2 leidsters op haha

RR: lekker vakantie gehad? moet je maandag weer werken?
Kos, als ik het kan (zo'n taart maken), dan kan jij het ZEKER!

Ik heb de wieg gezien op hyves, ik vind hem prachtig! en dat kleine minpuntje kan jij wel fixen denk ik!

Hier een enorm lui dagje.

We lopen allemaal nog in pyjama en ik ben benieuwd of we daar nog uitkomen vandaag Gister was enorm druk (schoonmoeder vierde ook nog haar verjaardag) dus nu gaan we een dagje chillen.
Tuurlijk lekker chillen julia! Dat heb je wel verdiend na al die drukke dagen. Fijn dat het feest zo geslaagd was en de taart is echt prachtig! Heel knap. Kan me voorstellen dat het veel werk geweest is.

Elza en kos fijn dat jullie er weer zijn!!

Elza, hoe was het ball?? lekker thuiskomen! Fijn dat je dan ook een oppas hebt die meteen kan komen. Klinkt heerlijk jullie vakantie!

Kos weer lekker bezig meteen. Prachtig wiegje hoor! Hoe is het met de buikfoto? En hoe was het in het nieuwe huis?

RR ook weer in de routine...... goed weekje gehad ook! Hooor toch vaak goede verhalen over die plek.

Sanne, hoe was het toernooi? Heeft tess zich goed gehouden? Ook wel lekker dat je ouders daar zo vlakbij wonen he, "in geval van". En een mooi moment om even bij stil te staan idd. 4 jaar geleden en dan nu tess...!

Janets vaak is het rustiger als ze vriendjes te spelen hebben he! Heb je er vaak geen kind aan.

Wij hadden gisteren een verjaardagsborrel, erg gezellig. Manlief reed terug dus ik kon lekker een paar wijntjes drinken. Vanochtend de zolder opgeruimd (ik) en verder echt een lekker ochtendje even in huis. Vanmiddag weer een verjaardag en vanavond manlief weer op reis naar dubai.

Tess scharrelt lekker rond hier. Nu lekker met haar popjes aan het spelen.
Haai goedemorgen (middag) Juul, leuke dag maar heul druk dus, niet gek dat Eline niet kon slapen, ze is er al niet zo goed in dus na die drukte helemaal bingo natuurlijk ;) Vandaag lekker rustig aan dus, hoe ist weer? Ik las dat het heel warm gaat worden in Ollanda?

Danne, leuk gehad ondanks het weer?

RR, hihi leuke samenvatting! Fijn he die was :( Ik ga er zo maar weer mee verder. Wel lekker gehad dus!

Kos, lekker aan de shopt geweest dus! Gaat allemaal makkelijker zonder kind.

Hip, gezellig al die borrels! Man naar Du-baai baai, blijft hij lang weg? Mij is hier al een paar keer medegedeeld dat er tot oktober geen reizen in de agenda staan ;) ben benieuwd!

Joy heeft vannacht gespuugd, geen idee waarom! Lief haalde haar vanmorgen uit bed en direct in bad gedaan. Vertelde me wel dat het bedje nog niet verschoond is, mag mama doen.

Ball was super! lekker gedanst op mijn hoge hakken ;)
Haha Juul, ik zit hier ook nog in mijn pyama. Ik moet nl mijn hardloopkleren aan en dat zit ik zo lang mogelijk uit te stellen

Wat een supertaart!! Echt heel erg mooi en knap gemaakt hoor. Dat zou ik echt niet kunnen....ik kan geeneens een gewone appeltaart bakken

En wat is het kleine draakje verwend. Ik zag tussen al de kado's roze All Stars staan, die heeft Tess ook (en Tess van Hip ook ) en die staan zo ontzettend leuk!!!!

RR, wat een mooie samenvatting weer Jullie dus ook weer in het normale leven. Morgen weer werken? Dan is die berg was nog vervelender!!

Wel een mooie afsluiting van je verlof zo een weekje vakantie. Heb je zin om weer te werken?

Hip, gezellig al die verjaardagen (met borrels ). Wel ongezellig dat je man weer ver weg gaat....voor lang?

Is natuurlijk niet echt naast de deur...

Ah Elza, nu wel lekker gedanst op het ball dus!

Het wordt hier wel warm morgen maar geen zon....beetje gek weer dus. Schijnt alleen een warme-lucht-front te zijn wat deze kant op komt voor een dag. Waarschijnlijk dus alleen benauwd. Vanaf woensdag wel weer veel zon.....eindelijk....we zijn verwend!

Hoe gaat het nu met Joy? Is ze er vervelend van?

Kos, prachtig wiegje en wat Juul al zei....dat fix je toch wel even. En ik ben ook benieuwd naar je buik hoor.

En Bobbie, als je dit morgen leest denk jij ook nog even aan je buikfoto anders is het straks te laat.

Was gisteren erg gezellig maar toch wel erg jammer van het weer want toen Tess en ik kwamen begon het precies te regenen. Iedereen ging dus naar binnen en daar was het dus erg druk....Heb Tess na een half uurtje al bij mijn ouders gebracht want die had er zo niks aan. Mijn broer, schoonzus en neefje waren daar ook dus ze heeft heerlijk met haar neefje gespeeld. Om 9 uur gingen we haar ophalen maar ze was nog zo lief aan het spelen dat we nog een uur bij mijn ouders zijn gebleven dus waren pas om half 11 thuis....ontaard he Tess had er niks van, die bleef al die tijd goed te spreken maar vanmorgen om kwart voor 7 was ze toch alweer wakker!!!! Onbegrijpelijk toch?

Hopelijk slaapt ze nu even lekker een paar uurtjes want ze gaat morgen ruim een halve dag naar de peuters en is toch een stuk vermoeiender.

En ik ben morgen een dag echt helemaal vrij! Tess gaat gewoon naar het kdv.....zal wel gek zijn. Ik ben eigenlijk nooit alleen thuis zonder haar.

Ok, ik ga nu toch maar even een rondje hardlopen....zucht....zucht...zucht..
Sanne, knap van je om toch die hardloopkleren aan te trekken!!

Lekker zo'n dagje vrij zonder kindje om je heen. Jammer dat het gister begon te regenen, gelukkig dat je ouders dan vlak bij wonen is wel ideaal.

Idd, morgen wat apart weer, hoge bewolking maar wel heerlijke temperaturen. Het weer in Belgie wordt ook super vanaf woensdag, gemideeld 20 tot 24 graden en droog! Hier in nl iets frisser met temp. rond de 20 graden.

Kos, ben erg benieuwd naar je wieg en naar de taarten van julia, ga vanavond even spieken, kids vragen nu teveel aandacht.

RR, weer thuis en een prachtige samenvatting.

Hipe en Elza, lekker aan de borrels dit weekend.
Goedemorgen !

Leuke samenvatting RR ! Vandaag weer aan de slag, succes en veel plezier !!

Zo te lezen hebben jullie het heerlijk gehad Elza ! En ook al meteen weer een ball gehad ! Tjsa slapen in het vliegtuig blijft toch lastig met die kleintjes hoor. Sofie ook niet hoor op de heenreis naar Curacao. Er was veel te veel te zien en het was veel te gezellig met alle nichtjes om haar heen. Gelukkig vlogen jullie 's middags terug. Had Joy wel een eigen stoel ?

Fijn dat het pakketje is aangekomen, graag gedaan !

Juul, fijn dat het feestje geslaagd was en dat de taart in de smaak viel, toch leuk als je er zoveel tijd in hebt gestoken !

