Entertainment alle pijlers

Tabitha's salon takeover

20-12-2010 21:28 2576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort Dubbeltje op zijn kant in bedrijf. Maar dan met mevrouw Koffie in plaats van met Sjon.
Ik vind hier dingen van.
Ik wil ook een keer naar de kapper, bij iemand die weet wat hij doet met mijn haar

Ik ben half donker, half blank, en niemand snapt mijn haartjes
Ik ben trouwens uren bezig met lakken. Heb 4 lagen, en voor het echt stootvast droog is, ben ik 12 uur verder. En het blijft meestal maar een halve week zitten. :( Ik wil eens van OPI hebben, dat was echt goede kwaliteit.
Met 5 man overleggen...dat werkt echt niet,
Waarom 4 lagen?
Volgens mij wordt het niets. Tabatha had beter zelf die verbouwing gewoon kunnen doen.
Lopen jullie ook altijd met een helm op in de bouwmarkt?
Ik vind hier dingen van.
basecoat, 2 x kleur, topcoat. Vooral de topcoat droogt heel langzaam. Wat doe jij dan?
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 mei 2011 @ 21:01:

Lopen jullie ook altijd met een helm op in de bouwmarkt?Zou dat nodig zijn? Misschien toch eens doen.
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 mei 2011 @ 21:01:

Lopen jullie ook altijd met een helm op in de bouwmarkt?Natuurlijk, je weet toch hoe onhandig ik ben
Er zou maar een schuimroller op je hoofd vallen.
Ik vind hier dingen van.
Die Angel is helemaal niet gemotiveerd.
quote:Tinkeldel schreef op 30 mei 2011 @ 21:02:

basecoat, 2 x kleur, topcoat. Vooral de topcoat droogt heel langzaam. Wat doe jij dan?

1 laag en dan nog een laag en klaar.

En hoe goedkoper de lak, hoe sneller droog
Volgens mij vinden ze die taken alleen leuk omdat ze dan elkaar op hun werk kunnen afzeiken.
Geen basecoat? Misschien moet ik in ieder geval de topcoat laten. Die lijkt toch al niet te werken, dus kan ik net zo goed niet gebruiken. Zonder de basecoat verkleuren mijn nagels.
quote:_yellowlove_ schreef op 30 mei 2011 @ 21:04:

Volgens mij vinden ze die taken alleen leuk omdat ze dan elkaar op hun werk kunnen afzeiken.Indruk heb ik ook. Was ook het eerste wat ze zei.
Waarom een basecoat? En waarom een topcoat?

O verkleuren lees ik.

Ik lak al zo'n 20 jaar mijn nagels zonder basecoat en ik heb nergens last van. Ik gebruik dan ook geen dieprode kleuren, dan krijg ik het ook denk ik.
quote:_yellowlove_ schreef op 30 mei 2011 @ 20:47:

Rogue je mag overal meekijken gekkie

Ja we wachten nog af tot iedereen gaat bleren enzo

Hoe is het met je YL?

Wat een irritante vrouw die Janiece, die Lacy trouwens ook. Als iedereen het eens is over grijs, laat het dan gewoon gaan, meeste stemmen gelden toch.
O en áls ik al een onderlaag wil (zodat de bovenlaag wat dekkender is), gebruik ik een simpele lichtroze of lichtzilveren lak (zoeen die wat glanst en die een beetje transparant is) en gooi daar een andere kleur overheen. Die onderste laag zie je dan toch niet meer, maar de bovenlagen worden dan wat mooier. En een gewone lak droogt veel beter en mooier dan een basecoat vind ik.
Ik vind het een hele saaie aflevering
Ja we hadden echt die hysterische negerinnenaflevering nodig!

I had me er helemaal op verheugd...

met mij is het ok hoor Rogue, en met jou lieverd
Ik heb even een rotdag YL, echt een schijtdag gewoon. Te kort geslapen, constante emotionele achtbaan en ik word gek van de zwangerschapsbroek die ik nog steeds draag. Ga denk ik shoppen voor een gewone spijkerbroek, ik pas namelijk niet meer in mijn oude broeken, vandaar dat ik die zwangerschapsbroek nog draag, maar heb vandaag even moeite met dat ding.

Mis het kindje.
S0leil: zal ik ook eens proberen. Het valt me wel op dat de basecoat niet heel mooi droogt: beetje ruw. Ik heb trouwens een paarse glitter, en die gooi ik heel vaak over kleurtjes heen. Geeft een heel mooi effect.
Ik vind de aflevering ook saai. Het voorproefje van het seizoen beloofde wel wat spannenders.
Rogue Ik weet niet wat ik kan zeggen...

sterkte lieverd
Rogue, ik ken je verhaal niet, maar het klinkt alsof je deze wel kunt gebruiken:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven