overlast
zondag 29 mei 2011 om 10:30
Geen last, zelfs niet van de 5 studenten naast me. Aan de ene kant geen buren. Voorheen had ik nogal last van een moeder met 2 dochters, die zijn -godzijdank- weg. Maar klagen had geen zin, dan kon je een grote mond krijgen, dus dat deed ik niet. Ik zette gewoon mijn muziek nóg harder dan de hunne...
zondag 29 mei 2011 om 10:52
Wij hebben regelmatig de politie gebeld voor onze feestende onderbuur. En al een aantal klachten ingediend bij de woningbouw. Voor nu is het rustig, misschien dat het langsgaan van politie+woningbouw eindelijk heeft geholpen. Of buur heeft gewoon niet genoeg geld om stoned en dronken te worden, kan ook.
zondag 29 mei 2011 om 10:54
Politie bellen is overigens altijd pas nadat wij midden in de nacht bij buur zijn wezen vragen of het zachter kan. Buur reageert dan vrij agressief.
Andere buren hebben ook last van hem, maar liggen liever wakker in bed dan bij hem aan te bellen (heb meerdere buren gevraagd of zij er ook last van hadden)
Andere buren hebben ook last van hem, maar liggen liever wakker in bed dan bij hem aan te bellen (heb meerdere buren gevraagd of zij er ook last van hadden)
zondag 29 mei 2011 om 11:23
Ik heb vannacht wakker gelegen van de honden van de buren die niet thuis waren. Die beesten gaan te keer als zij de deur uit zijn, tot ze weer thuis komen. Erg irritant. Ik woon in een flat en het is hier nogal gehorig, dus het is net of die honden in de kamer van zoonlief staan te blaffen.
Ik heb ze al eens aangesproken, want dit gebeurt zo'n 3 a 4x per week. Maar ze reageren dan met: kan ik toch niks aan doen, het zijn beesten. Daar kan ik dus helemaal niks mee. Toch maar weer eens de woningbouw bellen denk ik.
Ik heb ze al eens aangesproken, want dit gebeurt zo'n 3 a 4x per week. Maar ze reageren dan met: kan ik toch niks aan doen, het zijn beesten. Daar kan ik dus helemaal niks mee. Toch maar weer eens de woningbouw bellen denk ik.
zondag 29 mei 2011 om 12:29
@Summerdance - dat kan aleen tot op zekere hoogte. Als het geluidsniveau voortdurend te hoog is of het irritante gedrag zo doorlopend dat je niet meer tegen jezelf kan zeggen "morgen is het over" dan beginnen de woede en machteloosheid heel nare dingen te doen met je welbevinden. Soms dan word je zelfs allergisch voor bepaalde geluiden, d.w.z. ook al wordt de overlast verminderd, dan nog kan je het niet meer verdragen.
Ik beveel altijd toch aan om in zo'n geval te verhuizen, tenzij de bonje en daaropvolgende wraakacties hét doel van je leven zijn geworden natuurlijk.
Ik beveel altijd toch aan om in zo'n geval te verhuizen, tenzij de bonje en daaropvolgende wraakacties hét doel van je leven zijn geworden natuurlijk.
zondag 29 mei 2011 om 12:38
Ja ik heb veel last van mijn bovenburen.
Er woont een stel boven mij. Op het eerste oog een aardig stel om te zien. Tot de geluids overlast begon. Als het stel seks hebben maakt zij zoveel geluid. Maar echt gewoon kei hard kreunen en soms gillen. Dat de buren onder mij en boven hun het nog hoorden.
Zo gehorig is het hier opzich niet.
Nou toen besloten om hun eens met hun te praten. Nou dat was geen succes. Waar ik het gore lef vandaan haalde om me te bemoeien met hun seks leven. De verhuurder bemoeit zich er niet mee. Dus wij zitten ons kapot te ergeren als zij voor ronde 3 of 4 gaan.
Er woont een stel boven mij. Op het eerste oog een aardig stel om te zien. Tot de geluids overlast begon. Als het stel seks hebben maakt zij zoveel geluid. Maar echt gewoon kei hard kreunen en soms gillen. Dat de buren onder mij en boven hun het nog hoorden.
Nou toen besloten om hun eens met hun te praten. Nou dat was geen succes. Waar ik het gore lef vandaan haalde om me te bemoeien met hun seks leven. De verhuurder bemoeit zich er niet mee. Dus wij zitten ons kapot te ergeren als zij voor ronde 3 of 4 gaan.
Het gras aan de overkant is niet groen.
zondag 29 mei 2011 om 17:03
We konden altijd goed met ze opschieten. Meerdere malen besproken dat wij hun heel goed hoorden, paar keer gebeld of het rustiger kon. Tot op een gegeven moment, dat we weer wakker lagen ben ik heel vroeg uit bed gegaan en heb een hamer gepakt en knetterhard tegen de kast aangeslagen. Wakker waren ze!
Toen met mezelf afgesproken niks helpt sommige mensen denken alleen aan zichzelf. Onderhand alweer aantal nachten wakker gelegen, met de andere buren gesproken waarvan 1 echt doof is en zelfs hij wordt er wakker van.
Verhuizen is te makkelijk ik woon hier al heel lang en mijn dochter is hier geboren, daar stap ik emotioneel niet makkelijk overheen en aangezien het koopwoningen zijn zal ik met zulke buren weinig beuren.
Dank jullie wel voor de lieve tips fijn te weten dat we niet de enigen
Xxx
Whelp-help
Toen met mezelf afgesproken niks helpt sommige mensen denken alleen aan zichzelf. Onderhand alweer aantal nachten wakker gelegen, met de andere buren gesproken waarvan 1 echt doof is en zelfs hij wordt er wakker van.
Verhuizen is te makkelijk ik woon hier al heel lang en mijn dochter is hier geboren, daar stap ik emotioneel niet makkelijk overheen en aangezien het koopwoningen zijn zal ik met zulke buren weinig beuren.
Dank jullie wel voor de lieve tips fijn te weten dat we niet de enigen
Xxx
Whelp-help
zondag 29 mei 2011 om 20:20
quote:Kampen86 schreef op 29 mei 2011 @ 12:38:
Nou toen besloten om hun eens met hun te praten. Nou dat was geen succes. Waar ik het gore lef vandaan haalde om me te bemoeien met hun seks leven. De verhuurder bemoeit zich er niet mee. Dus wij zitten ons kapot te ergeren als zij voor ronde 3 of 4 gaan.Dit zou je moeten opnemen en dan met mooi weer als ze buiten zitten hard afspelen
Nou toen besloten om hun eens met hun te praten. Nou dat was geen succes. Waar ik het gore lef vandaan haalde om me te bemoeien met hun seks leven. De verhuurder bemoeit zich er niet mee. Dus wij zitten ons kapot te ergeren als zij voor ronde 3 of 4 gaan.Dit zou je moeten opnemen en dan met mooi weer als ze buiten zitten hard afspelen