Ja Sanne, ben ook benieuwd hoe het toernooi was. Zeker leuk om even te proosten op jullie en op Tess natuurlijk ! Bij ons is het vanaf een uur of half 6 's middags gaan regenenen zaterdag, hoop bij jullie niet ! Wat leuk dat Tess zo dol is op d'r crocs. Sofie ook ! En het mooie is dat ze ze zelf aan en uit kan doen, wel zo praktisch

Mijn weekend was rustig, itt tot Kos d'r weekend Zaterdagmorgen even met vriend en Sofie bij Ikea geweest. Gelukkig was het superrustig. Kast gekocht voor Sofie d'r kamer en alvast een groot krijt/tekenbord voor d'r verjaardag. Sofie vond het geweldig om door de Ikea te banjeren, ze had het echt onwijs naar d'r zin

En gisteren vierde mijn middelste nichtje haar verjaardag. Ik kwam pas toen de grote meute al weer weg was, dus goed getimed Nee hoor kwam zo uit met Sofie d'r slaapje. Volgens opa en oma was nichtjes feestje echter pas compleet toen ik er was, ach schattig he. Ze had me 's morgens ook al 4 keer gebeld hoe laat ik nu kwam

Sanne, wat ik nog wilde vragen, welk keukentje heb je nu uiteindelijk voor Tess gekocht ? Ik vind die van Ikea ook nog wel prijzig eigenlijk (voor Ikea begrippen zeker), ¤ 100 en dan zit er nog helemaal niets bij.

Zo het aftellen is nu echt begonnen, nog 2 weekjes werken, en deze week maar een half weekje. Morgen naar de vk en weer echo, dus dan horen we hoe het verder gaat. Ik heb het idee dat het kind nog niet goed ligt, maar nog steeds heel veel beweegt.

Lief Hip van man dat je een wijntje kon drinken !
Ow Sanne had jouw post dus nog niet gelezen Geniet van je vrije dag vandaag, wat ga je doen of lekker niksen en in het zonnetje zitten ? Hier schijnt de zon !

En ik herken het slaapgedrag van Tess hoor ! Als Sofie laat naar bed gaat, is ze meestal de volgende morgen gewoon weer de normale tijd weer wakker. En van de week was ze om 5 uur wakker, ze ging de hele dag naar het kdv en toen had ze daar dus ook maar net een uurtje geslapen, terwijl je zou denken dat ze dan wat langer zou slapen. Maar goed, ze altijd supergezellig daar als ze wakker wordt, dus maak me maar geen zorgen.

Buikfoto komt er aan !
Bobbie, heerlijk zeg nog maar 2 weken werken....en deze week idd nog 's een korte week ook. Je bent dus vrijdag ook lekker vrij?

Wat schattig van je nichtje dat ze je 4x gaat bellen wanneer je nu eindelijk 's komt

Oh, en hoe het toernooi was had ik volgens mij gisteren al geschreven....ook regen in de namiddag hier dus heb Tess eigenlijk meteen bij mijn ouders gebracht. Binnen was het veel te druk voor haar.

Dit is het keukentje wat Tess heeft:

http://www.bodowoodentoys ... page=detail&product=13344

Aan de dure kant maar het is wel iets waar ze jaren mee kan spelen nog. Het is ook echt wel een kwaliteitskeukentje...geen lawaaibomenhout

Deze vond ik toen ook leuk, maar die was toen niet op voorraad :

http://www.bodowoodentoys ... page=detail&product=14733

Het voordeel van het keukentje wat Tess nu heeft is dat ze nog "werkruimte" heeft...dat hebben de meeste keukentjes niet. En de magnetron wordt hier heel veel gebruikt

Had ik aan jou nog een vraag bobbie

Welke portable dvd speler had jij? Was toen van het Kruidvat of niet? Ben een beetje aan het speuren voor de vakantie.

Zo, ik ga de zolder even op....heb daar een megagrote kledingkast staan die helemaal uitpuilt dus ik ga 's even kijken wat er weg kan.

Best leeg zo het huis zonder Tess Ook wel een keer lekker...
Haha Bobbie, ging al aan mezelf twijfelen of ik het nou gepost had of niet...

Ja, we zaten hier een tijdje in de uitslaapfase maar die fase was helaas van korte duur

Het is bijna iedere ochtend toch weer kwart voor 7....helaas!

Ze heeft gisterenmiddag wel 4 uur geslapen! en lag er om 8 uur weer in.

Ze gaat vandaag van 9 tot half 1 naar de peuters. Ze mist daardoor wel de verjaardag van haar vriendinnetje van de babygroep, wel jammer maarja....dat meisje gaat volgende week wennen dus dat is wel weer leuk.
Sanne, mijn dvd was idd van het KV. Zag in de nieuwe folder dat ze ze daar nu weer hebben voor ¤ 99 ! Moet wel zeggen dat de kwaliteit niet super top is, maar goed, Sofie ziet er toch niets van.
Ow die keukentjes zijn echt allebei echt superleuk ! Vindt die Tess heeft het leukste, idd wat je zegt met wat extra ruimte. Hmm, ga even met vriend overleggen, denk dat ie m wel prijzig vindt

Ga mss ook even op MP kijken.

Heb trouwens van de week nog een duowagen van Topmark via MP gekocht, zo eentje met 2 zitjes achter elkaar. De baby kan dan in een babynestje liggen en Sofie voorop. Leek me toch wel praktisch eigenlijk met boodschappen doen. Hij rijdt superfijn en veel ruimte voor de boodschappen onderin !

Deze: http://www.duowagens.nl/d ... agen-incl-regenhoes-grijs

RR, was nog benieuwd hoe jij je beide kids tegelijk meeneemt bv met boodschappen doen.
jee bobbie lekker zeg, laatste loodjes! Al uit de naam inmiddels????? Toevallig zat ik laatst op de site van ikea te kijken en ik vond dat keukentje van ikea ook nog best aan de prijs. Zeker voor ikea begrippen idd. Wel een neutrale kleur... dat is dan wel weer handig ivm de volgende baby.

Ik heb zelf nog de eerste paar maanden in NY een dubbele maclaren gehad. Het was toen wel praktisch omdat het heel koud was en de kids zo lekker konden zitten en ik toch ergens naartoe kon lopen. Maar toen het lekkerder weer werd en we weg uit manhattan waren heb ik hem aan vrienden gegeven. Je ziet daar de Phil en Ted heel veel. Populair ding en handig.

Sanne, raar zo'n dagje alleen! Nou je kan tess vanmiddag lekker op tijd ophalen toch ? Of haal je haar meteen na het wennen op? Goed idee om je kast op te ruimen. Ik heb hier gisteren de zolder een beetje geordend (er staat niet veel maar alles stond op 1 hoop). Ook weer een lekker opgeruimd gevoel.

Ik kreeg ook al een tip dat ze bij het kruidvat vanaf morgen de dvd in de aanbieding hebben.

Wij hebben toen voor de wintersport een dvd speler bij de kijkshop gekocht, dezelfde die elza heeft. Prima ding alleen de snoeren hangen er zo bij vind ik. Weet niet of die van het kruidvat dat ook heeft. Verder doet hij het prima. En ach, hoe vaak gebruik je het he.

Elza, manlief is maar tot woensdag in dubai hoor. Valt mee dus. Wel de komende tijd weer veel reisplannen itt tot jouw man! heerlijk zeg tot oktober reisvrij...... zal hier niet gebeuren. Maar ach ik moet zeggen zo een paar daagjes vind ik echt niet erg.
Vandaag nog vrij!!! Morgen begin ik weer. Heb op zich wel weer zin, behalve in dat gevlieg en geren 's ochtends. Nou ja, het zal wel wennen.

Bobbie> Tirza loopt altijd mee gewoon. Ik heb wel een plankje achter de wagen. Daar staat ze op als er een hond aankomt of als ze moe is of als ik haast heb. In de winkel trekt zij altijd het mandje en doet ze de boodschappen erin. Ideaal hoor!

Later meer hoor. Heb Chris aan de borst en dat typt niet zo handig.
Hip, ik gebruik die DVD nog best wel vaak eigenlijk. Als ik aan het koken ben of Sofie is heel sjacherijnig/moe, dan zet ik haar in d'r stoel achter de DVD, vind het net weer ff handiger dan de TV en DVD-speler aanzetten

Hmm, we hebben in ieder geval 1 naam die wie allebei leuk vinden, niet echt veel he.

Zo het gaat lekker hier, echt totaal geen zin. Maar ja moet nog wel even wat klusjes afmaken !
RR geniet van je laatste dagje!! Alvast sterkte morgenochtend en ook veel plezier natuurlijk!. Handig dat tirza het mandje trekt. Ik had tess laatst zo'n klein kinderkarretje gegeven maar ik moest nog wel af en toe helpen met sturen want ze zwalkte de hele albert heijn door. Ze vond het wel heel leuk.

heb je nu eigenlijk bv afgetapt voor op het kdv of gaat hij aan de poeder?

Bobbie leg je die dvd dan op tafel ofzo? Ik gebruik dan vaak mijn laptop.

Ben benieuwd naar de naam... maargoed je hebt er maar 1 nodig toch? wij hadden er uiteindelijk ook steeds maar een hoor. Maar er zijn idd mensen die er 2 hebben (of meer) en dan kijken naar het kind als hij/zij geboren is en dan welke naam er bij past.....
De DVD heeft zo'n standaard aan de achterkant, dus makkelijk neer te zetten

Wij hadden bij Sofie uiteindelijk ook maar een naam, maar we vonden allebei wel meerdere namen heel leuk, dus had meer het idee dat je kon kiezen of zo. Nu viel er al zo veel af eigenlijk, dat er weinig te kiezen overblijft. Maar je hebt gelijk, je hebt maar 1 naam nodig !
Oh, dat is mooi zeg....kan ik mooi morgenochtend ook 's bij de deur gaan liggen voor die dvd-speler nu ik vrij ben . Als er een keer een aanbieding in het krantje staat en ik ga na werktijd hebben ze het meestal niet meer.

Bobbie, wij hadden ook maar 1 naam...prima toch, die is het uiteindelijk ook geworden en scheelt een hoop getwijfel.

Ben ook wel benieuwd welke naam jullie dan hebben

Wat betreft het keukentje...wij vonden het ook wel veel geld maar het keukentje is het wel echt waard vind ik.

Ja Hip, je hebt me aangestoken met je zolder opruimen Ik haal Tess rond 4 uur op denk ik...dus iets eerder dan normaal. Laat haar maar even in het ritme zo met het wennen ook denk ik? Ze kan lekker buiten spelen met het mooie weer....

Ik heb Tess eigenlijk nooit meer in de buggy. Ze heeft zo'n trekmandje bij de AH of zo'n klein karretje.

Of als ik veel nodig heb dan pak ik zo'n (logge) auto bij de AH. Niet iedere winkel heeft die volgens mij maar die vind Tess wel het leukst en vind ik het makkelijkst ook.

RR, lekker genieten ja van je laatste dagje!!

Pfff, beetje warm op zolder....de droger staat aan en het zonnetje staat erop. Ik heb inmiddels 5 vuilniszakken vol....staan nu op het dakterras...meteen maar uit het zicht ook

Heb een zooi broeken mt 36 uiteindelijk nu toch maar weggedaan...onhaalbare missie Ben wel op gewicht na Tess maar krijg ze gewoon niet meer over mijn heupen.
hee sanne, jammer voor jou maar ik heb wel maat 36, zit er nog wat leuks bij voor me??? haha

Mijn plannen voor vandaag gingen niet door dus ik ben ook even wat dingen in huis nog aan het doen en ik zat net even lekker in het zonnetje. Voel me dan wel een tikje schuldig maar ach, beetje relaxen kan best vandaag vond ik.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven